hahahahah willemijn godver hhahaha
Ja maar dat hoeft allemaal niet in dit topic. Maak een zeurende lerareren topic aan oid
Haar vader zit inderdaad in een scootmobiel. Ik geloof best dat de service van vueling niet al te best is, maar aan de reactie van Jolanda te lezen valt het allemaal behoorlijk mee en is sanne gewoon weer lekker aan het zeiken. welcome back sanne!! Leuke vakantie gehad?? man man man
oke
Ik begin met lezen waar ik gebleven ben, in die volgorde reageer ik ook
Ja dat was ik
Nou zeg.
Nee
Wow wat lijkt Emmy hier op Kristina K zeg
Zijn er meer die The mind of Jake Paul kijken van Shane Dawson? En wat vinden jullie er van??
Ik vind het echt knap dat Shane er zo hard aan werkt en alle videos monteert op basis van de feedback van de kijkers!
Hahaha zo on point dit
Ik vraag me vooral af hoe gezond het is om met zo’n groep jongvolwassenen samen te wonen. Het is niet echt vergelijkbaar met een studentenhuis aangezien ze niet echt iets anders te doen hebben dan daar te filmen en die hoeveelheid luxe kan toch ook echt nergens goed voor zijn?! Ze zijn trouwens ook elkaars rechtstreekse concurrenten en ze kunnen zwart op wit zien wie populairder is… Ik vond het een beetje zielig toen Shane en Andrew weggingen en Alissa ‘achterlieten’ in dat huis. Heb het gevoel dat die omgeving na zo’n oprecht gesprek met diepere mensen extra leeg aanvoelt.
Vond het echt een heel goeie aflevering, hoop dat we donderdag echt een afgeronde finale hebben (bv over Greg Paul wil ik echt wel wat horen anders lijkt hij gewoon genoemd te zijn voor sensatie)
Ik volg die serie ook! Echt fascinerend. Je ziet dat er enorm veel werk in zit, en het is best wel een vernieuwend concept binnen de youtubewereld - wat ik heel tof vind. Je wordt best wel heen en weer geslingerd tussen meningen, wat de video’s levend houdt. Hoop dat Shane nog meer van dit soort dingen blijft doen, vond de series met Jeffree en Graveyardgirl ook heel tof.
Ik vraag me trouwens af hoe een Kelly Loef in haar levensonderhoud voorziet? Haha serieuze vraag, ze werkt niet maar rijdt wel in een dure auto + dure kleding/tassen. Hoe betaalt ze dit allemaal want volgens mij heeft ze geen werk.
YouTube? Ik weet alleen niet of ze daar genoeg kijkers voor heeft. Alimentatie van Lars? Geen idee inderdaad. Klinkt bijna te mooi om waar te zijn.
Maar zo was ze meteen al toen ze begon met YouTube toch? Lijkt me dat je zoiets wel op moet bouwen, net als bij Monica is ook een duidelijk verschil te zien vergeleken met toen ze net begon met vloggen. Bij Kelly is het altijd zo geweest.
Je bent ook wel een beetje dom als je voor een budgetmaatschappij gaat en dan gaat zeiken over de service. (Net als Josh V en Transavia.)
Ik ga toch ook niet naar de Lidl en dan zeiken dat alles nog in dozen zit/niet netjes is uitgepakt.
Als je het minimale betaalt krijg je geen extra service.
Ja inderdaad, de levensstijl had ze vanaf het begin af aan al. En zoveel volgers heeft ze niet op youtube? Hoe heeft ze haar bilvergroting betaald? Zo veel vragen.