Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Think again :disappointed_relieved:

5 likes

Ik vind het toch wel bijzonder dat Josh V nu een nieuw kantoor heeft en alijd alles super luxieus etc is terwijl ik echt niemand ken die kleding van haar merk draagt. Wie dragen haar kleding? Succesvolle vrouwen, IT-girls, middelbare scholieren (is het de nieuwe supertrash)? jongeren op het mbo? Iedereen zijn moeder?

8 likes

Vind de kapsels van Wil en Tien wel mooi, kreeg alleen de indruk dat ze er zelf niet zo heel blij mee zijn. Denk dat Martine nog moet wennen aan haar pony.

Volgens mij doet zij het heel goed in China en verkoopt ze verder veel in het buitenland. Denk dat Nederlanders te tatta voor haar zijn. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Heb net naar het aanbod gekeken, maar het is totaal niet onderscheidend. Al deze kleding kan je ook bij de HM of loavies halen voor een fractie van de prijs. En het is inderdaad een beetje tacky allemaal

2 likes

Ik vind veel dingen altijd supertrashiaans (en Nikkies merk ook zo). Goedkope stoffen, alles volgens de laatste trends maar weinig ‘unieke’ ontwerpen, en overal je logo op gedrukt.

Veel merken hebben een tas in deze vorm / leer

en flared leggings zie je ook overal

En verder altijd een double breasted blazer en shirts met de naam van je merk. Heeft ze een bepaald succesnummer waarmee ze veel verdient? Ik vind het gewoon zo interessant.

7 likes

Ik blijf me hier ook altijd over verbazen. Ken niemand die haar kleding draagt, maar kan me vooral niet voorstellen dat je haar kleding draagt als je in staat bent het materiaallabeltje te lezen. Als je het budget voor die kleding hebt koop je toch duurzamere items. Josh V is echt zo’n merk waarbij je aan alles kan merken dat het geld op een specifieke plek blijft hangen en dat is niet bij de productie of de kwaliteit. Einde van mijn rant

6 likes

En de concurrent Nikkie:

Die heeft weer tig shirts van 50 - 60 euro met teksen en korte rokjes

en stoere boots met je eigen merknaam die verder niet zo bijzonder zijn.

Dus meer een collectie stoer meets sexy en josh meer businesswoman in control of zo

Maar voor mijn gevoel doet een merk zoals Zadig & voltaire het dan met sexy rock 'n roll toch beter en die hebben iig tassen met een eigen gezicht en een goedlopend parfum.

2 likes

Dit zijn precies de items die je ook bij winkels genaamd “Jennyfer” (heb ik om de hoek) en op de markt kunt vinden voor minder dan een tientje. De kwaliteit zal ongetwijfeld beter zijn, maar ik vind het verbazingwekkend dat chique José deze stijlkeuzes maakt voor haar lijn.

16 likes

Die foto van haar :open_mouth:
Haar hoofd lijkt hier echt enorm.

22 likes

Ik heb al jarenlang hele fijne, dikke truien van Josh V. :sweat_smile: Ze blijven echt heel mooi!
Had toen geen idee wie ze was trouwens

Draag ook altijd broeken van Supertrash dus misschien past het goed in je beeld haha. Maar ik kies dan wel de meest basic items, herken mezelf verder niet in een standaard type klant

4 likes

Dat zou dan een hoop verklaren ja. :stuck_out_tongue:

Nikkie vind ik nog fascinerender aangezien haar eerste collectie bijna volledig plagiaat van Zoe Karssen was. Wat ze nu lachend wegwuift als “beginnersfout”

7 likes

En als je https://www.instagram.com/explore/tags/myjvlook/ bekijkt zie je wel 1 bepaald type (al is het vaak dat mensen van boetiekjes een foto plaatsen van een Josh V oufit).

En soms beide merken in 1 outfit

Leek me ook echt zo onhandig? Hing toen al de hele tijd voor haar ogen. Snapte de lengte niet zo! Verder vind ik Willemijn altijd zo overdreven tegen die Sue doen?

4 likes

Net als Lieke Biemans, zij krijgt heel veel van ons Jos, zij is het perfecte voorbeeld van een typische Josh V klant.

1 like

Denk 't. Om te vieren dat de kleine er is. En om te pronken uiteraard

Wat grappig, ik ken juist wel een aantal mensen die zweren bij Josh V kleding. Het zou kwalitatief goed spul moeten zijn. Mag ook wel voor die prijzen, is mij toch echt te duur…

Hahahahahaha wat is dit een Avril Lavigne tribute?? En die foto van dr, het lijkt alsof het hoofd van een dertig plusser op het lijfje van een 9-jarige is geplakt

29 likes

13 likes