Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ik knip mijn haar ook 9 van de 10 keer zelf. Ook met staartjes maar knip het dan met de tondeuse. Dus ipv onder het elastiekje knippen ga ik er langs met de tondeuse. Dan ga je minder scheef omdat je in 1x alles doet in plaats van meerdere halen met je schaar waardoor je haren opzij drukt. (goeie uitleg haha).
Daarna knip ik het nog verticaal in met de schaar zodat het niet zo bot aan de onderkant valt.

Mijn moeder heeft een vriendin die kapster is en die hier thuis mijn moeder dr haar doet. En die controleert soms mijn haar omdat ze nooit gelooft dat ik het zelf heb gedaan maar ze vindt nooit gekke dingen haha

5 likes

Ik knip het ook al tijden zelf. Puur omdat ik voor de puntjes 30 euro veel te duur vind.
Nog nooit problemen mee gehad. En ik draag het bijna nooit los.

HAha Anna heeft nu op haar verhaal

The thing About smart people is that they look crazy to dumb people

Zou ze de reacties hierboven hebben gelezen over haar domme oppervlakkigheid at this moment of her life met haar arrogantie

9 likes

Maar zij gaat toch best vaak ‘gratis’ weg voor haar werk? Ze doet net alsof ze heel zielig is en één keer per jaar een weekend weggaat alleen.

En ja als ze de spon reisjes icm kind(eren) en man noemt. Nou nou, gesponsord op vakantie gaan. Wat een schande. Heb echt met d’r te doen.

13 likes

Ja die houding komt echt mn neus uit gewoon. Van die influencers/youtubers die dan zeggen dat het echt wel hard werken is en niet allemaal alleen maar #perfectinstalife. Nou newsflash, hele week op kantoor werken, voor de klas staan of in een ziekenhuis ofzo werken is toch echt ff heel wat anders hoor. Door zoiets te zeggen bevestigen ze voor mij altijd maar weer hoe ver zij van de werkelijkheid af staan.

10 likes

Hahaha Willie, hoe ga je die wentelteef eten dan? Gewoon prikken met de vork en zo’n heel ding de waffel in schuiven? Malle meid!

23 likes

Hahaha. Oh nee mijn werk zegt ‘Saturnus, jij MOET over een week een lang weekend kerstmarkt bezoeken!’ je hebt geen keuze. En sommige uitgaven kan je terugkrijgen van de belastingdienst, want dat is werk. Ja heel moeilijk is dat he?! Maar goed je moet. Wat balen zulk werk te hebben.

12 likes

Ik leef met je mee, vreselijk dit zeg.

1 like

Ik waardeer jouw medeleven. :heart:

1 like

Hahahahaha leuk geprobeerd ja, “sorry Instagram doet raar en scheldt uit zichzelf mensen uit! :scream:

15 likes

Douze points ook als ze uit die houding daadwerkelijk in d’r eten weet te prikken!

2 likes

Ze richten zich echt alleen nog maar op wezens met kinderen?

1 like

“eigenlijk nooit weggaan, behalve als het moet voor werk”, ziet er haar geval dus uit als weekjes naar Berlijn en Parijs gaan, weekendjes naar Milaan en Bremen, nachtjes in Amsterdam met haar BFF die, vooruit, inderdaad ook haar collega is.
Dit is inderdaad vast heel inspirerend en relatable voor andere moeders die haar volgen (oh sorry, mama’s)

Sorry feeling

• en ik bedoel dus niet dat ze dat niet zou moeten doen of dat dat niet goed is, maar waarom plaats je zo’n boodschap van 'ik ga eigenlijk nooit weg, hoe doen jullie dat? " naar je volgers als die naar alle waarschijnlijkheid nog veeeeeel minder vaak een nachtje weggaan? Ik begrijp het gewoon niet denk ik.
17 likes

Ik moet ze nog tegenkomen die net zo vaak of zelfs vaker weggaan dan die Wil.

2 likes

Ja maar buiten mijn vakanties om ga ik ook eigenlijk nooit op vakantie

30 likes

Leuke video! Ook leuk/goed om een meer persoonlijke kant van Jessie te zien. En ik vind Jeroen echt hilarisch. Waarom ontdek ik hem nu pas.

16 likes

Ja super leuk he!!

Heeft jessie kaak-fillers?

Wat een leuke video. En goed dat er aan het einde een serieuze noot zit.

Jeroen lijkt wel een beetje op Adore Delano, hij ziet er echt goed uit opgemaakt.

3 likes

“Mini”

:face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

4 likes