Jammer dat je seksistische opmerkingen blijft plaatsen.
Mijn twee favoriete personen zijn de meest gevoelige personen die ik ken en het zijn mijn vader en mijn man (L)
Jammer dat je seksistische opmerkingen blijft plaatsen.
Mijn twee favoriete personen zijn de meest gevoelige personen die ik ken en het zijn mijn vader en mijn man (L)
Ugh wat vind ik haar irritant met die dansjes en dat zingen
Ja inderdaad! En met Dasha en die andere, kan even niet op de naam komen. Niet Femke maar nog een ander meisje die in het begin met hun samen woonde.
Ja en ze vindt zichzelf ook erg mooi.
Anthea!! Zie trouwens wel dat mo anthea nog volgt
Anthea toch?
Die heeft de lipjes trouwens ook lekker vol.
Haar lippen waren altijd best vol toch? Ook in de vlogs van mo, maar misschien was er toen al aan gesleuteld idk
Volgens mij zijn die gewoon nog bevriend maar zien ze elkaar niet zo vaak
Caughts you?
Hahaha caughts you
Is Bibi Breijman al eens bevallen? Voor mijn gevoel is zij al een jaar zwanger ofzo
Had verwacht dat Noor veeel vaker te zien zou zijn sinds Zara-Lizzy geboren is, maar het is juist minder dan daarvoor heb ik het idee.
Wel beter, want ik vind Noor niet leuk en Monica wel:p
Nee wil, dat zijn we niet allemaal en jij al helemaal niet
Ik ben dus echt geen perfectionist. De zesjescultuur is mij op het lijf geschreven.
Merk het trouwens wel vaker, maar mensen gaan er echt goed op zichzelf een perfectionist te noemen
Ah Monicaās vlog staat online en begint meteen met beelden van ZL
gelukkig wel
Ik ben eigenlijk nog steeds wel fan van wil en tien, ondanks alle negatieve dingen die ik hier lees haha. Maar gisteren in de vlog was het de eerste keer dat ik me dood ergerde.
De boeken zouden die week bezorgd worden op vrijdag en Martine wilde ze samen openmaken maar dst zou dan wss pas op zaterdag kunnen. En willemijn zei dat ze echt niet kon wachten en al alleen de boeken open wilde maken. Martine zag er best gekwetst uit wat willemijn niet wilde wachten en willemijn was beledigd omdat ze moest wachten van Martine.
Uiteindelijk kwamen de boeken eerder en hadden ze ze samen open gemaakt, maar dat vond ik best lullig van willemijn om dat zo af te dwingen. Zeker als je het iets van jullie samen is.