Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ja same here! En ik ben het met je eens dat het allemaal egoïstisch is.

1 like

Ja dat is ook weer zo. Maar je kan wel je egoïsme in balans proberen te brengen met hoeveel het anderen schaadt, denk ik.

2 likes

Maar Wil maakt ze in het Nederlands!!!

1 like

Ik snap die templates echt niet. Wat is het nut? Of reposten jullie die dingen wel en ben ik de enige die het niet doet :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Kennen jullie die aflevering van Friends waar Phoebe een niet-egoïstische daad probeert te doen? En uiteindelijk laat ze zich steken door een wesp, waarna Ross zegt dat die dan doodgaat.
Ik heb toen best lang na zitten te denken wat een niet-egoïstische daad zou kunnen zijn, mooi filosofisch vraagstuk wel.

12 likes

Dat wordt nog even doorwerken aan de templates en mokkencollectie dan Willie

39 likes

Denk dat @Vuile_bitch dat ook wel over andere zielige hondenrassen zal zeggen…

1 like

Prachtig

1 like

Ja heel lastig, want als je echt besluit om niet-egoïstisch te zijn besluit je dat ook weer voor jezelf…

3 likes

Jaaa doee en dan gaan we hem allemaal invullen

2 likes

Ze staan GRATIS in dr instahighlights hoor, mocht je ze allemaal willen invullen en delen

9 likes

Raar toch, hoe kan ze ooit een miljoen omzetten als ze dit allemaal gratis blijft doen voor ons

25 likes

Het was ook een bij geloof ik

1 like

Het ging om het filosofische idee van of dat überhaupt kan. Niet of je dat moet willen.

1 like

Denk dat @Krabsalade wel met iets beters kan komen!

En ik vind dit soort templates (wanneer serieus bedoeld) zo oninteressant; het doet me denken aan van die ‘tags’ die je vroeger altijd bij (B-)bloggers zag. Het is meer informatie die jij wil delen dan informatie die mensen echt willen weten.

12 likes

Haha wat heerlijk dit. Dit klinkt echt te mooi om waar te zijn uit een slechte tekenfilm ofzo.
Dat zo een persoon precies een iPhone koopt (uit zuid-korea ook) waar er keihard een geluid afgaat love it.

3 likes

Ik kom wel over als een naar persoon in de post hierboven zeg

giphy

12 likes

Het was idd een bij en het was Joey niet Ross, had het even terug gekeken haha.

3 likes

:nauseated_face:

11 likes

Lol ik niet. Misschien toch tijd voor die 4-weken-durende cursus over Word.

2 likes