Je hebt steil haar maar je haar kan wel stijl hebben
Ja viel mij ook op! Vind haar videoâs leuk omdat zij dingen zo apart styled, vind het leuk om inspiratie op te doen. Maar ze shopt bijna elke dag (zo lijkt het tenminste). Dan denk ik echt: hoe dan?
Ja het is niet alsof je er ontslag van kan nemen ofzo
Pff zeg gewoon ik ben thuis voor de kinderen. Moeders vinden zichzelf vaak ook veel te zielig.
*ik ook hoor van tijd tot tijd *
Hallo zeg gewoon ik ben PA voor twee kinderen in jou geval.
Ja maar in je paspoort verandert toch wel je naam van Marieke naar mama van Jip en Janneke.
Ben benieuwd wanneer tien zegt dat ze toe is aan vakantie nadat ze klaar is met werken in haar beroep?
Echt goed dat Monica zich uit over de zwarte pieten discussie in haar vlog maar wat een vreselijke reacties krijgt ze daar op zegâŠ
Voor degene die er benieuwd maar zijn, vanaf 11:15 hier:
Vond de spondeal van wil en tien niet eens heel erg. Willemijn maakt al jaren fotoboeken en dat heeft ze ook meerdere keren gezegd. Dus komt niet uit de lucht vallen. Wil zelf ook graag eens een fotoboek maken (komt er nooooooooooit van), dus misschien dat ik nu maar gebruik ga maken van de actie.
Is dat op 22:52 niet de lover van Anna Nooshin?
Mijn moeder zei dat vroeger wel eens als ze helemaal klaar was met ons.
âvandaag of morgen vertrek ik, en dan bekijken jullie het maarâ!!
Uiteraard nooit gedaan, love haar
Zou kunnen! Ze was wel uit eten en Anna was daar ook zei ze later.
wow ik keek even die vlog van die Jipp Heldoorn ( kende haar niet) maar jeetje, ik vind het wel echt heftig eigenlijk dat je dit soort beelden zo wil delen met de buitenwereld? wat gaan die kinderen daar later van vinden? Vind het wel echt intens dat je zulke intieme momenten zo op het internet slingert
dat algoritme van Youtube is echt hardnekkig naast het Finse (pardon Australische) cultgekkie met 10 kinderen in witte shirtjes dat ineens bij de hele wereld opdook, krijg ik nu ook deze aanbevolen
en ik kon het natuurlijk niet laten het aan te klikken want ik voorzag al problemen.
Maar serieus. What. The. Fuck. In het kort: dit stel is tot hun vreugde zwanger. Dat wist ze al direct toen de bevruchting plaatsvond, want die psychedelische ervaring heeft ze heel bewust meegemaakt. Ze zijn dan ook tegen zwangerschapstesten, echoâs en ĂŒberhaupt alle westerse medische ontwikkelingen. Ze weten namelijk zelf alles al dankzij hun innerlijke kompas.
Eerst kon ik gewoon niet hard genoeg met mijn ogen rollen maar later werd ik eigenlijk heel verdrietig dat dit misschien wel veel mensen aanspreekt
Ze zijn dan ook zeker tegen vaccinatie, voor homeschooling etc.
Ze zijn ook polyamoreus, dus meerdere mannen kunnen de vader zijn.
bron: hun Instagram, alleen is die behoorlijk NSFW
edit: wow hun kanaal is echt⊠bijzonder. even een sfeerimpressie
puh-lease, leeftijd is een westers concept, daar haalt zij haar neus voor op
Ja ik las in een comment ook iemand de vaccinatieopmerking maken (@Saturnus) en iemand zei dat ze heel veel reizen en dat ze dan verplicht zullen zijn om over vaccinaties te beschikken dus als dat waar is is dat in elk geval een geluk bij een onâŠverantwoorde bedoening.
ik zou die man wel doen eigenlijk, die vrouw vind ik dan wel weer smerig eruit zien