Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ik vind de lippen van jiami nu wel mooi

Wat staat er ook? Chocolate explotion? Is dat iets?

7 likes

Ik denk dat Chocolate Explosion bedoeld wordt.
First of all: zo spel je het dus niet. En chocoladeletters op een bord is geen explosion.

5 likes

Dit is de explosie: https://www.instagram.com/p/Bo7AP4fAlE6/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1j4x14mtlyiz6 (hoop dat de link werkt)

1 like

Ik snap wel wat je bedoelt maar ik denk als ik zo’n dessert zou krijgen zoals je ziet in de story (dus met een showtje zeg maar) dat ik dat ook wel zou filmen! Niet per se alleen voor social media maar ook gewoon om nog een keer terug te kijken. Dus in dit geval snap ik het eigenlijk wel dat ze het filmt!

1 like

Ze heeft er nu ook best veel commentaar op gekregen. Benieuwd of ze daar ook wat mee doet.

1 like

Haha vind ik ook! Ze heeft zo’n groot Hollands hoofd. Gewoon net als dat Hans echt een Hans is haha. Hele dreuge normale naam.

2 likes

Arme Jiami, weer last van haar allergie.

65 likes

Ik vind Shifra ook helemaal niet bij Shifra passen (hij maakte er eerst Shondra van haha) maar eerder gewoon Lieke Lotte Sanne.

8 likes

Hee sgat laten we de camera neerzetten en dan zogenaamd spontaan poseren voor de zelfontspanner.

Zie ik op de tweede foto trouwens een afstandsbediening a la Sophie Hol?

1 like

Zij is zo mooi he

15 likes

Haha nouja je kunt het hem moeilijk kwalijk nemen, ik geil ook op haar :’)

3 likes

Hahahahahoehoe amish hoedje :joy::joy:
Moet echt zo hard lachen hierom, maar het is ook gewoon echt zo :rofl:

7 likes

Lars had gezegd in een interview dat ze oké is en dat ze er op tijd bij waren!

Heb echt mega cravings naar dat dessert nu ik er weer aan denk

Zeg het maar
(Omg wilde gister even voor sluitingstijd langs van stapele was het uitverkocht :frowning: )

Stuit net op dit oude filmpje van Sanny en Annic. Ik vind Annic zo arrogant en niet leuk hier, en nogal onuitstaanbaar hoe ze praat alsof ze waarheid in pacht heeft. Vind haar tegenwoordig dan iets meer down to earth, wellicht door de brand en buitenbaarmoederlijke zwangerschap en de wetenschap dat je er niet altijd komt met visualiseren :expressionless:

Ik las het als Explatian haha

https://www.msn.com/nl-nl/entertainment/nieuws/lars-veldwijk-bedankt-iedereen-voor-steun/ar-BBOoQrq?ocid=spartanntp
‘De manager van Monica liet aan RTL Boulevard weten dat dit kwam doordat de kleine te weinig dronk. “De opname in het ziekenhuis is meer preventief om te zorgen dat Zara-Lizzy genoeg voeding binnenkrijgt.”’

1 like

Does the pope shit in the woods?