Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Nou, wij woonden gewoon tussen het stof, een maand zonder keuken, douchen op de sportschool en 2 maanden met witte latex in mn haar. Dus sorry, maar als zij zegt dat ze stress heeft, is ze gewoonweg niets gewend. Beetje prinses op de erwt vibes.

10 likes

Overigens vind ik mezelf totaal niet zielig hoor, vind dit juist heel normaal en haar situatie uniek. Hopelijk weet ze dat zelf ook!

1 like

Ja hebben jullie ook wel weer gelijk in! Ik denk dat het wel wat zegt over wat je gewend bent.

2 likes

Mascha begint elk nieuw stukje ik haar vlog met “okeeee” en iamtheknees met “NOU”. Als je het eenmaal hoort dan kun je het niet meer niet horen. :weary:

4 likes

Ja vond ik ook. Vind het best raar om je kind zo met blote billen op instagram te zetten.

Edit: ja en in dat blad natuurlijk ook. tis natuurlijk nog maar een baby, maar toch

3 likes

Hier viel ik ook wel over ja. Ik had dan ook de billen wel bedekt denk ik.

1 like

Noor van Queen of Jetlags zegt in een interview met MTV dat ze een heel moeilijke puber was en op een school voor moeilijk opvoedbare kinderen heeft gezeten. Had ik echt nooit verwacht bij haar.

4 likes

Ik volg haar totaal niet dus mega vooroordeel, maar ik had echt verwacht dat zij op een of ander lyceum met rijke voorbeeldkinderen heeft gezeten

6 likes

Die foto’s van Monica doen me denken aan de foto’s van baby North met Kanye en Kim waarbij ook enkel die baby bloot was.
Die Bangs staan er wel goed trouwens.

1 like

Ik zie op facebook ook zo vaak bij die ‘’’’‘newborn’’’’’ shoots dat een baby dan naakt is. Die foto’s zien er ook allemaal hetzelfde uit trouwens.

9 likes

Anne Geddes

5 likes

En in de editorial van Yara staat letterlijk: “… een piepkleine Zara-Lizzy in je handen. (Die op de set de beste outfits had, hallo tijgerpakje!)”

Ik vind het zo grappig dat - wanneer ik hier kom na het zien van diverse vlogs - hier echt zoveel opmerkingen zijn gemaakt die ook in mijn hoofd rondspoken HA, echt genieten.

6 likes

Wat is het toch met die semi bekende vloggers die allemaal shops beginnen? Met ook nog eens heel veel dezelfde sieraden.

Ik word echt helemaal gek van dat stomme Hoxton hotel.

10 likes

Wat? Dalijk ga je me nog vertellen dat je ook niet elke week naar de spa in :star: het conservatorium :star: gaat :scream:

14 likes

Die Edith is ook koopziek, zeg.

5 likes

ja vind ik ook! echt erg hoe iedereen in het socialmediawereldje zo koopziek lijkt…
maar aimee vind ik nog steeds next level

8 likes

In Am⭐dam?

9 likes

Ik vraag mij oprecht af waar ze het allemaal van betaald? Alles wat zij leuk vindt lijkt ze wel te kopen of het nou duur of goedkoop is.