Diana heeft weer een nieuwe stationary collectie.
Misschien mis ik het altijd totaal, maar ik vind het vreemd dat ze eigenlijk nooit iets laat zien van de aanloop naar die collecties (het ontwerpen of afspraken daaromheen).
Ik heb niet het idee dat het iets is waar alleen haar naam op geplakt wordt en ze verder geen inbreng in heeft, maar in haar vlogs merk je er volgens mij nooit iets van dat ze daarmee bezig is?
Altijd die aluhoedjes als iemand met weinig posts mee komt praten.
Maar ik ben Widya niet en ik weet zeker dat ik iemand hier over haar heb zien posten.
Jaaaa bedankt voor de tip! Het is echt een beauty en ze heeft ook een leuke eigen style.
Ik heb normaal helemaal niks met Nederlandse Youtubers (behalve Roosmarijn Koster) maar ik vind haar echt heel erg leuk!
Hahaha heet deze gast KELVIN? Heel denigrerend dit, maar wat erg
Ik zei het twee weken geleden ook al hier, maar ik keek net die beauty adventkalender video van Bonnie, en had in 13 minuten gewoon vijf keer een volledige (dus niet zo een die je weg kunt klikken) reclame. Ik weet dat ik dit kan voorkomen met een adblock, maar ik kijk via zo’n mediaplayer op de tv en daar heb je dat niet voor. Ik kijk nog meer youtubers (Monica, Diana, Aimee af en toe) en zij hebben dit bij lange na niet zoveel (Monica misschien 2/3 reclames in een vlog van drie kwartier). Vind dat zo’n opvallend verschil!
Sanne heeft even verbinding gemaakt met de wifi in het museum omdat ze op twitter wil vertellen hoe luid de overige bezoekers in het museum zijn. pfffff
Je hebt tegenwoordig gewoon mobiel internet in heel europa als je dat in Nederland ook hebt haha, maar ik begrijp je punt. Als ze nou eens gewoon zou genieten dat ze ondanks alles op vakantie is met de ouders… In plaats van op social media te zitten.
hahahah true. Ik heb zelf geen mobiel internet en was even vergeten dat andere mensen dat wel hebben.
Ik bedacht me opeens dat ik een tijdje naar Fleurie (Fleur Lieftink) keek op youtube. Op een gegeven moment ben ik afgehaakt maar ze schoot nu weer door mijn hoofd. Kijk ik op haar kanaal zijn al haar video’s weg en haar insta is privé met weinig volgers. What happened? Heb het helemaal gemist.
Voor wie niet meer weet wie ze was: Fleur is transgender en vertelde en filmde toen heel open over alles rondom haar geslachtsoperatie (vaginavlogs).
Huh waarom zou je stil zijn in een museum? Daar kan je toch gewoon praten over wat je van de kunst vindt etc?
In kerken etc. Ja maar daar heb je zo’n voice-over die dan SILENCIO zingt, helemaal Harry Potter vibes niet ”sssssst hou je bek”
Ik snap dat ook niet. Ze is ook vanaf de ene op de andere dag gestopt met snapchat.
Het is weer een dolle boel daar.
olijk en snaaks! omg wat erg
God ik heb net deze vlog aangezet en ik vrees voor mn leven
Maar om alles zo te verwijderen en haar insta gelijk privé en alle volgers weg. Dat hoeft toch ook weer niet? Vind het best apart zo opeens. Had gehoopt dat ze ergens een reden had gezet oid, maar niet dus.
vind die schuddebuikjes video ook ontzettend geforceerd overkomen. je ziet ze gewoon met tegenzin beginnen aan iets wat ze niet uit zichzelf zouden doen en er niet in slagen te acteren dat ze omg so excited zijn.
en die grapjes, jeetje, was het zo erg dat ze zich moed hadden ingedronken?
Elke keer als ik wat over Wil en Tien (mijn god, alsof 2WMN niet slecht genoeg gekozen was) lees, lijkt het net alsof het nep of een parodie is. Waarom profileren ze zich tegenwoordig zo… typisch?
het was een bericht dat zei “mijn nieuwste girlcrush” en dan een link naar een video van widya soraya. Dus nee je gaat het inderdaad niet terugvinden als je op die naam hier zoekt maar ik heb ze ook zo ontdekt deze week en het is ook mijn nieuwe girlcrush
edit: spuit11 ^^
Eens. Ze worden een karikatuur van zichzelf.