Ik sta nog steeds achter mijn titel.
Ja is het kijken waard vind ik! Maar ik kijk al haar vlogs dus weet niet of je veel aan mijn mening hebt
De genomineerden!
Ja, ik kijk ze ook bijna allemaal. Alleen de lange intermezzoâs van Mason aan het spelen sla ik wel over, daar moet je echt diehard fan voor zijn om die door te komen
Rtl heeft het zelf ook âgespoiledâ tijdens expeditie robinson
Ik heb een paar dagen geleden Eve Cornwell (studytuber) ontdekt en ik vind haar echt geweldig.
Vind ik inderdaad ook! Veel dingen die Willem doet zouden voor mij echt dealbreaker zijn. Ook de discussies die zij altijd hebben en dan in beeld brengen, alsof dat helemaal positief is etc. Terwijl ik dan vaak denk nou uh sommige van die discussies zijn ook niet helemaal gezond hoor, de manier waarop ze dan tegen elkaar praten. Vind Bonnie en Nick dan bijvoorbeeld een veel gezonder en sterker stel, of zo komen ze iig over dan.
Zij is zooooo leuk!
Ik vind die twee (Ras en Willem) allebei afzonderlijk al schijtirritant en samen al helemaal. Gelukkig is wat je een fijne relatie vindt persoonlijk, dus hartstikke fijn dat zij tevreden zijn met elkaar, maar of ze nou 5% of 75% van hun leven youtuben, de 5% is ook al lelijk genoeg hahah bah
Haar video dat ze koffie gaat proeven vond ik ook leuk! Echt een leuke meid en een mooi accent
Ja dat is ook wel zo hoor, maar ik denk dat dat wel te overbruggen valt en dat het ritme uiteindelijk gezien maar korte tijd echt uiteenloopt⊠Ik ken zoooo veel mensen die samen op een slaapkamer zijn opgegroeid (tot aan tiener zijn ofzo dan, op een gegeven moment is een eigen plek wel fijn), oke kulargument van âik ken mensen die dus het is niet waarâ dat snap ik wel, maar ik denk dat instelling ook een significante rol speelt en dat niet alles 100% âideaalâ hoeft te zijn.
Gilmore Girls ook, nog ouder
nohhhh serieus? dat vind ik zoân rare friemel altijd
was vroeger ook een vriend van thomas toch?
Hahahahha
âToen Jezus werd gekruisigd-â
âNEE ik heb The Passion nooit gezienâ
HAHAHA
Hahhahahahaha ik heb dit plaatje nog nooit gezien met zoân kloppende beschrijving erbij haha
Over cringe gesproken: in de nieuwe video van Wil en Tien gaan ze suuuuuuuuperorigineel een cupcake recept namaken dat ze op her internet gevonden hebben (echt, dat je daar je geld mee kan verdienen wil ik niet begrijpen) en vergelijken ze het beslag (of vooral de smaak ervan) met het âkwakkieâ van hun partner.
Ik werk thuis vandaag en ben door mijn YouTube voorraad heen dus neem het me niet kwalijk.