Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Kut Nikkie Plessen. Hele eerste collectie plagiaat maar who cares als je vent dikke moneyz heeft en mensen als Kate Moss betaalt om vooraan op je show te zitten. Geld doet blijkbaar veel vergeten.

Maar never forget… dat moment dat ze dacht weg te kunnen komen met een op een kopietjes van Céline en Balenciaga.

image

image

51 likes

@Lula plagiaat bestaat niet in de kledingwereld :yum:

Als jij iets maakt wat je zelf hebt bedacht en dat wordt bestempeld als een ‘werk’, en dus ook een kledingstuk, dan bestaat plagiaat zeker wel. Ookal heeft t misschien een net ander woord.

Sinds er hier ooit is gezegd dat Wil en tien Sue zo geweldig vinden maar dat zij hun misschien wel helemaal niet moet denk ik dat iedere keer. Als Wil haar dan knuffelt en ze zo enthousiast doen van ‘ooooh lieve sue we zijn er weer!’ kan ik alleen maar denken aan Sue die denkt ‘o god ik moet weer doen alsof ik ze aardig vind, hoe ben ik ooit in deze situatie beland en hoe kom ik hier ooit nog uit’ :sweat_smile:

57 likes

Hallo! Dat kan je haar niet kwalijk nemen dat ze niets weet van mode want ze is ook maar een geek.

18 likes

zou me echt niks verbazen, volgens mij postte ze een x op egf dat ze dat wel wilde

Een ex-collega van mij kocht bijna alles van Josh v. Behalve haar jassen en tassen, jassen enkel van woolrich/moncler (met bontkraagje uiteraard) en tassen van michael kors.
Dus er is wel een publiek voor :stuck_out_tongue:

3 likes

Nou ja zeg, alsof Wil ooit overdreven doet

176 likes

Haha ik wil van ergernis mijn telefoon door de kamer gooien.

44 likes

Hahaha ik dacht over dat hoofd precies hetzelfde maar durfde het niet te posten :grin:

2 likes

Nouja ik zou ook best verbaasd zijn als een kapper zon soort croissant naast Mn jukbeen hing en het een Krul noemde.

Jesses wat lelek

48 likes

Ik heb ook nog niemand gezien die met dat ding mooie krullen krijgt en t kost mooi €500. Daaaaag

1 like

haha mijn bovenbuurvrouw blijkbaar (liggen altijd vet veel pakketjes), en zij is gewoon een degelijke student van midden 20

2 likes

Dit past ook in het topic rare verkoopplaatjes​:thinking::grin:

Vanaf minuut 22 gaat enzo zijn geheime lover opbellen. Wat awkward zeg haha.
Wel echt stoer van die meid om dit te doen.
2 likes

Bepaald?! :weary:

//juf modus uit

41 likes

haha vet awkward maar wel grappig

1 like

Van die nieuw geld-Rotary vrouwen-van die van hun man (sorry, hubby) een dikke flap zakgeld krijgen per maand. Je herkent ze aan Josh V of Supertrash, Michael Kors tassen, heel veel make-up, en een walm parfum waar je een kilometer verder nog misselijk van wordt.

9 likes

Lol ik heb Rowenna lesgegeven :joy:

5 likes

Kan zo in een Tell Sell reclame!
‘Its SOOOOOO amazingggg’

2 likes