Zichzelf omhoog halen en Rachel naar beneden. Dat is het beeld in zo’n 10 van de 10 vlogs van de Huismuts. Wat een nare vent.
Hij zit de hele tijd zo tof en ‘grappig’ te doen. Maar steeds ten koste van haar. Snap dat hij waarschijnlijk ook wel eens normaal doet, maar daar is weinig aan te zien. Als zij een vlog zou maken van ‘mijn man kleineert mij altijd en ik ben het zat’ zou ik het niet raar vinden… maar nee, Willem is gewoon heel 'eigen’en ‘instrinsiek grappig’
Ik vind Koen echt heel leuk maar in mn hoofd past hij echt niet bij Darcy. Vond de video ook echt heel ongemakkelijk. En ik vraag me zoo af hoe zoiets gaat. Wie stuurde wie het eerste berichtje??
Hoelang zouden Thomas en Koen al geen vrienden meer zijn? Komt het door dit of daarvoor al.
Ik zit net te kijken inderdaad maar wtf is er aan de hand met hem? Vond hem eerst altijd wel lekker nuchter maar dit is echt een typetje wat hij op zet ofzo, vaag.
Oh ik zie dit echt heel anders haha. Ik vind haar zo’n overdreven theatrale en egocentrische doos, hij zet haar tenminste af en toe weer met beide benen op de grond.
Ik laat m’n hond ook gewoon af en toe in de auto, thuis is ze alleen maar aan het stressen als ze alleen is terwijl ze in de auto gewoon gaat slapen.
Eens met stukje theatraal aanstellen van Rachel. Maar dat komt allemaal door de hormonen he!!!
Haha ja dit ja. Maar ik vind dat zij juist een leuke combi zijn daardoor (onpopulaire mening i guess)
Haha ja ik ook. Hij maakt haar wel belachelijk maar alleen als ze ook echt belachelijk doet. En dan nog vind ik hem aardig blijven. I mean als je vriendin elke maand de woonkamer een andere kleur laat schilderen door pappie, zou ik echt op eem gegeven moment zeggen jezus nu is het wel klaar of pak zelf eens een kwast. Maar hij lacht er dan gewoon om. Moet toch kunnen vind im.
Aaargh dat hele stukje waar hij haar belachelijk maakt omdat ze om iets moet huilen. Hij weet alles beter, weet kennelijk precies hoe het zit met haar hormoonhuishouding. Bloed onder mn nagels vandaan echt.
Noor en Anna is echt een duivels dilemma, ik kan gewoon niet kiezen
Haha bij iedereen gewoon normale namen en dan ook echt heel serieus meerdere keren: krekkor
Ik vind Noor gewoon nét ietsje kutter, dus vooruit An wint
Ik ben -blijkbaar- niet heel bekend met NL’se youtubers/bloggers, want wie zijn Danny en Sander nou weer?
Danny is de ex van Anna en Sander is de vriend van Noor.
Danny heeft ook een eigen youtubekanaal.
Ah thanks! Ik volg Noor en Anna niet, dus dat verklaart het meteen.
Wat een kneus!
Jemig wat een loser is die Danny ook.
Vind het btw echt goed van je dat je hem erop aangesproken hebt
En hij doet zich wel nog zo “open-minded” en burny voor… wat een sukkel zeg