Kaj Gorgels heeft de telivizier talant award gewonnen, Nienke Plas was ook genomineerd.
zo spoiler.
Ik wist niet dat dingen die live op televisie zijn in een spoiler moeten.
Niet iedereen kan live kijken toch. Expeditie is ook op
Hahahah ik zat ook van omg je moet OPSCHIETENNN!!
Ik heb net de zwangerschapsvideo van De Huismuts zitten kijken. Maar ik kan toch niet de enige zijn die het zooo raar vindt dat Rachel dan zit te huilen en Willem dat zit te filmen en soort van belachelijk zit te maken. Hoeft mijn vriend niet te doen hoor haha. Mag hopen dat ‘ie op z’n minst even een knuffel geeft en vraagt wat er aan de hand is…
Vind het juist wel goed dat ze af en toe op der plek gezet wordt.
Iemand enig idee waar ze de baby gaan laten in dat huis? Helemaal verbouwd net met maar 2 slaapkamers.
Volgens mij slapen heel veel baby’s eerst een poos bij de ouders. En misschien impopulaire mening maar ik vind dat kinderen tot een bepaalde leeftijd best een slaapkamer kunnen delen.
Helemaal mee eens hoor, enige nadeel vind ik is dat een baby vaak een totaal ander ritme heeft dan een peuter.
Ik vond dit ook bizar lullig. Vind rachel mega over de top, maar als je vriendin overstuur is of dat nou hormonaal is of niet: troost gewoon even, doe ff aardig. Ik zou echt niet met zo’n man willen leven, maarja ieder zijn ding.
Ik vond dit ook heel raar. Maar ik vind die twee sowieso een beetje gekkig overkomen. Heel hard schreeuwen dat ze zo’n fantastische relatie hebben (in bijvoorbeeld die Couple Goals video), maar als kijker zie je dat totaal niet terug.
Precies. En daarnaast kun je verwachten dat dit wordt besproken in een topic over YT’ers, dus je maakt zelf de keuze om dat te openen.
Gisteren kon ik niet live een belangrijke sportwedstrijd zien, dus die zou ik later ‘s avonds terugkijken. Als ik dan op NOS al per ongeluk de uitslag lees dan word ik ook niet boos op de NOS, maar denk ik gewoon: goh, dit had ik kunnen verwachten.
Haha ohja toen werd er iemand boos dat Gossip Girl gespoild werd terwijl dat echt al 6 jaar afgelopen is, haha
Haha maar dat snap ik op zich wel? Je gaat toch ook niet het plot van Lord of the flies verklappen omdat dat boek al jaren bestaat?
Nee, maar als het erover gaat en daarbij wordt het plot besproken, dan snap ik het wel weer. Ik was niet op EGF, maar neem aan dat het over GG ging en toen het einde ook besproken werd. Dat vind ik anders dan dat er random een berichtje is van Oh ja haha zo eindigt GG lol.
Ik weet trouwens dat het erboven wel één berichtje is, maar ik vind dat binnen het topic dus wel relevant.
Plots moet je niet verklappen nee, maar als iemand zegt: ‘Haha dat stukje dat Ross en Rachel uit elkaar waren geweest …blabla we were on a break!’ dan zou dat moeten kunnen. Een serie van 427 jaar oud zou iedereen logischerwijs gezien kunnen hebben. Maar zelfs dan reageert iemand met ‘noooo kan dat in een spoiler?! Ik ben nog maar bij aflevering 3!’
Hmm ja dat voelt anders hè? En “ohh ik moest ineens denken aan toen personage X doodging in boek Y” lijkt daar heel erg op maar als iemand zoiets zou zeggen zou ik dacht echt belachelijk vinden, haha.
Bovendien, zijn er echt mensen die de televizieruitreiking gaan terugkijken?
Is monicas 45 min durende vlog het waard om te kijken?
Bij zoiets als de televisiering, dat tegelijk wordt uitgezonden met expeditie, vind ik wel dat je het op zich even voor je kunt houden of in een spoiler kan zetten. Of de dag erna pas iets erover zeggen.
We kunnen er ook niks over zeggen. Boeit toch niemand.