Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Zeggen ze dat echt??

Edit: Ja ze zeggen het echt. Ik heb een comment achtergelaten.

7 likes

Aw wat zielig voor Scarlet

Volgens mij is het “grote” nieuws van Disfordazzle dat ze een hondje nemen. Wel leuk, maar dacht dat zij heel klein wonen? (geen tuin ook).

Oehh hoezo denk je dat?

Instagram van Alex haha

ooohja omg!! wat een cutie (lijkt me wel idd lastig met dat kleine huis??)

Haha “groot nieuws”… Tenzij je van je huisdier een verdienmodel maakt is dit toch geen groot nieuws voor je volgers?

Nou ja ik heb vast mijn eigen vraag al beantwoord.

17 likes

Het lijkt of dat nieuwe pand van josh v kleiner is dan haar huidige.

Huh maar ze zei dat zij en Alex er al een hele dag mee bezig waren geweest. Zou wel vreemd zijn als dit het dan is?

Het was ook maar een aanname van mij. Maar zag die foto voorbij komen en aangezien dat wel een groot ding is, dacht ik dat dat het wel zou zijn. Maar wellicht gaat 't om iets anders

Misschien waren ze de hele dag bij de broodfokker :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik vind zoiets wel groot nieuws, maar het is misschien hoe je tegen een huisdier aankijkt. Ik vind dat zo’n beestje echt een onderdeel is van het gezin ofzo :relaxed: (ook al ben je gewoon met zn 2en)
Maar jij bent vast ook een dierenvriend aan je avatar te zien :wink:

5 likes

Sev Sofie. Nog nooit van gehoord, maar klinkt wel schattig. Lijkt wel veel op Liv.

Gaat Bibi ook nog bevallen of blijft zij ook 12 maanden zwanger net als onze Wil & Tien?! Heb t idee dat ze al jaren zwanger is.

79 likes

Is het een meisje?

37 likes

Ik had een Turks meisje op mijn studie die Sevinc heet (betekent vreugde als ik mij niet vergis) en zij noemde zichzelf ook kortweg Sev. Vind het leuk en passend bij de andere namen!

1 like

Waylon zit ook al in zn derde trimester zag ik Jezus hè

13 likes

Echt niet oké… ook gewoon de houding die ze gaven

1 like

HAHA oh ja natuurlijk

Zat net ook even te kijken. De video waarin ze vertelde dat ze zwanger was kwam 30 april en dat is dus al bijna 7 maanden geleden. Zal niet lang meer duren.

Edit: meestal vertellen ze het wat later, dus misschien dat het daarom ook zo lang voelt?