Huh wat? Waarom zou hij?
Willemijn on Instagram

Huh wat? Waarom zou hij?
Haha dat is een combinatie van ‘Is the pope catholic?’ en ‘Does a bear shit in the woods?’, welke allebei gebruikt worden als reactie op vragen waarvan het antwoord overduidelijk is.
Ik vind zijn haar juist leuk. En deze video ook.
Ik vind dit eigenlijk wel een verbetering.
Ik ken Annic totaal niet, maar van foto’s/thumbnails hier valt het me op dat Willemijn de laatste tijd soms ineens net als Annic lacht op foto’s (ik denk door het omhoogtrekken van de wenkbrauwen)
Ik vind haar prachtig, maar het maakt haar lelijker dat ze ook youtube geil wordt.
Vind het zo zo jammer van haar.
Haha. Beetje creepy.
Vrienden van me hebben voor mijn middelbare school slagen een fotoboek voor me gemaakt en een van die pagina’s is foto’s van mij dat ik met open mond lach.
En het ziet er zo debiel uit.
Dus ik kan ook niet anders kijken naar deze foto’s. Vind het er zo dom uitzien ;’’)
Maar bij Annic hangt die dikke tong altijd zo ongemakkelijk in beeld.
huh het is toch schrikken als je kind opgenomen moet worden? ongeacht de reden
Huh?
Zo om huilen? Nu klinkt het net alsof ie kei hard stond te janken voor de camera en al had die dat wel gedaan. Ik denk dat elke ouder geëmotioneerd is als zijn kind in het ziekenhuis ligt, zeker als ze zo klein en kwetsbaar zijn.
Maar dat is ook heel emotioneel ️
Danique heeft een boek geschreven over Most Wanted, ‘Work hard, play hard’. Gaat iemand het lezen?
En als Monica er om heeft gehuild gaat het niet ver volgens jou? Dus puur omdat Lars een man is maakt dat je het overdreven vindt?
Wat een bullshit en lekker weer generaliserend. Omdat hij dus een man is het overdreven dat hij moet huilen als zijn kindje opgenomen wordt in het ziekenhuis?
Dat is toch letterlijk wat je zegt? Hahaha
Ja omdat ze dus niet kan geloven dat het om het gene gaat wat men zegt? Het moet volgens haar dan wel iets anders zijn, dan bedoel je toch indirect dat het ‘overdreven’/gevoelig is om te huilen om de reden die naar buiten is gebracht.
Ooooohhhhhh hier word ik boos van.
Ik quote je eigen bericht: Huilen omdat het preventief in het ziekenhuis ligt, vind ik voor een man nogal ver gaan ja.