Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Voor mijn gevoel heeft ze iedere week een feest voor dr kind. En die spullen die ze krijgt en alles met Alexis’ haar naam erop. Mijn god

1 like

Mij was het idd ook opgevallen dat Josh haar altijd Lexi noemt haha
Verder vind ik dat feest echt zo een veredeld kraamfeest. Zo onder het mom van ‘kijk mij ik heb een baby en veel geld’

1 like

Deze live versie is ook dik geautotuned of ligt het aan mij?

3 likes

Nee, dat ligt zeker niet aan jou. Heel dik geautotuned. Zo lelijk.

2 likes

Nee, volgens mij niet. Ze zit er af en toe naast door de zenuwen.

2 likes

Ja maar autotune corrigeert niet als je vals zingt he? Het legt een soort filter over de tonen heen waardoor het gladgestreken wordt, maar als je vals zingt dan hoor je het nog steeds. Ik zag in haar vlog dat ze inderdaad behoorlijk zenuwachtig was. (Zou ik ook zijn)

Ze klinkt alleen zo anders dan wanneer je haar hoort zingen met die zangcoach. En voorheen zong ze wel eens in haar vlogs en dan dacht ik; ze kan best lekker zingen! Maar met dit nummer heb ik dat helemaal niet meer.

Nee, ze lijkt haar keel ook dicht te knijpen ofzo. Het klinkt een beetje geforceerd daardoor

Ja dit kwam ik ook melden. Wow wow wow.

aaah Annemerel’s project vind ik zo vet, en nu heeft ze tot haar boek release korte videos over het hele proces en het ziet er zo professioneel uit. Kan niet wachten! Maar ben dan ook wel een sportfan

5 likes

EINDELIJK doet ze iets vernieuwends en is het geen spon. Ziet er echt heel professioneel uit inderdaad!

3 likes

Ben ook heel benieuwd naar de vervolgdelen, eindelijk meer informatie! Heel tof

1 like

Ik keek dus net de vlog van Annic en ik vind hun hele smaak zo wanstaltig. Gouden kranen, marmer, sierlijsten en grote ornamenten in een huis dat dat van nature gewoon niet heeft. Allemaal zo schreeuwerig

6 likes

Auto tune of melodyne is juist gemaakt voor pitch correction. Je stelt het toonsoort in, en vervolgens trekt het alle noten buiten het toonsoort recht. Tegenwoordig wordt het gebruikt als effect en is het juist de bedoeling dat je het hoort. Maar bij kleine onzuiverheden zoals die bij haar en bij correct gebruik, is het niet de bedoeling dat je het hoort. (Tenminste, als het goed gedaan is) En zij zit gewoon niet helemaal op alle noten, door de zenuwen zet ze haar spieren vast en daardoor verliest ze beheersing. Controle over je ademhaling is lastig als je schijt zenuwachtig live op de radio moet zingen, terwijl je weet dat iedereen straks los gaat in de comments…

2 likes

Ohja dat wilde ik hier ook nog posten.

Dit ziet er toch niet uit in zo’n nieuw huis?

4 likes

Volgens mij niet. Ik hoor het in ieder geval niet.

Volgens mijn berekningen 15/16 examenjaar

Toen was ze 20. Of wacht… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Hier moest ik ook om lachen. Als je zoveel geld hebt is zo’n proces toch helemaal niet meer stressvol. Ken verder ook niemand die het helemaal laat doen, maar dat is ook omdat ik niemand ken die het geld heeft om een volledig huis te laten verbouwen zonder zelf een vinger uit te steken. Moet zeggen: ik ben wel een beetje jaloers. Mijn eigen verbouwing volgend jaar wordt een stuk spannender

2 likes

Nouja, wel iets vaker dan af en toe, ze is bijna continu net niet helemaal zuiver.
Volgens mij komt het doordat ze (waarschijnlijk door zenuwen inderdaad) helemaal geen ademsteun inzet. Je hoort het vooral bij de ‘wat hogere’ tonen. Daar valt al haar volume weg en is ze steeds heel onzuiver.

Ik hoor inderdaad geen autotune.

Ach tuurlijk is er altijd iemand met een dodere cavia maar je woning verbouwen kan ook stressvol zijn als je alles laat doen. Al is het maar omdat je een hele klap geld uitgeeft en allerlei keuzes moet maken. First world problemen zijn ook problemen.

3 likes

Tuurlijk, het is vooral hoe Annic constant doet alsof haar manier een keuze is. Het eeuwige “Ik doe dat zo en jij kan dat ook”. Ze zit in een mega chille positie, maar zodra ze er vragen zijn komt er een verhaal over hoe ze prioriteiten kiest, rustmomentjes neemt, het huishouden lekker laat verslonzen, weinig werkt. Dan denk ik: geef gewoon toe dat je de zaken goed voor elkaar hebt.

10 likes