Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Denk dat je met deze reactie misschien juist wel een discussie ontketent? :redface:

39 likes

In me hoofd :sleepy: ugh

1 like

Net de vlog van Annic bekeken, nu al spijt. Ik kan me echt ontzettend storen aan die en-en-en cultuur. En een (2e!!) mega bruiloft in het buitenland, en een nieuw huis + verbouwing, en ‘even’ een extra huisje erbij omdat dat makkelijker is tijdens de verbouwing, en weer een verre reis. Dit klinkt misschien jaloers, maar dat ben ik zeker niet. Ik vind het gewoon heel opvallend en bizar.

9 likes

Like x 10

Toch even hier:

Samenvatting

Bij mijn vorige baan kwamen er van de 10 collega’s 4 uit het onderwijs. Ze waren we allemaal mee gekapt om de redenen die @Truitje noemt.

Het feit dat je er zoveel leraren over hoort, betekent misschien wel dat het waar is?

13 likes

Hierom trek ik Tien dus zo slecht. Die wazige wijsheden altijd :roll_eyes:

8 likes

Madtrip is toch wel echt een stuk minder leuk om te kijken dan roadtrippers zeg. En die suffe menthos reclame steeds. De helikopterpiloot werd bedankt met een menthosrolletje. Haha wat pathatic.

9 likes

De helft van de mensheid was al een boom tijdens de musical in groep 8

130 likes

Ik denk op dit soort reacties van “okee ik ga tegen m’n baas zeggen dat ik m’n blaadjes ga laten vallen en m’n rust pak tijdens de winter”

25 likes

Ik neem een aantal weken vrij om de wind mijn gezicht te laten aaien en ik kom terug met frisse, nieuwe blaadjes. fijne jaarwisseling joehoi

8 likes

Zo lief😍
Ze lijkt echt op monica

91 likes

Hahah ik heb echt net nog een x naar de stories van Lars gekeken omdat ik dit leuke gezichtje nog eens wilde zien. Zooooo zoet :heart_eyes:

2 likes

50 likes

Ik heb tickets gekocht voor de theatershow van Kaj Gorgels :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Kom ik toch nog even met mijn ‘plasje’ - ik bedoel: zeikstraal:

En ik stoor me daarop weer ontzettend aan al die mensen die hierover vallen! Misschiel wel omdat ze zelf ook ooit op school hebben gezeten en dus denken dat ze wel in kunnen schatten dat het allemaal wel mee valt met de zwaarte. De cijfers liegen niet! Het is een prachtig beroep, maar echt loodzwaar! En daar mag blijkbaar nog steeds een hoop meer begrip voor gecreëerd worden als ik dit zo lees.

18 likes

Ik vond het vooral dom dat ze een shopverbod had van 3 maanden (omg zo lang, not) en dan vervolgens na 3 maanden gelijk weer helemaal losgaat bij Primark. Ze had ook echt een waslijst aan dingen die ze echt “moest” hebben, mens je hebt al zoveel troep

20 likes

Dit is niet het opbiechttopic he!

10 likes

Ben er nog trots op ook. Kan ik eindelijk mijn liefde aan hem verklaren

1 like

Whahahaha hulde

1 like

Heb me door de vlog van Annic heen geworsteld, ik denk dat als de verbouwing klaar is het echt een super mooi huis wordt!