Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Het artikel bestaat niet meer :frowning:

1 like

De link klopt niet, staat een komma en een uitroepteken in. Zo wel: https://zembla.bnnvara.nl/nieuws/komende-uitzending-undercover-in-de-duitse-lyme-kliniek

4 likes

En een Amsterdams accent

1 like

Danku haha uitroepteken was mijn schuld

1 like

Ho ho ho ho dit is geen Amsterdams. Dit is Purmerends. Dat is (vind ik) veel platter en erger dan Amsterdams.

10 likes

In het dorp waar je ook op school zat :scream:? Of ben je hier niet geboren?

Want dan is het ook in mijn dorp opgenomen.

Heel slecht nummer inderdaad en absurd idee dat ze een stripper-video hierbij heeft gemaakt…? :confused:

Jongens, laten we het niet eens muziek noemen. Dit is niet okƩ.

2 likes

Ik wist nog helemaal niet hoe hij eruit zag, maar wat een vies ventje om te zien zo in de still. Zn haar ziet er ook niet uit. Soort boze kabouter

11 likes

Oh ik zie het nu ja! Ben wel heel benieuwd wat hier is opgenomen danšŸ¤”

Ik hou echt van Nienke… maar dit nummer doet me denken aan die nummers uit 2003/2005 van THC en Negativ en al die andere mafketels.

6 likes

Maar dat liedje he, het blijft zo hetzelfde. Geen drop of ff wat actie. Tja.

1 like

Ahaha ik vond dit zo’n cool nummer toen

6 likes

Wow wat een gedrocht van een nummer.

3 likes

Haha SORRY

1 like

Ben ik de enige die de verkeerde soort kippenvel krijgt van haar zangstem? Hoeft niet.

Ik kijk nu nog een andere vlog terug van die Taina-met-10-kinderen en wanneer ze communiceert met haar kinderen wordt nog is extra duidelijk hoe bijzonder grappig die namen zijn in een normale setting:
ā€œShakespeare, is this the wood that you want?ā€

This wood or that wood, that is the question" :zipper_mouth_face:

25 likes

Ik ben er ook achter gekomen (maar misschien was dit al bekend) dat de jongste helft van de kinderen Fins zijn en de oudste vijf zijn Australisch. Omdat de oudste in Australiƫ zijn geboren.

3 likes

Ligt het aan mij of zie ik de link niet tussen de stripper beelden en de tekst van het lied? Behalve dat seks sells…? Of is ze alleenstaande ouder geweest die op een ā€˜minder normale’ manier ooit aan haar geld moest komen om voor FD te zorgen? Nee toch?

Anders vind ik het allemaal wel erg vergezochtšŸ˜…

Nienke dus

1 like

Haha, Willemijn op 2WMN:

Na de heerlijke Bokkenpootjestaart en de immens populaire Confettitaart is het vandaag tijd voor de recepten van de Brownietaart met salted caramel fudge en Spekjestaart die ik serveerde op Jelle’s derde verjaardag.

41

(ik denk trouwens ook echt wel dat het een populaire taart was maar het staat er zo grappig omdat het over haar eigen baksel gaat)

De vlog van afgelopen week is trouwens niet eens op de blog verschenen. Zouden ze dat nou niet eens doorhebben of is dat een nieuwe ā€˜strategie’?

23 likes