Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Hoop dat Billy geen klap op dr neus krijgt, want ze heeft een neuscorrectie gehad. Jaja, Utopia gekeken. :zipper_mouth_face:

11 likes

Dit is mijn vriendin en ze heeft dit artikel geschreven door mij :smiley: (ok niet relevant maar wilde t ff kwijt haha)

64 likes

Haha ik breng haar vaak op ideeƫn met dingen van hier :stuck_out_tongue:

4 likes

Ik kon vannacht niet slapen en heb min of meer precies dezelfde YouTube FBI-tocht afgelegd :joy: aparte familie, tenminste het ligt zoooo ver van mijn wereld af hahah. Ze heeft ook gezegd dat hun plan precies was om bij 20 jaar huwelijk 10 kinderen te hebben, dus die laatste vier moesten er wel zo snel mogelijk na elkaar uit dan. Strakke baby-planning :sweat_smile:
Trouwens. Die zoon zegt in een filmpje over zichzelf ook iets over school? Hoe zat het ook alweer. Oh hij laat een soort portemonneetje zien ofzo met zn ov-kaart erin, en hij zegt dat een vriend hem dat heeft gegeven in the 6th grade. Volgens mij heeft hij het over verschillende grades gehad, 6th grade, 7th grade, weet niet meer. Maar! Moeder zegt dat ze al 16 jaar of wat homeschoolt? Confuus.

Huh sorry @anon18202522 geen idee waarom dit een antwoord op jou werd, duidelijk een reactie op een veel latere post van @Zemraluani maar er ging vast iets mis.
Ik haal jullie trouwens in mijn hoofd wel altijd door elkaar maar dat is weer een ander verhaal :frowning:

1 like

Ik ging vandaag voor m’n werk wat influencerdingen opvragen

En Monica krijgt 3500€ voor 1 Insta story. Dat is 10 seconden. Voor max 24 uur online.

Misschien oud nieuws maar ik vind het toch elke keer weer schokkend.

64 likes

What a great time to be alive!

5 likes

Ik wil influencer worden door zulke bedragen te lezen :money_mouth_face:

3 likes

Ik vind het ook schokkend. Ja ik snap dat dit is hoe kapitalisme werkt, vraag en aanbod, bedrijven zijn bereid dit soort bedragen te betalen blabla-bla maar ik vind het gewoon zo BIZAR dƔt dit is hoe het werkt.

16 likes

image https://media1.tenor.com/images/939e400cabb2bf62ee2a0db825e6a3a4/tenor.gif?itemid=5162663

Ik weet echt niet of ik hier onverschillig over moet zijn, moet lachen of moet huilen. Ik bedoel zelfs met belasting/management fee eraf is dit dik verdienen…

9 likes

Nog even Fritsie, en ik verander je titel naar ā€˜schaamteloze Utopia-kijker’.

8 likes

#teamfoefje

1 like

Ja precies. En dan die bedragen, ja lekker. Kan niet zeggen dat ik zo’n bedrag voor een story niet zou pakken. Maar als ik dan zie dat haar privacy zo openbaar is en mensen van alles van je vinden en dat je baan is. Je leven laten zien (ook al zie je maar stukjes), dan denk ik nee veel plezier ermee. Je levert zoveel in om zoveel te kunnen vangen. Dat bedrijven zoveel geld willen betalen voor jou geblaat op IG.

4 likes

Zou ze dat bedrag ook aan Danique vragen voor al die stories?

8 likes

Ik blijf dit zo bizar vinden, meer dan de helft van nederland verdiend minder dan dit met een maand fulltime werk. Verklaart wel weer prima waarom mensen als Serena hun blog maanden laten verslonzen, van een enkele opdracht kan je makkelijk vooruit.

5 likes

Nou Mo zit op de miljoen volgers, die krijgt echt wel een ander bedrag dan Serena.

2 likes

Precies wat ik me ook afvroeg!

Klopt, maar ook een Serena zal aan enkele instagram posts en een sponartikeltje per maand ruim genoeg hebben.

Nu nog wel ja, maar met geen of pauper content zullen de aantal volgers uiteindelijk wel dalen. Zie dan maar dat weer omhoog te halen.
Maar ik zou het niet frappant vinden als dat bij Serena al is gebeurd, en ze nu de tips and tricks van Anna overneemt.

word ik spontaan een ontevreden mens van

1 like

Ik vraag me ook vaak af hoeveel actieve volgers ze echt hebben? Likes kan je kopen dan weet ik. Niet bloggers en vloggers die op elkaar reageren, maar de ā€˜normale’ mens.