Ahhhh nee is die overleden
Hahaha ja duh anders zou ze niet begraven worden. Alleen of zij zo close waren dat je bloemen zou sturen.
… Ik snap wel dat ze dood is ja. Ik had dat alleen nog niet gehoord en vind het jammer want ze was heel schattig in de Roelvinkjes.
Er staat trouwens wel meer op het bloemstuk dus denk wel dat ze close waren.
Ja, echt enorm ongepast hoor.
Anna kan niks meer goed doen. Het is niet perse nodig dat ze het op insta gooit, maar het is toch lief dat ze een bloemstuk heeft als ze een goede band had met die vrouw.
En als oma zo belangrijk was, was ze wel naar Nederland gekomen .
Haha, troost je. Nachtvoedingen schijnen goed te zijn voor de intelligentie van kinderen. Misschien gaat dat kind van haar wel vreselijk puberen. Of ze krijgen een tweede die maandenlang om de twee uur wakker wordt
Dat geloof je toch zelf niet;-)
Zjuliejet gaat keurig studeren en springt alleen uit de ban als pappie en mammie niet kijken🙄
Nee die video in haar story dat ze letterlijk inzoomt op haar borsten
Iets aan de combinatie van influencers die volledig aan het schoonheidsideaal voldoen en grote hoeveelheden fastfood doet mijn bloeddruk enorm stijgen. Hou eens op met te doen alsof je 5x per week pizza en burgers vreet en toch je ribben nog kunt tellen (omdat je je adem enorm inhoudt). En daar dan uiteraard mee pronken op Instagram. Ik vind het zo’n schadelijk beeld neerzetten, alsof het normaal is om maar heel veel te vreten en toch mager te blijven (want je zou er natuurlijk niet meer over op kunnen scheppen als je maat 38 hebt, dan is het ineens niet meer cool!!!).
En ik bedoel hier natuurlijk geen mensen mee die van nature dun blijven of een snel metabolisme hebben, maar juist het delen ervan, het ermee pronken. Sommige influencers (waaronder Anna) doen het er in mijn ogen echt om. Ik ben zo klaar met de “cool girl” en die hele ongezonde mentaliteit die er aan vast kleeft.
Noo dat zou ik echt nooit doen.
Haha vind het wel dapper van je, zeker als je de video wel helemaal afgekeken hebt
We want aftershots!
Die heb ik ook een keer gebruikt, maar volgens mij is die alleen aan te raden met lang haar. Je krijgt er laagjes mee dus als je haar vrij kort is krijg je vooraan gekke korte stukjes.
Ik knip mijn haar altijd zelf
Heb één keer mijn haar zelf geknipt en toen bleef ik maar scheve plukjes zien. Sindsdien durf ik niet meer, terwijl ik te lui ben om meer dan één keer per jaar naar de kapper te gaan
Me too, doe het ook ongeveer hetzelfde als in het filmpje. Ik zou wel ff iemand de achterkant laten checken op rare plukken.
Wauw mooi! Goed gelukt