Het is ook meer een naam/aanspreekvorm dan een zelfstandig naamwoord, dat maakt het vooral heel raar.
Ik vond het een geslaagde grap hoor Ell@
Dankje \ /10L0NC3LL0 <3
(omg zo hypocriet maar de <3 vind ik dan weer prima)
Ik vraag me af of die ene Papa van Jema is of Papa van JE MA!
In het laatste geval vind ik het nog wel grappig.
maar dan mag je je zelf ook opa noemen.
Haha ik volg hun op Instagram. Sommige aspecten van hun âlevensstijlâ vind ik interessant, bv hoe ze niet jaloers zijn in relaties (ik had daar last van). Maar dit gaat echt te ver. Ik snapte al niet hoe zij leefden zonder werk (ze verhuizen ook vaak), maar ik denk dat hun blog/youtube dan best goed moet lopen. Anyways, interessant wel.
Hehehe ik ken er hier 1 van
ze is 30
Heeft ze nergens voor nooodig, ze heeft de bevruchting van haar eicel gewoon (aan)gevoeld namelijk.
Denk dat ze niet willen moeten bewijzen? Omdat ze er dan niet 100% zeker van zouden zijn?
Ik heb ze ook gevolgd, om te kijken of ze ECHT zwanger is.
Vraag me af of ze het dan wel naar buiten zouden brengen en het niet af zouden doen als een miskraam oid
In de reacties bij Fadim wordt gezegd dat ze vanmiddag live was en heeft âtoegegevenâ dat Marvin vreemd is gegaan, iemand gezien?
Ja ik heb de live toevallig gezien, ze heeft inderdaad gezegd dat Marvin is vreemd gegaan.
Ik heb in ieder geval niet gehoord hoe of wat, ze heeft ook niet echt verder toegelicht.
Ja of dat het kindje ineens toch niet van hem is doordat hij een mooi bruin tintje heeft !
Wat sneu 
Ik vind het goed dst ze zoveel vertrouwen heeft in haar lichaam, maar dat moet juist op de manier alsin âik merk dst het niet goed is dus ik laat het nakijken door een arts en ik ga pas weg als ik een diagnose hebâ.
Dit doet me trouwens ook weer denken aan de middelbare school, dat je dan op je rekenmachine woorden kon âschrijvenâ als je hem op zân kop hield.
lol + lol = hihi
Wat een tijden
Lol en dan wel alles op youtube gooien.
Ik zag het! Overigens kwam het niet omdat Marvin thuis wat miste, nee, ze is namelijk fakking goed in bed 
Sneu wel, maar zij is volgens mij sowieso heel onzeker. Ze probeert altijd net even te veel sexy en kim k te zijn.