Hahaha op z’n geboortekaartje stond Dr. Phil.
Hahahahhaa nu zie ik echt een baby voor me met zijn hoofd van nu
Ik ook!
Zag nu alweer een reactie onder die foto voorbij komen met: Heb echt medelijden met het kind dat ze Teddy heet, gaat ze je nooit vergeven.
Pff laat ze gewoon even op een roze wolk zitten ipv meteen weer te gaan zaniken
Nee ze heette Esma en ze was zelf ook niet blij met der naam en verweet het der moeder.
Quiz: hoeveel minuten spon zit er in de vlog van Wil en Tien. De totale vlog is 27 minuten.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
0 stemmers
Antwoord
9 minuten, oftewel 30%, precies de korting die je ook krijgt van albellllllllli met hun code wat een toeval
Procenten
9 van 27 is 33% en niet 30%
I know maar het is 27 minuut nog wat en 8 minuut 50 nog wat en ik heb geen wiskunde gestudeerd Achja
Haha sorry ik kon het niet laten de betweter uit te hangen (hoewel wat ik zei ook niet klopt, want dan zou het 33,3333…enz.% moeten zijn)
Ja hallo we gaan hier geen wiskundig onverantwoorde grapjes met elkaar lopen uithalen hè!
(Sorry voor de dubbelpost)
Nouja de enige grap is dat ik gewoon al 23 minuten naar deze vlog aan het kijken ben en ik zei dat ik het niet meer zou doen
In een vaas of in een krabbenmand?
dit gaat me boven de pet beste Grace
dit worden weer nachtmerries over mijn eindexamen vannacht BEDANKT
Echt niet te doen. En die droombadkamer ziet er echt niet uit. En d’r ‘pony’ inmiddels ook niet meer.
Omg teddy persoonlijk geen leuke naam voor een meisje maar vind het ook geen rare naam. Tegenwoordig hoor je alleen nog maar djaylina en djayhanna enzo, dat vind ik veel heftiger.
En ik vind de badkamer van tien juist wel prima, de omschreef het enorm heftig maar valt reuze mee
Zo raar dat die vloggers en bloggers geen schaamte kennen. Als ik maar hard en vaak genoeg roep, dan komt er magisch iemand met een gratis trap.
Hier hoor ik alleen, ah wil je een nieuwe badkamer? Werken en sparen zal je.
Wil je op vakantie? Werken en sparen zal je.
The perks of being geen reclame pratende vlogger met oprechte mening.
Wacht even, die Jipp is 21 en heeft 3 kinderen? En als ze haar 1e had laten komen, gewoon 4? Wow.