Ik heb dus adblock en opeens krijg ik bij elke video aan het begin een reclame? Hebben meer dit? Gaat adblock ten onder? Ik ga echt huilen dan. Misschien niet het juiste topic.
En weer een spon post van Annemerel.
Vreselijk! Is dit nog even een buffer opbouwen ofzo?
Sperzie is correct maar volgens mij kan het allebei wel een beetje
Ik heb echt nog nooit “spercieboon” gelezen haha
Is het ook niet gewoon zo simpel dat influencers met zo’n impopulaire boodschap gewoon niet zo groot worden? De massa wil niets veranderen aan het gedrag, dus waarom zou je kijken naar iemand die wel gedragsverandering bepleit
Hoe groot/bekend is Roosmarijn Koster eigenlijk? ik kende haar voorheen namelijk helemaal niet, maar ze is hier een paar keer genoemd en ik vind haar wel heel leuk om te kijken. En ja, zij shopt ook heel veel, maar voornamelijk tweedehands, toch?
Zij is volgens mij niet zo heel groot, maar je ziet wel dat haar yt views en abonnees groeien. Zij koopt idd best veel, maar voornamelijk tweedehands. Dit vind ik dan toch beter te verantwoorden dan iedere week een primark/hm/… shoplog
Even tussendoor;
Ik vind het leuk om te zien dat Monica haar vrienden allemaal zo mixt, dat ze zeg maar allerlei types bij elkaar brengt en gezamenlijk allerlei dingen doen. Dat ze volgens mij gewoon Danique en die ouders van Lars samen te eten heeft etc.
Ik heb Annemerel na de zoveelste spon ook ontvolgd. Ik denk dat het trouwens mooier/volwassener staat bij haar zusje als ze een stuk van haar haren zou knippen #bemoeial.
Like jij #spon posts op instagram:
- Ja, als ik de foto leuk genoeg vind
- Nee, nooit
- Ik heb geen instagram
0 stemmers
Vught 't gooi van brabant?
Vinden ze zelf he.
HALLELUJA wat is Marije d’r nieuwe video irritant zeg (die van haar persoonlijke update over lichamelijke gezondheid).
Heb niet gekeken maar de titel klinkt net alsof ze een ernstige ziekte heeft (gehad), vind dat echt nergens op slaan
Was deze hier al gedeeld?
Ahhh hij klinkt zo aangedaan
Ja zo erg! Gelukkig niets ernstigs maar natuurlijk super naar als ouders. Wel lekkere lul die journalist, hem eerst aan het janken maken en dan ff door vragen over de wedstrijd. Laat het interview daar dan bij en zeg tegen hem dat hij lekker snel naar huis moet gaan ofzo. Maarja journalist hè
Ik kwam ook over Jiami haar lippen posten Als je op deze foto inzoomt zijn ze echt mega heftig. Maar ik vond dit sowieso een aparte foto. Of gaan jullie ook regelmatig in een leuk jurkje, uitgebreid opgemaakt, met wat parfum flesjes en een tijdschrift op de grond zitten om vervolgens naar twee shampoo flessen te staren, die je op dat tijdschrift hebt gezet?
Maar hoe komt dille en kamille er dan aan? En dat kost dan ook nog eens extra ruimte en uitstoot aan het hebben van een fysieke winkel. Oprechte vraag dit trouwens!