Ze zijn dan ook zeker tegen vaccinatie, voor homeschooling etc. 
Ze zijn ook polyamoreus, dus meerdere mannen kunnen de vader zijn.
bron: hun Instagram, alleen is die behoorlijk NSFW
edit: wow hun kanaal is echt⊠bijzonder. even een sfeerimpressie
puh-lease, leeftijd is een westers concept, daar haalt zij haar neus voor op 
Ja ik las in een comment ook iemand de vaccinatieopmerking maken (@Saturnus) en iemand zei dat ze heel veel reizen en dat ze dan verplicht zullen zijn om over vaccinaties te beschikken dus als dat waar is is dat in elk geval een geluk bij een onâŠverantwoorde bedoening.
ik zou die man wel doen eigenlijk, die vrouw vind ik dan wel weer smerig eruit zien
ik vind die man een beetje op Thierry Bidet lijken (voor mij niet positief)
Hehehe de extreem linkse versie van Thierry
Ik vind âkleinekeutelâ echt het dieptepunt in instagramnaamland.
dit klinkt als een koosnaam die EliseJoanne zou gebruiken
Meneertje kleinekeutel zeker.
zouden er ook yuppen âinwonervanAmsterdamâ heten?
Ik vind dit echt sneu, je bent toch zo veel meer dan alleen moeder? Vaders zie ik dit trouwens niet zo snel doen.
DADDYHOX excuse u
Vergeten
maar hij is alsnog een van de weinige
Ik huil
maar sorry ik neem mân woorden terug
Je hebt ook nog de âmoedervanâ. Vooral mooi als je ziet dat ze een jaar geleden nog in spijkerbroekjes lekker normaal liepen te zijn, en nu allemaal instamom met lange jurken en spondealtjes voor NaĂŻf zijn.
Die grijze regel van die laatste, Griekse letters? De Rara van Lizzy. ra-ra, ja de vader dus, staat erboven.
Haha ik vroeg me af of dit een verspreking / autocorrectie was of een grapje, dus ik ging het googlen, maar ik had het kunnen weten natuurlijk!
hahaha nice! De enige geschikte context (kont-ext) voor die man ook als je 't mij vraagt. (Ja was idd een grapje)
(Sorry ik ben echt in slechtewoordgrappenmodus vandaag)\
Ik wilde aan mân vorige post nog toevoegen dat andere alphabetten ânormaalâ gebruiken ook zoân taalergernis van mij is!!! Zoals de Sigma voor een E ofzo, NEE!!!