Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Hahaha oh nooo voel me nu net zo’n minion die erachter komt dat Awisa geen 16 is :tired_face:

10 likes

Is Aisa niet 16??!!11?1!

12 likes

:joy::joy::joy:

Omg bedankt nu kan ik het nooit meer anders zien. Ff naar topic wie er van de tv af moet want Niennis mag er nu ook vanaf dan.

Sorry :pensive:

1 like

Haha wanneer Bonnie Lotte aankijkt wanneer ze zegt dat die adventskalender goedkoop alsof lotte dat moet bevestigen. :stuck_out_tongue:

1 like

Is dit echt?

Jaa precies haha trek dat echt niet

1 like

Dit heet “blanket training”.
Het is de bedoeling dat kinderen voor een bepaalde tijd op hun speelkleed oid blijven, ze krijgen dan alleen een paar speeltjes en mogen er niet vanaf. Gebeurt dit wel dan krijgt het kind een tik, net zolang totdat ze het “snappen”.

Hahaha ja die kop van Lotte ook, echt zo van
giphy
Ik ben blij dat ze zich niet verdedigt.

Edit: maar omg de manier ook waarop Bonnie dat weer brengt “NOEM JE DAT EEN KLEIN BEETJE” moet gelijk weer terugdenken aan het pumkin spice debacle met Nick. Niet te doen joh.

18 likes

Vind die Selma sowieso niet leuk. Ze heeft zo’n arrogante houding.

2 likes

Oh ik heb de video nog niet gezien maar kan me hier weer alles bij voorstellen.
Net als die ene keer dat ze zo enorm verbaasd was dat Nick een héle bounty in één keer opgegeten had. Hoe zat dat ook alweer? Is al een hele tijd geleden.

Verder vind ik Bonnie wel heel leuk en wil ik haar vriendengroep (of één vriend of vriendin uit die vriendengroep, ben ik ook al tevreden mee :joy:).

8 likes

Hahah jaaa precies zo!
Ik moest daar ook aan denken, zo gierig man kreeg plaatsvervangende schaamte

1 like

Omg een héle bounty?! Hoe haalt ‘ie het in z’n hoofd :triumph:

Ik wil deze vlog nu wel graag zien trouwens.

1 like

Ja godver nu wil ik echt weten welke vlog dat ook alweer was. Ik ga vanavond op onderzoek uit.

3 likes

Haha wauuuw

Precies dat gevoel Had ik ook, vond bet zelfs een beetje sneu.

2 likes

Iemand de bountyvlog al gevonden?

2 likes

Hahaha niet eens gezien :joy: hij stond als een linkje, niet als video. :joy::woman_facepalming:

Die views van die morning routine part 1,2,3 van die Finse mom met 10 kids hebben meer dan 6 miljoen views. Die andere videos zitten rond de 600k

:see_no_evil: Ben benieuwd hoeveel nieuwe volgers ze gekregen heeft door die aanbeveling op YouTube.

1 like