Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Nee dat is nep. Monica heeft alleen een broer, Matthijs.

ben nog steeds benieuwd waarom de LA sisters niet meer met monica omgaan :thinking:

15 likes

Ik maak wel eens een soort moodboard :flushed: want ik heb echt het idee dat als je vaak aan je doelen herinnerd wordt dat het makkelijker is om ze te halen. (Niet dat het dan op een of andere magic manier uitkomt.)
Er staat niet op dat ik in de Quote 500 wil staan hoor.

Ik maak dat op een prikbord op de slaapkamer dus denk niet dat veel mensen het weten.

4 likes

Misschien omdat een baby niet past bij dat neppe rijke leventje van ze (dat papa betaalt)? Iets anders kan ik niet bedenken.

2 likes

Wist je dat als mannen vaders worden hun testosteronlevels juist lager worden? De natuur zorgt dus voor precies het tegenovergestelde van wat jij zegt :wink:

Bron: https://www.sciencemag.org/news/2011/09/fatherhood-decreases-testosterone

Het is echt niet erg dat je dit soort dingen niet weet, maar ik hoop voor jezelf en ook de mannen in je leven dat je kan inzien dat het niet zo zwart-wit is en heel veel van wat je denkt te weten gewoon aangeleerd is, en niet biologisch. In het feminisme topic wordt ook veel over dit soort dingen gepraat :slight_smile:

Ok nou back to youtubersss: haha ik vind dat snoetje van ZL wel echt heel cute

25 likes

Jammer dat je seksistische opmerkingen blijft plaatsen.

Mijn twee favoriete personen zijn de meest gevoelige personen die ik ken en het zijn mijn vader en mijn man (L)

23 likes

Ugh wat vind ik haar irritant met die dansjes en dat zingen :joy:

2 likes

Ja inderdaad! En met Dasha en die andere, kan even niet op de naam komen. Niet Femke maar nog een ander meisje die in het begin met hun samen woonde.

Ja en ze vindt zichzelf ook erg mooi.

Anthea!! Zie trouwens wel dat mo anthea nog volgt

2 likes

Anthea toch?

1 like

Die heeft de lipjes trouwens ook lekker vol.

2 likes

Haar lippen waren altijd best vol toch? Ook in de vlogs van mo, maar misschien was er toen al aan gesleuteld idk

Volgens mij zijn die gewoon nog bevriend maar zien ze elkaar niet zo vaak

Caughts you?

7 likes

Hahaha caughts you

Is Bibi Breijman al eens bevallen? Voor mijn gevoel is zij al een jaar zwanger ofzo

47 likes

Had verwacht dat Noor veeel vaker te zien zou zijn sinds Zara-Lizzy geboren is, maar het is juist minder dan daarvoor heb ik het idee.

17 likes

Wel beter, want ik vind Noor niet leuk en Monica wel:p

21 likes

Nee wil, dat zijn we niet allemaal en jij al helemaal niet

20 likes