Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Dat zal het kind ook wel weten, want mama voelde precies wanneer ze zwanger werd en van welk zaadje. No worries.

4 likes

Die Australiër? Of heeft ze nog meer gekke exen

1 like

Linda de Muck is op npo 3 :)!. Doet het leuk. Ze verdient met de filmpjes die over sexualiteit gaan maar 200 euro p/'m

Ik zit het ook te kijken ja, heb haar video’s nooit bekeken eigenlijk

1 like

Is dit Onderweg naar Morgen ofzo :joy: ik ga stuk

2 likes

Willemijn heeft het in haar stories over het feit dat ze haar garfisch design skills aan het oefenen is en dat ze daarvoor templates heeft gemaakt.
Maar je hebt daar toch helemaal geen ‘grafisch design skills’ voor nodig? Of ligt dat aan mij?

8 likes

Zij denkt echt met alles dat zij het wiel opnieuw aan het uitvinden is.

17 likes

Het wiel opnieuw uitvinden betekent dat je vindt dat je dubbel werk doet
 toch?

6 likes

Ik gebruik dat gezegde mijn hele leven al verkeerd blijkbaar

33 likes

Oh dit is echt vreselijk ja. Inderdaad de combi van alles? Dat hautaine toontje, dat ze ervan uitgaat dat iemand naar de details moet vragen, dat ze dat op internet zet, dat ze zo is. Ik ken m niet maar ik ben 100% #teamjeroen

3 likes

Ik kreeg er helemaal een akelig gevoel bij :tired_face: Maar ja inderdaad wachten op de volgende aflevering, spannnuuhhnd jongens wat zou er gebeuren niet spoilen aub!!

Huh maar er staat ‘niet verwarren met het wiel opnieuw uitvinden’. Que?

Die betekenis hoort bij de uitdrukking “het warm water (her)uitvinden” wordt er bedoeld! :slight_smile:

1 like

De kans dat een hond (of kat) salmonella krijgt is heeeeeel klein/vrijwel zeldzaam. Honden kunnen ook prima rauwe eieren eten. Is zelfs goed voor ze in zekere mate. Alleen de andere dingen die in beslag zitten zijn niet goed voor een hond. Vaak zit er suiker in wat al heel slecht is en dan zit er ook nog bloem in en vaak rijsmiddel. Beiden slecht want een hond kan weinig met tarwe of andere graansoorten. Dat is alleen vulmiddel maar geen voedingsstof voor ze. Los van het feit dat er dus sowieso nog andere ingrediënten in beslag zitten. Heb de vlog niet gekeken dus weet niet wat voor beslag het was. Mocht er chocola in zitten is het helemaal killing. Melk is ook niet echt goed al kunnen de meeste honden het wel handelen en zullen er niet ziek van worden. (Vooropgesteld dat dit door het beslag komt want het kan natuurlijk tig andere oorzaken hebben, maar beslag hoor je sowieso niet aan honden te voeren).

8 likes

Ik ben dus ook geblokkeerd zonder enige reden (ik gebruik Twitter amper).

Ah nee haha arm beest. Ik zie nu echt zoiets voor me:

offtopic bolle hond

7 likes

Het feit dat ze Franse bulldog pups koopt vind ik al genoeg zeggen.

32 likes

Shit het moet dus het warm water opnieuw uitvinden zijn. :see_no_evil: Haha

1 like

Ik kan er dus echt niet tegen dat Wil wat minimale dingen wil leren in illustrator en dat vervolgens denkt dat ze grafisch designer (aargh het is OF graphic designer OF grafisch ontwerper dit zegt al genoeg) is.

25 likes

Haha omg ik dacht dat ik deze mensen de hele tijd gepusht kreeg omdat ik veel bezig ben met polyamorie en ze daar filmpjes over maken. In die filmpjes komen ze best normaal over. Ik dacht dus ook echt dat dat filmpje “How do we know he is the father?” beantwoord zou worden met het enige redelijke antwoord: omdat we het veilig doen met al onze andere partners. Niet: omdat ik het aanvoelde in een psychedelische ervaring :joy:

5 likes