Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ik ben dus echt geen perfectionist. De zesjescultuur is mij op het lijf geschreven.

63 likes

Merk het trouwens wel vaker, maar mensen gaan er echt goed op zichzelf een perfectionist te noemen

13 likes

Ah Monica’s vlog staat online en begint meteen met beelden van ZL :heart_eyes:

gelukkig wel

1 like

Ik ben eigenlijk nog steeds wel fan van wil en tien, ondanks alle negatieve dingen die ik hier lees haha. Maar gisteren in de vlog was het de eerste keer dat ik me dood ergerde.
De boeken zouden die week bezorgd worden op vrijdag en Martine wilde ze samen openmaken maar dst zou dan wss pas op zaterdag kunnen. En willemijn zei dat ze echt niet kon wachten en al alleen de boeken open wilde maken. Martine zag er best gekwetst uit wat willemijn niet wilde wachten en willemijn was beledigd omdat ze moest wachten van Martine.
Uiteindelijk kwamen de boeken eerder en hadden ze ze samen open gemaakt, maar dat vond ik best lullig van willemijn om dat zo af te dwingen. Zeker als je het iets van jullie samen is.

38 likes

Ik ben een keer ontslagen van mijn baantje omdat ik te perfectionistisch was. Vond het zo kut. En nu doen mensen alsof het een goede eigenschap is…

2 likes

Ja vooral omdat Martine een crematie had en eventueel die bevalling van haar zus. Vond het ook apart

6 likes

Wow, lijken me nogal gegronde redenen. Echt stom!

2 likes

Huh! Terwijl ze duidelijk zei dat ze niet gefilmd wilde worden?

Martine filmt zichzelf niet haar zus.

1 like

Ok. Heeft iemand voor mij de naam van het jongetje?

…nee

1 like

dit vind ik nog steeds mega raar en ongemakkelijk om te zien eigenlijk…

2 likes

Ik heb het verwijderd. Had ik niet over nagedacht, omdat het ook in de reacties onder de vlog staat en Martine het ook in een insta story had gezegd.

Maar Martine zegt in de vlog hoe hij heet? Dan kan dat hier toch ook wel worden geplaatst?
Naam staat trouwens ook in de instagram bio van haar zus.

Dit vond ik ook echt een raar stukje. Zeker gezien Martine niet kon door een crematie. Ipv steun gaat haar vriendin dan haar wil opdringen en moet ze perse die dag die boeken openmaken. Snap dat je benieuwd bent en het helemaal fantastisch vindt enzo, maar een beetje empathie kan geen kwaad. Willemijns ā€œoplossingā€ was ook echt om dan na de crematie 's avonds dan nog langs te komen met die boeken. Het was echt heel duidelijk dat Martine het niet zag zitten, maar het moest en zou op vrijdag.
Vond het best wel een kut actie van Willemijn!

15 likes

Jamie ofzo? Zei ze in de vlog :slight_smile:

Jim is het haha!

Waarom boeit dat? Hoe de pasgeboren anonieme baby van een zus van een blogger heet? Ik zal dit nooit snappen :woman_shrugging:t3:

56 likes

Nou toch een soort van nieuwsgierigheid. Kan toch, ieder zijn ding.