Ik heb hetzelfde ja. Die humor ook van die vriend en hoe hard zij er om lacht??
Ik kijk nu voor het eerst een video (bekendmaking zwangerschap) van de huismuts. Maar wat is die man van haar verschrikkelijk zeg. Wat een kwal. Hij komt echt over of hij zichzelf fĂĄntastisch vindt.
Ze zijn echt precies zoân stom Amsterdams koppel, zoals je die hier heel veel ziet en waar ik me altijd zo aan erger.
Sanny en Jorg zijn ook zo maar aan hen erger ik me soms ook niet.
Haha ja inderdaad Wat een niveautje. Maar misschien juist wel fijn, zo iemand die altijd vrolijk is en met wie je alleen luchtige gesprekken kunt houden. Zij zelf is ook naar eigen zeggen een âblij eiâ.
Je ze komt uit Vught maar dat is het Gooi van Brabant he. Nu is ze natuurlijk Amsterdams want ze woont er al heel lang!
Ik vond de Huismuts tijdens de zwangerchap van Pip heel leuk om te kijken. Heb ook het idee dat ze toen wat meer relaxed was. Die kwal werkte gewoon nog in zijn dure hipsterhotel en nog niet allesssss was spon. Nu zitten ze zĂł erg in die spon bubble met elkaar, vind dat zoiets hebberigs hebben. Lekker graaien wat je graaien kan. En alleen maar meer gespannen en geforceerd, met al haar zogenaamde truucjes voor perfect ouderschap.
Ja verschrikkelijk dat positief opvoeden, en dat ze daar het wiel van uitgevonden lijkt te hebben.
Het huis van Annic ziet er van buiten echt mooi uit vind ik op de weekvlog!
Vind het aantal kamer nog tegenvallen bij annic als ik eerlijk ben.
Ja, dat heb ik ook. Vind de indeling ook niet mooi en fijn van de kamers, beetje onhandig zelfs. Het huis van buiten wel echt prachtig.
Dat vond ik ook inderdaad, lijkt niet zo groot qua woonoppervlakte. Maar denk dat het wel heel mooi kan worden. Die tuin bijvoorbeeld
Hahahah ja precies dit. Ik heb een keer gekeken naar die vlogs samen, maar nooit meer, ik werd er ook helemaal ongemakkelijk van. Echt right in the cringe allemaal. Hopelijk blijft ze hem zo grappig vinden als de verliefdheid iets minder wordt
Aranka is er eindelijk over uit dat ze nu eenmaal een ongeleid reptiel is, en vindt dat niet meer erg
Good for her.
Ok de fouten in dat stuk zijn wel echt overweldigend, maar ik kan me wel vinden in wat ze zegt.
Hahahahahaha zo schattig
Zuchtttt niet hier.
De volg van Annic net weer gekeken. Is voor mij altijd een beetje cringe maar kan moet toch kijken ofzo. Wel echt een prachtig huis, ben benieuwd hoe het er na de verbouwing uit ziet.
Maar die kleren voor Juliette die ze aan het eind laat zien en dan vooral die schoentjes. Te tuttig voor woorden.
Ze geeft overigens wel vaak aan dat haar vlog betaalde content bevat, maar welke content is dan weer onduidelijk vind ik.
Het staat in een spoiler? Niemand die je dwingt om dit te lezen.
Haha nee ik wil ook echt niet zeggen dat mensen die hun baan verlaten door de redenen die jij noemt lui zijn hoor. Want ik werk zelf in de zorg en zie gewoon hoe goede mensen eraan onderdoor gaan (werkdruk, managers die niet weten waar ze over praten, bezuinigingen)
En dat vind ik zo zonde! Er is ook niet goed geinvesteerd in opleiden vind ik
Klopt, maar ik hoop dat er niet weer een hele discussie op gang komt. Ik erger me gewoon aan leraren die altijd hun plasje komen doen over hoe zwaar ze 't hebben en over hoe âweinigâ ze verdienen.
Ho ho. Niet alle leraren doen dit hè