Debbie ook in haar instastories met haar “je kunt je mening soms ook voor je houden, dat doe ik in elk geval wel” Heerlijk hypocriet!
Annemerel wil toch nog een marathon rennen dit jaar, 2 december in Valencia! Moest echt even doorspoelen, wilde het graag weten, haha. Hopelijk redt ze dat qua blessure.
Oh mijn god ik ging die video ook kijken. Na 1 minuut uitgezet en toen kwam ik op haar kanaal terecht. En ze heeft haar eigen facelift en alle na-checks gevlogd. Ik vond het echt vreselijk. Loopt ze daar met een soort astronautenhelm van verband op. Echt, wat doe je jezelf aan! Ik werd er misselijk van.
Heb jij m afgekeken? Wat wil Jessie laten doen?
ben heel benieuwd wat Annemerel nog kan neerzetten voor de marathon! opzicht heeft ze nog genoeg tijd, en de NY marathon is 4 november. Hopen dat ze dit keer niet geblesseerd raakt
Joy (beautynezz) krijgt haar eigen kledinglijn onder NIKxNIK. Lekker bezig zo!
Wat leuk voor haar! Ik gun het haar echt, omdat ze altijd zo oprecht over komt.
Haha rustaagh Lotte. Wat een kontenkruiper bij iedereen.
Snap wel dat ze gestopt is met haar baan als juf, al die slijm comments die ze altijd achterlaat bij iedereen is echt een dagtaak gewoon
Ze is ook altijd de eerste
Dus Lotte wil precies minder volgers juist, ik begrijp het.
Annemerels insta is nu officieel alleen maar spon nog
Nope, was mij ook al opgevallen.
Zou Lotte zonder haar vriend naar de bruiloft van Sarah zijn gegaan? Nick en Bonnie hebben het alleen maar over Lotte en niet over Lotte en Joey. Zou het wel raar vinden als hij niet mee was.
Jeetje die vlog van wil&tien in Parijs. Vreselijk zeg, die manier van praten en oh het is hier zo mooi bleh. Ze hadden zich ook wel wat beter kun inlezen. En het eten slecht in Parijs, duidelijk dat zij niet het talent hebben om een lekker restaurant uit te kiezen. Wel het talent om weer een heleboel onnozolle dingen te kopen
Sponnemerel
Insta is voor haar ook het kanaal om geld uit te halen? Op YouTube en haar blog is dat veel minder geloof ik. Niet dat ik blij ben met al die onnozele spon hoor
Dat dacht ik ook wel. Lijkt me echt sneu.
Had vroeger ook een vriend(ex nu) die naar niks mee wilde en voelde me daar echt rot over. Maarja ik neem nu iets aan over Lotte wat misschien helemaal niet waar is.
Vind het ook echt vervelend worden…
Ze heeft ook 4 kontenlik reacties nu, kan me niet voorstellen dat niemand er iets van zegt, zou ze die verwijderen?
Ja ze waren altijd al wat oppervlakkig, maar die ‘alles voor de insta’-attitude die ze op dit moment hebben slaat alles. Die hele vlog en alles eromheen gaf me enkel het gevoel dat ze Parijs nodig hadden als achtergrond voor hun foto’s en om een shoplog te kunnen maken, want het enige wat ze gezien lijken te hebben is de binnenkant van winkels. Zonde.
Oh nee wacht jongens, we mogen natuurlijk blij zijn want ze hebben wel voor €80 aan Lindt-ballen gekocht VOOR ONS!!!