Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Het is ook meer een naam/aanspreekvorm dan een zelfstandig naamwoord, dat maakt het vooral heel raar.

Ik vond het een geslaagde grap hoor Ell@

3 likes

Dankje \ /10L0NC3LL0 <3

(omg zo hypocriet maar de <3 vind ik dan weer prima)

11 likes

Ik vraag me af of die ene Papa van Jema is of Papa van JE MA!
In het laatste geval vind ik het nog wel grappig.
maar dan mag je je zelf ook opa noemen.

27 likes

Haha ik volg hun op Instagram. Sommige aspecten van hun “levensstijl” vind ik interessant, bv hoe ze niet jaloers zijn in relaties (ik had daar last van). Maar dit gaat echt te ver. Ik snapte al niet hoe zij leefden zonder werk (ze verhuizen ook vaak), maar ik denk dat hun blog/youtube dan best goed moet lopen. Anyways, interessant wel.

1 like

Hehehe ik ken er hier 1 van

1 like

ze is 30

Heeft ze nergens voor nooodig, ze heeft de bevruchting van haar eicel gewoon (aan)gevoeld namelijk.

2 likes

Denk dat ze niet willen moeten bewijzen? Omdat ze er dan niet 100% zeker van zouden zijn?

1 like

Ik heb ze ook gevolgd, om te kijken of ze ECHT zwanger is.

1 like

Vraag me af of ze het dan wel naar buiten zouden brengen en het niet af zouden doen als een miskraam oid

1 like

In de reacties bij Fadim wordt gezegd dat ze vanmiddag live was en heeft “toegegeven” dat Marvin vreemd is gegaan, iemand gezien?

1 like

Ja ik heb de live toevallig gezien, ze heeft inderdaad gezegd dat Marvin is vreemd gegaan.
Ik heb in ieder geval niet gehoord hoe of wat, ze heeft ook niet echt verder toegelicht.

Ja of dat het kindje ineens toch niet van hem is doordat hij een mooi bruin tintje heeft !

Wat sneu :slightly_frowning_face:

Ik vind het goed dst ze zoveel vertrouwen heeft in haar lichaam, maar dat moet juist op de manier alsin ‘ik merk dst het niet goed is dus ik laat het nakijken door een arts en ik ga pas weg als ik een diagnose heb’.

1 like

Dit doet me trouwens ook weer denken aan de middelbare school, dat je dan op je rekenmachine woorden kon ‘schrijven’ als je hem op z’n kop hield.

lol + lol = hihi

Wat een tijden

27 likes

Lol en dan wel alles op youtube gooien.

2 likes

Ik zag het! Overigens kwam het niet omdat Marvin thuis wat miste, nee, ze is namelijk fakking goed in bed :confused:

4 likes

Sneu wel, maar zij is volgens mij sowieso heel onzeker. Ze probeert altijd net even te veel sexy en kim k te zijn.