Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ohhh het is inderdaad zo cringy als Martine even stellig vertelt wat het verschil tussen cupcakes en muffins is :joy:

2 likes

Ik ben niet nieuw, op ellegirl had ik een andere naam.

1 like

Sorry maar wat maakt Liveofyvonne inspiratieloze en inhoudsloze meuk

4 likes

Het viel me ook op. Sterker nog, ik irriteerde me* er zo aan dat ik haar video’s nauwelijks nog kijk.
Ik heb dit vaker (over haar) gezegd, maar als je te weinig verdient met yt moet je een bijbaantje oid zoeken, je videos volplempen met advertenties is niet de oplossing :roll_eyes: ik kijk eigenlijk alleen yt op mn iphone, dus adblock is geen optie?

*ok, niet alleen daardoor het was ook ff de overload aan dat kritische geneuzel van Nick.

1 like

Adblock werkt ook gewoon op de telefoon.

3 likes

Okee ik heb Annemerel net ontvolgd op insta. Haar posts en stories bestaan echt alleen nog maar uit spon? Stom

3 likes

Fadim doet het ook heel erg. 5 per video van 10 min. Ook een bijna op het eind nog.

En Charlotte Blitzblum ook echt 8 per vlog en dan in de comments ‘dit is de enige manier dat ik geld verdien aan Youtube’.

2 likes

Vind ik ook jammer. Ze ontwerpt wel alles zelf geloof ik, dat vind ik dan wel weer leuk.

Wat ik dus vaag vind: ik heb geen adblock maar krijg echt maar heel zelden reclame tussendoor. Meestal in begin voor de video start en verder niet.

2 likes

:scream::scream::scream::scream: echt? Ga meteen even kijken :grin:

Edit: aah maar die doet het niet in de yt app zie ik nu?

Ik weet dat het niet helemaal gelegitimeerd is want misschien is ze nu wel veel gelukkiger enzo maar ik kan er niet tegen dat Lotte van die middelmatige video’s maakt for a living terwijl we met een schreeuwend lerarentekort zitten.

En ik erger me ook aan die Leonie. Dat babystemmetje (1.32), dat hysterische, ieder stil moment willen opvullen… doe eens even RUSTIG vrouw.

3 likes

Ik denk dat de enige reden dat YouTubers hun normale baan opzeggen het geld is. Want met instagram verdien je met een paar foto’s zo een maandsalaris. Het is echt inhoudsloos en best zonde van een lerarenopleiding of pedagogiek (Sarah Rebecca). Bonnie doet ook al niets naast YouTube.

1 like

Maar hoezo is dat zonde? Als zij hier toch gelukkiger van worden? Dan is dat toch alleen maar mooi en niet zonde.

3 likes

Klopt eigenlijk wel. Ik ga teveel uit van mijn eigen norm hierin.

6 likes

Daarom is de maatschappij zo fucked en is er een tekort aan goede mensen in de zorg/onderwijs/politie. Als een lui insta baantje beter verdient, waarom jezelf kapot werken?
Ik zou t niet willen opgeven maar toch!!

14 likes

Ja shirley we weten nu wel weer dat je bij anouk bent geweest

9 likes

Ik zat er vanmorgen aan te denken om het gewoon onder een video van haar te commenten, maar heb niet echt het idee dat ze daar op zal reageren. Ik vind het ook gewoon niet zo goed bij haar passen, zoveel reclame, want vind Bonnie noujuist heel oprecht en eerlijk niet zo super commercieel. Aan de andere kant slaat dat misschien ook weer nergens op want ze koopt ook vet veel meuk bij de Action bijvoorbeeld.
Ik kwam er trouwens na mijn post van vanmorgen achter dat ik iedere keer dat ik de video weer aanzette nadat hij op pauze had gestaan, ik weer een nieuwe reclame kreeg :-1:

Denk ook juist dat het komt omdat ze niet zo commercieel is? Zij slaat volgens mij ook wel eens samenwerkingen af en is natuurlijk ook wel specifiek qua doelgroep, ofwel minder spon (vergeleken met bijv een huismuts). Maarja Bonnie moet ook gewoon de rekeningen betalen natuurlijk. Ik vind alleen dat als het niet volledig lukt met yt/ig je er iets anders naast moet doen ipv de vele reclames. Zoals ze eerst die filmlessen gaf of vetgezellig die ook filmen voor anderen.

1 like

Is Sarah Rebecca ook volledig YT gegaan? Ik kijk haar video’s soms, maar dacht dat ze nog haar baan had. Zou het wel jammer vinden, merk toch snel een verandering in YTers als ze volledig overstappen op YT

Nee, volledig YT (voor nu).

1 like