Het andere Youtubers/bloggers topic #3

jezus, die lippen!
Op de foto die @falafel deelde vond ik het al ‘erg’ maar deze overtreft alles!

en ja natuurlijk zit ik altijd zo naar m’n shampoo flessen te staren haha, jij toch ook wel (speciaal voor je werk :stuck_out_tongue: )

1 like

Soms lijkt het wel of iedereen ineens “influencer” is van beroep. Wat als dat ooit echt zo is, dat iedereen aan het Influencen is, wie gaat wie dan influencen? :exploding_head:

1 like

In de vlog vind ik Lars meestal een beetje chagi overkomen en vind ik hem nooit zo leuk. Maar hij lijkt hier wel echt een lieverd, ik hoop dat ZL snel weer naar huis mag.

7 likes

Hahah ja ik doe dat denk ik wel wat vaker dan de gemiddelde mens. Maar niet in een mooi jurkje op de grond.

2 likes

Ik heb laatst zo’n leuk kanaal ontdekt. Deze jongen maakt video’s van zijn vluchten met verschillende airlines, meestal business class of first class. Ik vind het zo interessant om die ervaringen te zien, inclusief het eten en de lounges op het vliegveld. En vaak als ik niet kan slapen zet ik een video aan. Op de een of andere manier word ik er heel zen van.

Aan de andere kant vind ik het wel echt erg om te zien dat hij soms bijvoorbeeld helemaal alleen in business class zit. Oftewel, het vliegtuig waar hij in zit wat al super milieuvervuilend is, is ook nog grotendeels leeg… Toch een beetje een etisch dilemma om deze videos wel of niet te kijken.

3 likes

waarom gebruiken jullie de afkorting ZL als jullie het over zara lizzy hebben? heb dat nog nooit gezien, dat een naam zo wordt afgekort haha.

2 likes

Over de naam Zara gesproken. Je hebt toch weleens dat je een naam niet bij de persoon vindt passen? Dat heb ik dus bij het dochtertje van Shifra en Hans. Die heet ook Zara maar vind ik dus veel meer een Loes of Cato of zo, haha lekkere analyse wel

35 likes

Hahaha is de paus katholiek?

3 likes

Luiheid & iedereen weet over wie het gaat, toch.

3 likes

Helaas! Ik heb er een tijdje gewerkt en een deel van mijn taken was het uitpakken van dingen die in plastic verpakt geleverd werden (bv houten snijplanken die dan in zo’n folie zitten met een lelijke demonstratiefoto erbij, zoals je die bv bij de zeeman zou aantreffen). Eenmaal ontdaan van het plastic en versierd met een raffia lintje met de prijs eraan kan je er drie keer zoveel voor vragen…
Massa’s karton wordt daar ook wekelijks buitengezet, niet zo groen als het allemaal lijkt… wel nog steeds grote fan van hun producten hoor, dat is niet veranderd, maar ik kijk er wel anders naar…

22 likes

Noooo :frowning:

1 like

Dankje. Ik denk ook dat massa inkoop beter is dan per persoon. Zal sowieso in verpakkingsmateriaal schelen. Ik heb mijn rietjes bij levenzonderafval besteld, want daar zat een borsteltje bij en mn vorige raakten beschimmeld aan de binnenkant.

4 likes

Ah wat sneu voor Lars en Monica. Ik vind Lars echt wel een lieve vader. Vond m in t begin van Monica d’r vlogs nooit zo leuk maar heb nu echt een ander beeld van hem.

7 likes

Ik heb dit stuk tekst 3x moeten lezen omdat ik niet begreep wat Mascha (massa) in dit verhaal deed :joy: :joy: :joy:

96 likes

:joy::joy: ik had precies hetzelfde!

6 likes

Ik heb nu pas door dat er massa staat en geen Mascha. (Door jouw berichtje)

8 likes

zo zie je maar hoe we al gevormd zijn door het forum :stuck_out_tongue:
Massa associëren we onmiddellijk met Mascha

6 likes

Zo mee eens!!! Heel verfrissend dat zij niet zo commercieel is. Of nouja, ze is het wel, maar krijgt het voor elkaar om nog steeds authentiek te blijven en haar gun-factor te houden. En laatst reageerde ze ook heel netjes toen mensen kritiek hadden op de hoeveelheid spon.

Vond haar blog van vandaag ook heel mooi, en ben blij dat ze geen Instagram-leven nastreeft maar gewoon tevreden is met wat er is. Juist een hele mooie eigenschap dat ze zich niet blind staart op ‘succes’.

(Ik ben overigens heel benieuwd of Wil en Tien deze blog ook hebben gelezen, en of zij zichzelf misschien niet even achter de oren hebben gekrabt…)

1 like

Eens haha. Vooral omdat hun dochtertje altijd zo’n amish mutsje op heeft.

13 likes

Thanks for the reminder :(, moet nog steeds kokhalzen als ik denk aan hoe dat proefde.

4 likes