Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Klopt, maar ik neem aan dst je wel een klacht indient als de boodschappen beschimmeld zijn of als het personeel onbeschoft was.

1 like

Klopt, een klacht indienen. Niet klagen op twitter, haha. Plus ik vind dat je bij een budgetmaatschappij niet meer kan verwachten dan een basic service: ze brengen je van a naar b. Net als een bus eigenlijk.

2 likes

Wauw.

I mean, ik had al geen hoge pet op van haar, maar ze is ook gewoon echt geen leuk persoon?!

6 likes

Die ging met mij niet meer mee op vakantie hoor als dit mijn kind was.
Ik heb ooit oude filmpjes/vlogs van haar gekeken en toen deed ze ook al zo ā€œhapperigā€ naar haar ouders. Al lijkt het alsof hun daar gewoon mee lachen. Ik hoef dat niet te proberen thuis eigenlijk

6 likes

Ik keek de vlogs van Marloes van optimavita nog best graag. Maar sinds een tijd is er iedere keer een uitgebreide Shoplog en dat wil ik helemaal niet zien. Zo saai!

Pff Sanne lijkt me echt geen leuk persoon om mee om te gaan.

2 likes

Ik heb de laatste nog niet gezien maar de eerste paar zaten echt vol met pseudopsychologie en speculaties. Vond zijn disclaimers ook echt lacking. Echt onderzoek vind ik het ook niet, maar vind het wel vermakelijk (want drama) en wel goed op de manier dat het ook weer een andere kant van het verhaal laat zien

1 like

Workshop Gelukskunde en dan zo geergerd kijken op je foto. Joe.

7 likes

Is het niet zo dat haar vroegere vrienden ( de youtubers) dit ook hebben? Ik bedoel je ziet ze zelden meer samen.

2 likes

Om 12:00 maakt Annemerel vandaag bekend welke marathon ze gaat lopen voor haar boek, dus niet Valencia, maar een andere. Ben echt benieuwd haha

Hmm daar heb je een goed punt.

Nog steeds een gek idee dat Bonnie en Lotte en Aimee hier zo veel mee aan het posten waren :crazy_face:

2 likes

Huh??

Ja op egf!

1 like

Zouden ze nu ook nog meelezen hier? Ik vroeg het laatst al wie er allemaal zouden meelezen hier… topic wordt echt zo vaak bekeken.

1 like

Weet ik echt zeker hoor dat ze dat doen haha en zoveel meer bloggers/vloggers

1 like

Ik weet het alleen 100% zeker van Haagse Rachel (naja haar dochter(s) lezen voor haar mee hier).

1 like

Jiami li cheeft iets over ons gezegd
Monica heeft iets over ons gezegd
Jiami (die andere jongere meid) heeft hier zelfs meegepost
Mascha en Serena hebben meegepost (Betty gate)
Aranka post af en toe mee
Cynthia volgens mij ooit

En dan Bonnie Lotte en aimee die mee hebben gepost ook gewoon buiten de blogs/Vlogs om

5 likes

Ja, hoop het ook heel erg voor haar!

Vergeet Jill niet (of zit die hier nog steeds?)