Thanks voor dit! maakt mn dag weer wat beter
Ik volg sinds kort Lizet Greve. Kennen jullie haar toevallig?
Ik vind haar echt heel leuk, leuke kids ook. Maar al die spon! Echt elke dag wel in haar Instastories en ook in elke vlog wel iets. Non stop past zij bij een of andere winkel allemaal outfitjes. Ze noemt de spon niet altijd maar volgens mij is het 9 van de 10 keer wel spon. Ik zie nu ineens die Ixxi ook overal terugkomen.
Oh nee vreselijk, had haar na een paar weken gelijk weer ontvolgd. Ik vond die puberpeuter van haar ook op stories echt heftig overkomen vaak, alsof zij de baas is in huis!
Thanks voor het delen van deze video, ik heb zĂł hard gelachen. Jeroen doet haar echt heel goed na met dat loopje en die opmerkingen. En die serieuze noot is ook echt goed.
Daarom zijn Jessy en Jeroen zo vaak samen (in videos en ook bij Boxing Stars bv). Ze wonen in 1 huis vandaar.
Hm ben niet zo thuis in deze club Youtubers maar die Nina Warink, die probeert toch gewoon mee te liften op het succes van die Kalvijn? Zag zoân biechthok voor komen.
Ja bizar hè? En het staat hem ook echt goed vind ik!
ze heeft nu een talentmanager, danny. Die zal wel eea initieren.
Oh nee daar ben ik het niet mee eens, wat deze persoon heeft gezegd (gedaan) is hoogst onhandig en materiaal om hem/haar even lekker uit te lachen en met onze ogen te rollen, maar dat betekent nog niet dat zijn/haar recht op privacy totaal mag worden ontnomen. Maar het siert Jennie zeker dat zij het zo heeft aangepakt!
Volgens mij volgen behoorlijk wat mensen hier Haagse Rach.
Ik hoop echt dat YouTube snel een negeerfunctie krijgt, dat je bepaalde kanalen kunt blokken uit je homepage en trending. Lijkt me veel rustiger om niet de hele tijd âNINA WARNING over KALVIJN VREEMDGAAN?!?!?!â En dat soort ongein met van die plaatjes met allemaal gephotoshopte mensen die kijken en dan âHET ERGSTE MOMENT UIT MN LEVENâ.
Ik hou van youtubers maar zou graag 90% van de contentcreators willen muten of blokken.
Je kunt wel 'Niet geĂŻnteresseerd" aanklikken, maar volgens mij is YouTube niet zo slim dat je soortgelijke videoâs je ook geen reet interesseren, dus die blijf je wel zien. En bij Trending werkt het ook niet. Zou idd fijn zijn als dat beter zou werken, want vind het altijd wel leuk om dan aan te klikken dat ik niet geĂŻnteresseerd ben in wat voor cijfer Gio zichzelf geeft in bed of dat soort troep.
Denk jij dat je als je nu 10-14 jaar oud was je het soort filmpjes zou kijken dat @Zemraluani hierboven beschrijft?
- Ja
- Nee
- Geen idee
0 stemmers
Ervan uitgaand dat niemand hier dat soort dingen nu leuk vind (sorry).
Ja ik klikte per ongeluk op iets van die Nina, ken dat hele kind verder ook niet, heb t na een paar seconden afgezet en nu is Mn hele homepage die chick. En vaak ook Enzoknol enzo terwijl daar kijk ik NOOIT naar (Duh ik ben 27) en Mn aanraders zijn ook alleen maar van die tyfuszooi. Vind het zo jammer. Vroeger voor die hele clickbaithype kreeg ik nog wel eens echt van die hele vage random dingen waar je dan lekker op kon deepdiven en dan op de rare kant van YouTube terecht kwam. Nu kom ik met aanraders alleen op 367 nagenoeg identieke pashokjes shoplogs in de primark door mij steeds onbekendere contentcreators die toch allemaal minstens 10.000 abonnees hebben.
Ik vind het wel een interessant gegeven dat je in âonzeâ tijd dit soort troep niet had. Wat wij hadden waren boeken, films, tijdschriften en tv, en die werden over het algemeen allemaal gemaakt door volwassen mensen met âsmaakâ, niet door de eerste de beste tiener of twintiger met een vlogcameraatje en narcistische trekjes.
Er zaten natuurlijk alsnog dingen tussen die onze ouders als walgelijk zouden bestempelen (bepaalde rubrieken in de HitKrant bijvoorbeeld, gedweep in de Tina, het geweld in Dragonball Z of het gedrag van Shin Chan â om maar niet te spreken van de horrorfilms die we stiekem op feestjes keken), maar het bleef van een totaal andere orde dan wat je nu allemaal tegenkomt op internet.
Ik lees dit nu terug en ik klink echt als een verzuurde intellectueel van 60 haha, maar jullie snappen hopelijk wat ik bedoel.
Haha o ja en Gossip Girl⌠Maar dat kwam dan ook weer uit Amerika.
Laten we het erop houden dat er van Nederlandse bodem niets ultiem oppervlakkigs kwam, hahaha.
In je YouTube-historie kan je bekeken videoâs verwijderen zodat je geen suggesties op basis daarvan meer krijgt.
Ja denk je? Het is jammer dat het onmogelijk te onderzoeken is. De hele tijdsgeest is gewoon anders, denk ik. En het is natuurlijk een totaal ander medium, dat maakt het vergelijken ook wel lastig.
Haha daar sluit ik me 100% bij aan.
Aan de andere kant is er nu ook meer ruimte voor dingen die vroeger misschien juist niet meekreeg. Duurzaamheid, body positivity, etc. Maar goed die dingen moet je wel actief opzoeken, denk ik.
Ik herinner me trouwens nog heel goed dat ik als 14(?)-jarige voor het eerst een filmpje van Mascha zag en haar met mijn vriendinnen uitlachte omdat ik het zo dom vond hoe serieus zij over voor ons totaal onbekende begrippen als een âoogschaduwpaletâ en âpigmentatieâ en âswatchenâ praatte.