Ah op die manier, dankje!
Totale mislukking
Zuurbom
Online oversharer
Ha, Expert vind ze te heftig, maar de Nederlandse vertaling ‘deskundige’ klinkt beter. Juist ja.
Ben jij … op het gebied van online influencers/youtubers/bloggers
- Deskundige
- Professional
- Expert
0 stemmers
Ik denk heel de tijd dat jullie ‘Aardappel, vlees, groente’ bedoelen met AVG…
Nee klopt! Was meer aan het terugdenken aan dingen die vroeger ‘in’ waren om te kijken en waarvan je nu kan zien dat het nogal overdreven/ongeloofwaardig is. Zoals The Hills. GG heeft nog altijd wel een plekje in mijn hart hoor. (Maar de boeken nog meer.)
Zoals het een echte Hollander betaamt
Wow wat erg! Het wordt steeds gekker met die mommy’s op IG.
De vriendin van Jake Paul is 26, 5 jaar ouder dan hij! (Ik vond haar al een stuk ouder overkomen dus ik heb het gegoogled.)
Ik dacht dat Nina, Kalvijns vriendin, al vet lang bekend was/zelf vlogde en ben eigenlijk best onder de indruk van het feit dat ze dat niet deed en gewoon al een paar jaar meelift als “vriendin van”, haha? Ik weet nog dat toen Mascha en Gregor trouwden heel veel reacties in het beutyblogtopic gingen over hoe ongelooofeeeliiijk knaaap ze wel niet was.
Heh… Ik zie bij Sanneke nu staan: You are blocked from following @Sanneke89 and viewing @Sanneke89’s Tweets. Wat is deze dan.
O ja, Dee!!! Ik heb nog nooit een filmpje van een Knol gezien, dus mijn mening heeft een hele zwakke onderbouwing, maar ik vond haar altijd heel verveeld kijken op foto’s die langskwamen op het forum. Is ze nog steeds bekend? En Jill? Of was die al influencer voor Milan?
(Ben even op Jills ig aan het kijken en ik zie dat ze nog altijd erg spontane foto’s van zichzelf plaatst, ik ben oprecht verbaasd dat het werkt.)
Ik zou het een zegening willen noemen
Lekker met de zelfontspanner in en om het huis “shooten”
Ik vind het vooral heel raar? Ik heb nog nooit iets gezegd tegen haar daar… Beter gezegd ik heb mijn account daar sinds april niet meer gebruikt (en er staan echt alleen een paar Temptation Island opmerkingen op).
Het is voor mij nog steeds een abstract concept dat Milan en Enzo twee verschillende mensen zijn, please just bear with me. (Hoewel ik inmiddels weet dar mie-lan mie-ren heeft en dat Jill op het egf zat.)
Ik geloof dat ik persoonlijk vooral een probleem heb met die lach??? Ik ben inmiddels wel gewend aan zwoele selfieblikken enzo, maar ontblote tanden op selfies vind ik zo ongemakkelijk overkomen???
Een beetje ongemakkelijk zoals dit (zonder dat ze er zo uitziet, natuurlijk):
Ik was lowkey enthousiast toen Ivana begon te vloggen, volgens mij is het haar schuld dat ik mijn nieuwsgierigheid naar vlogs volledig ben verloren.
“Ik heb nog nooit een filmpje van een Knol gezien”
Alstu
Ik vond haar eerste vlogs over solliciteren etc. heel nuttig. Daarna niet meer gekeken want ik houd niet van travel vlogs.
Ik vond haar in Mascha’s video’s overkomen als een aardig, intelligent en gedreven persoon! Heel anders dan ik ben en hoef te zijn, maar toch interessant om te volgen. Ze was altijd heel vriendelijk en behulpzaam in de reacties op haar video’s en ik vond het juist tof om haar reizen mee te krijgen, maar de manier waarop ze het uiteindelijk aanpakte is echt niks voor mij.