Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ik quote je eigen bericht: Huilen omdat het preventief in het ziekenhuis ligt, vind ik voor een man nogal ver gaan ja.

20 likes

Kijkend naar deze foto ga ik er vanuit dat de reden die ze hebben genoemd ook de daadwerkelijke reden is dat ze in het ziekenhuis ligt.

28 likes

Aaaah van dit toetje word ik weer blij. Wat een achtbaan van emoties.

29 likes

Ja echt zo’n lief gezichtje !

oei

2 likes

Sondevoeding krijgen babys ook niet zomaar en het is super naar voor zo’n jonkie. Mijn vriend zou harder huilen dan ik denk ik.:ghost:

11 likes

Ik vind MostWanted zo’n trashy gebeuren. Ik weet niet of jullie weleens in die winkel zijn geweest maar het zijn allemaal markt kleren die veelste duur zijn. Haar succes heeft ze helemaal te danken aan haar bff Monica.

17 likes

Wat een grote hoeveelheid vlees zeg, jeetje. Maar wel een leuke video

Nee, ik vind de kleding ook helemaal niks. Maar ik dacht dat het al voor de vriendschap met Monica goed liep. Vraag me af of Monica dan ook geholpen heeft met de boek deal.

Is dit niet een beetje overdreven en wat haatdragend? Haar vriendschap met Monica zal zeker meegeholpen hebben, maar ze zal er toch echt zelf wat voor moeten doen. Zoveel jonge meiden doen haar dat niet na

4 likes

War zit er in haar mond?

1 like

Bleekselderij hahaha

1 like

Ja dit vond ik ook. En dat Saske het ook allemaal at, terwijl die wilde gaan minderen. Hij had ook vega recepten kunnen kiezen … denk ik dan.

2 likes

Ik ging voor de grap eens kijken op trustpilot, die reviews zijn echt heel negatief, inderdaad ook veel mensen die klagen dat het marktkleding is

Ik vind het vervelend als je door tientallen mensen zo wordt aangevallen maar je moet echt ophouden met die generalisaties over mannen en hoe zij met hun emoties om moeten gaan. Verder zal ik het hierbij laten, je krijgt al genoeg reacties.

98 likes

Heb deze video niet gezien, maar volgens mij zei Saske een tijd geleden zelfs in een vlog dat ze veganistisch aan het eten was

Daar is ze mee gestopt!

Dit is mijn nieuwe youtube crush. Ik vind deze video in ieder geval grappig en ga zo de rest kijken

3 likes

Ik vind het jammer det je zo’n zwart/wit, ongenuanceerd en eenzijdig beeld van mannen hebt. En ik hoop dat je in de toekomst (ook) mannen tegen komt die hun emoties (wel durven) tonen. Dit soort denkwijze is imo juist het probleem wat dit tegenhoudt.

13 likes

Echt leuk, ik wil meer van dit soort video’s!! Sfeer is ook zo anders dan in de vlogs