Wel godverrrredomme! Wat zeggen ze over muffins!?
Dat muffins en cupcakes exact hetzelfde zijn alleen zijn muffins zonder botercreme! En dan presenteren ze hun platte cakejes als muffin!
En niet dat dat nou zo’n schande is of zo ontzettend dom is, maar presenteer zo’n feit (edit: onwaarheid) niet met de air van een expert
Omg waar maak ik me druk om
ja die 80 kilo lindt ballen die ze speciaal voor jou mee hebben gesleept uit Parijs moeten ze toch ergens in kwijt.
Je hoeft niet te wachten, dat hebben ze al gedaan in de Parijsvlog. Als ze net aangekomen zijn in de hotelkamer.
Enjoy.
Is een beslagkom die ruikt naar sperma nu de nieuwe krabbenmand?
Vond Wil en Tien vroegah erg leuk maar is geen lindtbal meer aan. Ook op insta alleen maar gewauwel over die boeken en die overgeposeerde foto’s van Willemijn. Ik taai af.
Teske heeft weer een nieuw liedje
Wat doet ze een raar accent bij het refrein ineens?
Helemaal dolletjes
Wordt tijd dat Sloggi hun gaat sponseren
HAHA ja!! Een vriendin van me kreeg dit aanbod ook, maar ze heeft het wijslijk afgeslagen.
Fun fact: in de briefing stond vrij uitdrukkelijk dat de “behind the scenes” foto de instagram boyfriend moest tonen met de bladblazer.
Ook voor Teske:
www.vacaturebank.nl
Ik vind dit gesprek tussen Kaj van der Ree en Nina Warink zo apart. Ik vind haar normaal wel leuk maar haar standpunt over vreemdgaan ben ik het zo niet mee eens. Ze vindt dat iemand vreemdgaat omdat hij/zij iets tekort komt en dat je daar samen verantwoordelijk voor bent. Beetje kort door de bocht.
En het lijkt net of Kaj allemaal uitspraken probeert te ontlokken.
waarom nog geen 500 views in 2 dagen?
Ja! Ik heb hun ‘ontdekt” door die clip volgensmij zat Nikkie er ook in. Oh en Dionne en (dus)David ook dacht ik.
Serena zit er ook in!
Jaaaa dat liedje! Ik vond het helemaal fantastisch. Wat waren dat leuke tijden zeg.
Anka? zij had namelijk exact deze spon ook
Huh hoezo dat?
Iemand postte hier een paar dagen geleden iets over Widya Soraya en wat is zij leuk! Ik heb haar opgezocht nav het bericht hier en heb gelijk al haar vlogs gekeken de afgelopen dagen. En ik hou niet eens van vlogs kijken .