Wat
Omg als ik zo simpel was zou ik echt niet willen dat de hele wereld het op internet kon zien
En voor anderen is dit een verdienmodelā¦
verschil moet er zijn?
Iehl. Wat onsmakelijk. Die video kan ik dan ook weer overslaan (ik ging toch al niet kijken hoor, want anderen zien bakken interesseert me geen hol).
En ja @Solsikke zo begreep ik het ook, maar ik denk dat ze het dus al moeilijk genoeg hebben om 12 originele recepten te bedenken.
Petrus is nu ook opeens zanger/rapper. Wat vinden jullie? Ik vind hem wel knap eruit zien, maar dat slisje in zijn stem vind ik echt heel irritant haha
Zijn denk ik een stel pannekoeken
Euh muffins bedoel je? Ons Wil houdt namelijk niet van een dikke laag botercreme, dus dan is een cupcake zonder topping ineens een muffin, zoals ze zelf in de video informatief delen
Ik niet! Ik seks überhaupt minder dan Mn eigen opa en oma denk ik, ik heb alleen vage memories aan sperma.
In het muffinfilmpje van Wil en Tien rond 5:15 ongeveer zegt Willemijn iets van nah je gellak mag er ook wel weer af ofzo.
Echt zo onnodig? Laatst in die Parijs vlog ook al, liet Martine iets zien en Wil zei ook al iets over die nagels.
Ik trek die twee sowieso slecht, heel lullig maar ik kan die lach van Martine en die stemmetjes die ze opzetten niet aan. Ga me afmelden ook.
Hahah er werd van de week nog in een ander topic hier besproken hoe sperma naar pannenkoekenbeslag ruikt
En Vera heeft het ook over een kwakje in haar laatste video!
Wtf.
Dit heeft nergens iets mee te maken en geen idee waarom ik dit hier neerzet, maar hij zegt mia famiglia zoals Bonnie vanille zegt
Vanielje/Famielje
Ik kende Koen niet maar ik zit pas een paar minuten de nieuwste video te kijken van Darcy (mukbang) en ik irriteer me al mateloos aan hem.
Noujaaaa ik heb mn eerste block op instagram ontvangen
Ik volgde jaco bien met die krullen van the bachelor etc. En ze had een super rare storie geplaatst met een surinaams achtig accent terwijl ze volgens mij op de antillen is. Ik wees haar erop dat dat echt heel raar is om te doen en bam blocked
En echt heeel netjes had ik het geformuleerd. Dat ze het vast niet kwaas bedoeld maar dat dit Ʃcht niet meer kan en raar overkomt. Verder dr nog succes gewenst met whatever ze daar aan het doen is Wat n bitch
Hahhah precies wat ik ook dacht. Koken met troelaās. Zo vervelend ook dat die kitchenaiddinges niet in de wasmachine kan. Like I care?!
huismoekes care
Haha, daar heb je een puntā¦
Waarom doen ze zo achterlijk?
't moet in die vorrempies⦠hoeveel zullen we erdoor pleuren⦠je kitchenaid verneuken⦠stroopwafel erdoorheen flikkeren⦠kwakkies in boerenkoolsmoothiesmaak⦠gnagnagnagna oh wat zijn we hilarisch.
En waarom zetten ze van die rare accenten op.
Ze waren zo leuk voordat ze leuk gingen proberen te doen.
En hoeveel bakvideoās gaan er nog volgen waarin twee ruggen een basis cakebeslag uit de kitchenaid maken waar een of ander merkproduct door gegooid wordt (tony chocolonely, schuddebuikjes, ik voel de lindtballen al aankomen).
Ze ontwikkelen echt achteruit. Nog los van de onwaarheden die ze verkondigen over muffins.