Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ah shit, ben geen business babe en nu? Kan ik haar mooie template niet invullen. Gemiste kans voor mij.

3 likes

Dat laatste doet me denken aan wat sint zal invullen, dus aanschouw:

Edit: en dan waarschijnlijk een post erachter aan met

Thanks voor de lieve reacties. Don’t get me wrong maar bloggen is echt hard werk. Mijn werk wordt zo onderschat, maar goed nu ga ik weer wijn proeven en zal deze post verwijderen door jullie lieve dm’s.

Voel me savage

60 likes

@Zemraluani bedankt voor deze waardevolle toevoeging aan mij levuh.

Smilie is natuurlijk deze :roll_eyes:

41 likes

Je bent Moeder dus dan ben je ook business babe!!!

5 likes

HAHAHA.

Poes van @Totoro (sorry als ik hem misbruik nu)

28 likes

Wat is dit zelfs? Hahaha Die zinnen?
tenor
Ik heb nu niet bepaald de interesse gekregen om daar langs te gaan

2 likes

Kunstenaar?

Je bedoelt grafische design kunstenaar?

2 likes

Graphic design artist bedoel je toch? :wink:

1 like

Ir Dr grafische design kunstenaar

3 likes

Wel grappig dat al die influencers de term grafisch ontwerper steeds gebruiken. Na het downloaden van creative cloud en installeren van adobe illustrator en indesign ben je echt geen grafisch ontwerper.

Net als Jantje die een Canon EOS 4000D heeft gekocht en opeens ‘fotograaf’ is. flikker toch op.

15 likes

Oh sorry @Hectometer je krijgt als dank een waardebon van mijn websjop twv 7 euro. 7,50 kan helaas in het systeem niet worden verwerkt. De bon is geldig t/m 12 december 2018 en kan alleen gebruikt worden bij een besteding twv minimaal 60 euro en niet in combinatie met andere acties en/of sale-artikelen. Bedankt voor deze fijne samenwerking!

12 likes

5 likes

Oh en je mag kiezen uit mijn favoriete collectie bestaande uit 4 items die lellik zijn.

Dat vind ik ook zo hatelijk als ze dan een korting aan de volgers geven. Maar de keuze is niet uit het hele assortiment! :rage:

2 likes

Even tussendoor, Sab.rina pu.tri is nu ook te beluisteren op Spotify. Life’s complete.

6 likes

5 likes

en alle influencers die plots boeken schrijven zijn allemaal bestseller auteurs :roll_eyes:

Kan misschien wel zo zijn, maar als ik aan een bestseller auteur denk, denk ik toch aan andere soort schrijvers

Hahahaha precies degene van wie ik dacht dat ze een template van Wil zou invullen, heeft er net een paar op dr story gepost.

2 likes

Die mrs Grinch van nikkie is echt bizar cool. Wat een skills :star_struck:

3 likes

W A A R O M M O E T E N D I E L E T T E R S O O K Z O V E R U I T E L K A A R S T A A N E N I N C A P S L O C K

Voelt een beetje als verkrachting van mijn beroep dit.

12 likes