Heeft ze nou echt zelf die perkzik erbij gezet?
Dat doet me eraan denken, heeft iemand dat "dit is een perzik" plaatje van Beautygloss van vroeger nog?Misschien heeft Romy die erbij gezet? volgens mij filmt zij.

Ik vind haar vriend wel heel knap 
ik ga dit echt niet kijken want fak clickbait, maar gebaseerd op de still wil ik even kwijt dat daddydox (ikweet zn echte naam niet?) wel even een doucheje had kunnen klappen, en dat hij meer inkijk heeft dan zn vrouw en ik hierdoor een intrinsiek vieze (op een niet geile manier) vibe van m krijg.
Ik vind die Insta Stories van Anna zo fascinerend. Al die filmpjes van zichzelf hoe ze poseert en beweegt en sexy doet. Zoveel zelfverheerlijking dat ik er bij het kijken ongemakkelijk van word. Hoe kan je jezelf zo mooi vinden en de hele tijd maar jezelf willen kijken
Ja doei naar het opbiecht topic.
Ik weet het!!! Sorry ik omg ook 100 keer op mezelf 
Je kan in 1 bericht op meerdere mensen reageren. Dan doe je steeds een @ en dan de naam waarop je wilt reageren etc.
Ik heb al een tijd zin om naar zo’n Duitse kliniek te gaan, om te kijken of ze zeggen dat ik lyme heb. (Heb totaal geen lyme, daarom juist)
Als heel het forum nou 3 euro geeft kunnen we het testen hahaha
Toch wel inclusief overnachting en een ontbijtje op bed. Anders vind ik 3 euro ech te veel hoor. 
Thanks, ja, daar kun jij natuurlijk ook niks over zeggen zo. Maar in basis zijn er dus eigenlijk niet echt verschillen, vind ik toch wel interessant om te weten.
Hij werkt veel in de natuur en had dus daadwerkelijk teken van zijn lijf moeten plukken. Hij is ook niet naar zo’n vage kliniek geweest hoor. Volgens mij gewoon na die Duitse uitslag toch de antibiotica gekregen die hij eerst niet kreeg.
Ik vind hem sowieso soms een beetje schmutzig en smoezelig. 
Maar clickbait inderdaad, want hij is toch gestopt met werken, zodat zij dit kon gaan doen?! Heel dat blog en vlog gedoe om rond te komen.
Ik vind het echt heeeeel erg slecht 
Wow ik vind Nienke dus wel echt leuk, maar dit nummer is ruk. Het enige wat ik hoor is vocal fry
Ik ben ook echt heel verbaasd over de ‘ik word zo emo’ en ‘wat een ontroerend nummer’ reacties onder haar instagrampost. Vind Nienke echt heel leuk, maar de muziek sla ik over.
Het ging hier laatst over kinderen als verdienmodel, maar denk dat zij ergens bovenaan staat wat dat betreft. Dit nummer zal dan ook wel een hit worden.
ben vooral heel benieuwd hoe die stripperscene uit haar clip zich verhoudt tot dit lied