Mascha zegt in de vlog dat ze Manis al 7 jaar hebben. Ik kijk al meer dan ZEVEN jaar die vlogs van haar
Ik kijk nu pas de vlog van Alwin waarin hij zijn haar gaat laten knippen en ik vind echt dat hij goed gekozen heeft! Hij heeft in het verleden wel eens gezegd dat mensen soms dachten dat hij een vrouw was, en met dit haar ziet hij er toch “mannelijker” (??wat is mannelijk??) en strakker uit.
iemand had hier toch ook een fittie met Toeps, dat ze een bericht van hier had getweet? Ik las net dit van iemand op twitter haha
Ik keek in het weekend oude vlogs terug en als Martine iets wilde vertellen ging Willemijn daar meerdere keren dwars doorheen. En Willemijn bewerkte alle video’s en maakte alle foto’s omdat ze Martine daar niet in ‘vertrouwde’. Ik heb dat gevoel altijd wel een beetje gehad dat Willemijn zich als de baas voelde.
De uiteindelijke unboxing vond ik ook niet heel erg ‘samen’ eigenlijk
Ze hebben toen een keer in zo’n roddelvideo gezegd dat Martine juist meer de dominante is, maar dat komt nooit echt over op beeld haha. Al denk ik totaal niet dat ze er zelf problemen mee hebben? Maar het blijft soms wel apart om te zien, zoals toen met die spiegel.
hahahahah willemijn godver hhahaha
Ja maar dat hoeft allemaal niet in dit topic. Maak een zeurende lerareren topic aan oid
Haar vader zit inderdaad in een scootmobiel. Ik geloof best dat de service van vueling niet al te best is, maar aan de reactie van Jolanda te lezen valt het allemaal behoorlijk mee en is sanne gewoon weer lekker aan het zeiken. welcome back sanne!! Leuke vakantie gehad?? man man man
oke
Ik begin met lezen waar ik gebleven ben, in die volgorde reageer ik ook
Ja dat was ik
Nou zeg.
Nee
Wow wat lijkt Emmy hier op Kristina K zeg
Zijn er meer die The mind of Jake Paul kijken van Shane Dawson? En wat vinden jullie er van??
Ik vind het echt knap dat Shane er zo hard aan werkt en alle videos monteert op basis van de feedback van de kijkers!
Hahaha zo on point dit
Ik vraag me vooral af hoe gezond het is om met zo’n groep jongvolwassenen samen te wonen. Het is niet echt vergelijkbaar met een studentenhuis aangezien ze niet echt iets anders te doen hebben dan daar te filmen en die hoeveelheid luxe kan toch ook echt nergens goed voor zijn?! Ze zijn trouwens ook elkaars rechtstreekse concurrenten en ze kunnen zwart op wit zien wie populairder is… Ik vond het een beetje zielig toen Shane en Andrew weggingen en Alissa ‘achterlieten’ in dat huis. Heb het gevoel dat die omgeving na zo’n oprecht gesprek met diepere mensen extra leeg aanvoelt.
Vond het echt een heel goeie aflevering, hoop dat we donderdag echt een afgeronde finale hebben (bv over Greg Paul wil ik echt wel wat horen anders lijkt hij gewoon genoemd te zijn voor sensatie)