Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Is dit Sanneke?

1 like

“Verder geen aanval”

Hier de 37 redenen waarom ik je kut en eigenlijk geen mens vindt en dit deel met 1000en mensen

42 likes

ik heb gewoon te doen met die kerel.

10 likes

Wow, dat je dit ook online zet. Ik vind dit meisje eigenlijk gewoon heel zielig. Ik heb wel medelijden met haar eerlijk gezegd

4 likes

Dit verdient die jongen ook totáál niet.

12 likes

En sommige mensen durven gewoon niet zo snel op een date? In plaats van dat ze aan hem vraagt op een normale manier waarom hij daar niet op reageert, of waarom hij alleen luchtige gesprekken wilt voeren valt zij hem aan op internet.

6 likes

Waaaaat geen woorden voor echt…
Hoe die jongen reageerde was juist lief, misschien ging hij er niet te diep op in om niet meteen in een diep/moeilijk gesprek te komen. Mss zou ze 't er niet eens over willen hebben. Heb zelf ook een voorbeeld van dat ik tinderde met een jongen die nog thuis woonde, dus ik vroeg: nog wel te doen bij je ouders thuis? En hij zei: ja m’n moeder dan, geen contact met m’n vader. Dan ga ik dat echt niet meteen vragen waarom, en hoe dat zit. Vind dat meer iets voor in real life om dat te vragen. Alsof hij erop zit te wachten om z’n hele levensverhaal te verkondigen. Naja Sanne wel dus…

18 likes

Maar Sanne is wel van de eerste generatie youtubers en ze is social media expert dus die jongens kennen haar gewoon want heel de wereld kijkt naar haar video’s, ze is van de eerste generatie weetje, haar hele levensverhaal kennen ze al van haar video’s dus dan hoef je niet luchtig te beginnen!

18 likes

En daarnaast is het niet alsof er helemaal niet naar vroeg?

12 likes

Ik vind dus dat hij echt de perfecte reactie geeft.

66 likes

Zet die Sanneke dat op Twitter? Op de een of andere manier ben ik geblokt, maar ik zou zooo graag met haar in discussie hierover willen gaan. Wat een stomme geit zeg. En het gek vinden dat ze nog vrijgezel is.

4 likes

Ja en daarna dit ook nog

5 likes

Ik vind het oprecht echt super sneu voor die jongen. Hij gaat er op in, besteed er niet te veel aandacht aan. Ik zag net op haar insta (waarvoor dank) dat het niet eens ernstig is met haar vader, dus hoeveel aandacht wil je daarom hebben chick? Ja, ik snap dat je schrikt, maar hoezo ga je zulke dingen delen op Tinder en maak je er zo’n drama over.

frustatie uit

5 likes

Ze schrijft op haar insta van niet. Dat het iets was door de suikerziekte. Een onsteking die te verhelpen is met antibiotica.

En precies wat je zegt; die jongen kent het hele verhaal niet, maar hij had dat blijkbaar moeten ruiken.

Klopt waar hij nu voor in het ziekenhuis ligt heeft te maken met suikerziekte. Maar hij moet inderdaad wel nieuwe nieren, staat op twitter ook dat ze morgen twee gesprekken hebben met eventuele donors. En ze gaan starten met dialyse omdat het zo slecht gaat met zijn nieren.

Ik ook!

1 like

Poepoe wat een lastige vrouw is Sanneke zeg! Ze maakt het zichzelf ook zo moeilijk lijkt het. Niets mis met dat gesprek toch?

2 likes

En ik snap ook wel dat als je iemand nog niet zo goed kent, je ook niet super diepe vragen gaat stellen over zoiets. :tipping_hand_woman:t4:‍♀

4 likes

Nee, inderdaad, Tinder lijkt me over het algemeen niet de juiste plek hiervoor. Die meid zoekt geen partner, maar gelijk een therapeut ofzo…

5 likes

Das maar een westers, totaal overrated concept.

9 likes