Ik kwam onlangs een Djim tegen
Dat zo’n persoonlijkheidsvacuum 1,2 miljoen volgers heeft
Telt de ex van Enzo Knol zijn niet als persoonlijkheid dan?
Zij had de oudste op haar 16e gekregen geloof ik. Dan kan het snel gaan ja
Heeft ze een mullet laten knippen?
Zo zeg! Maar maakt zij dan youtubevideos of is ze ergens anders van bekend? Ken haar helemaal niet haha
Huh wow, ik herkende haar niet eens joh.
Ze heeft voor haar eerste kindje een abortus gepleegd. Zodoende @Nidorina
@Milkshake3 ik heb geen idee, ik zag haar hier voor het eerst net.
Huh serieus? Ik dacht dat Liv de eerste was en dat dat dus een ongelukje was. Dat daarna Wolf kwam (bewust), ze toen een miskraam heeft gehad en ze nu dus Sev heeft (ook weer bewust).
De jonge moeder was, amper 16, eerder zwanger. Ook al weet ze nu hoe het is om een kind te hebben, nog steeds staat ze achter de abortus van destijds. “Toen was ik totaal niet klaar voor het moederschap. Ik was nog maar een paar maanden samen met Luke. De baby houden, was toen geen optie. Dat vond iedereen. Ik had niet de moeder kunnen zijn die ik nu ben. Ik heb het gevoel dat Liv is teruggekomen op het moment dat het wél uitkwam.”
Bron: https://www.bndestem.nl/overig/moederen-in-plaats-van-puberen~acdab5bb/
UPSTAIRS TRAPRENOVATIE (heb teveel vtwonen gekeken )
Vraag me dan echt af of ze ervan geleerd heeft… Je zou denken van wel.
Love deze reactie haha.Je hebt echt zo gelijk! Hoop dat ze dit leest en zich achter de oren krabt maar zal wel niet…
ze zong “all i want for christmas is you” en het waarom en wat weet ik ook niet.
@Krabpaal het was 9 minuten letterlijk spon waarbij Wil & Tien achter de laptop een fotoalbum maakten, toen nog wat boodschappen, rondlopen met het kind, een stuk waarin ze teringvals zingen en als outtro heeft Tien het weer ruim 5 minuten over haar cursus waar ik niks van snap, dus er viel helaas niet echt iets samen te vatten.
Ah bedankt, dit is meer dan genoeg!
En badkamer badkamer badkamer trap badkamer
Haha als mijn haar zo zit noem ik het niet eens ‘slag’ maar steil. (Stijl?)
Steil inderdaad! Maar dit vind ik ook altijd een moeilijke.
Ik vond Bonnie een tijdje irritant maar nu vind ik haar weer helemaal leuk. Heerlijk kneuterig.