Ze is eind november uitgerekend
Huh? Maar dan zou het toch juist korter moeten voelen.
Als je het later hoort dan is het ook eerder voorbij. Toch?
Volgens mij bedoelen we hetzelfde. Ze vertelde het ongeveer 4 weken eerder. Meestal vertel je het bij 12 weken en zij bij 8 ongeveer. Volgens mij omdat andere het anders bekend zouden maken? Vandaar dat het wat langer duurt voor je gevoel.
Ah ik snap wat je bedoelt. Met “ze” bedoelde je anderen mensen ipv vloggers.
Ik mis context
Holy moly die babyshower van Alexis (Josh V)!!
Edit: babyborrel…excuse me
ik twijfel tussen wtf en wil ik ook. ik neig naar wtf
Ik denk dat het wel wat zegt over wat zij verdienen. Zelf zou ik het geld dat hier aan is besteed liever op de spaarrekening van mijn kind zetten, maar zij kunnen waarschijnlijk beiden doen.
Ik vind het wel echt heeel mooi maar ook veel gedoe voor een baby die dit zich toch niet herinnert.
ik word gewoon een beetje moe van hoe insta perfect alles moet zijn
Baby high tea!!!
Ik vind dit zo leuk om te kijken
Al haar video’s, eigenlijk.
Ik word zoooo rustig van haar stem hahaha
Ik vind het echt verbazingwekkend hoe netjes zij praat. Ben benieuwd hoe ze buiten de filmpjes om is.
Waarom verbaast het me niets dat Haagse Rach op de foto staat met blackface Pieten?
Omdat Haagse Rach van zichzelf niet de meest tolerante sociale vlinder is?
Kunnen we deze discussie ajb niet hier voeren maar mss in een ander topic? Hier zijn zoveel felle meningen over die iedereen dsn wil delen, dat het binnen de kortste keren paginas lang niet meer over youtubers gaat maar over de pietendiscussie.
Dus hopelijk hoeft niet nu iedereen nog z’n mening te geven en kunnen we ergens anders over beginnen, bijv de nieuwe kapsels van wil en tien
Vond je mijn post een uitnodiging tot discussie? Dat was niet de bedoeling. Ik weet dat het een gevoelig onderwerp is maar tegelijkertijd kan ik me werkelijk niet voorstellen dat er op dit forum ook maar iemand pro-zwarte Piet is. En dat is een compliment.
Iemand hoeft maar het woord ‘Pietendiscussie’ te noemen en het is weer raak tegenwoordig haha. En we zijn hier met zoveel man dat we vast wel iemand met een andere mening toehapt.
Dus ik denk: mss lukt het wel om de discussie voor te blijven zodat deze ergens anders voortgezet kan worden ipv hier.
Heeft Jill lipfillers? Het valt me de laatste tijd op dat ze groter lijken.
Vind de pony van Tien erg geslaagd.