Ik schrik ook van de hoeveelheden die aimee koopt… Ze lijkt nooit tevreden te zijn en altijd op zoek te zijn naar iets nieuws
Ik heb de video nog niet eens gezien, maar na de titel en 1 seconde naar Annic kijken kom ik hier al haten. Ze zegt: “veel vrouwen vragen mij: hoe doe je het allemaal? Hoe houd je al die ballen in de lucht?”
EXCUSE ME?! Twee dagen werken, een huis van een miljoen en een baby. Nou POEPOEPOE hóe krijg je het gemanaged. Flikker toch op zeg. Hier word ik echt boos van
Edit: doorgekeken tot 2 minuten. Ja haar leven is niet makkelijk. “Zoveel keuzes!! Want hoe hang je die gordijnen op? Doe je ‘strook strook’ of ‘strook strook strook’. Ja meid HOE doe je het allemaal.
“De plooien, de eerste echt grote keuze. Gelukkig is Marti.en van Ve.ned.a er, want anders was dit nóóit gelukt. Dit is geen verkooppraatje trouwens”
JA DOEI
Ik vind dit soort artikelen zo asociaal. Laat een stel dat lekker zelf bekend maken in plaats van gedwongen door in de bosjes liggende tokkiejournalisten
Precies. Om die reden ben ik zo blij dat ik geen bn’er ben. Dat iemand anders de keuze maakt om jouw bevalling openbaar te maken. Dat iedereen aan je trekt en dan heb ik het nog niet eens over je eigen familie en vriendenkring, maar nietszeggende mensen die jou volgen en denken het recht te hebben dingen van je online te plaatsen.
Wanneer haar andere kinderen hun zusje zien, zo lief!
En wat ziet jipp er alweer flawless uit na de bevalling
Ja als er geen complicaties zijn ga je dezelfde dag weer naar huis.
Als de bevalling normaal is gegaan en geen complicaties waren. Dan ben je twee uur na de bevalling weer thuis. Dat is standaard zo. Anders houd je kamers bezet.
Thank god, ik ben over een paar dagen jarig en wou echt niet dat ze op mijn verjaardag zou bevallen hahahaha slaat nergens op ik weet het maar ik vind haar echt niet leuk
Leeftijdsdiscrimatie I know maar iedere keer als ik die twee zie denk ik: jullie zijn vadertje en moedertje aan het spelen.
Shotje elke keer als Max ‘’’’’’‘subtiel’’’’’’ laat vallen dat hij nu voor zichzelf is begonnen en spondealtjes regelt voor influencers.
(Ook heel bijzonder hoe en random planten om hem heen zijn gezet tijdens het ‘interview’)
Shotje voor de sneaky shake spon ook.
Ik vind die gozer zo’n kwal he. Ugh.
Wel 1000 hartjes voor je comment.
Zou zij echt zo in een bubbel leven of het toch ergens wel beseffen?
Mss moet je je comment ook onder haar YouTube video posten
#nietnormaal
Eigenlijk moet je onder de video commenten “wat doet Max eigenlijk voor werk?”
Wow het lijkt echt of ze even de baby er uit heeft geperst en haar leven weer op de normale manier door gaat.
Ik had dat pas bij Dr Phil
Wow is Phil zijn voornaam
Ik vind het een leuke naam, Teddy
Jaaa hij heet Phil McGraw. Ik dacht eigenlijk nooit na over zijn naam? Hij is gewoon Dr Phil en toen hij kind was was hij ook al Dr Phil.