Ik volg die serie ook! Echt fascinerend. Je ziet dat er enorm veel werk in zit, en het is best wel een vernieuwend concept binnen de youtubewereld - wat ik heel tof vind. Je wordt best wel heen en weer geslingerd tussen meningen, wat de video’s levend houdt. Hoop dat Shane nog meer van dit soort dingen blijft doen, vond de series met Jeffree en Graveyardgirl ook heel tof.
Ik vraag me trouwens af hoe een Kelly Loef in haar levensonderhoud voorziet? Haha serieuze vraag, ze werkt niet maar rijdt wel in een dure auto + dure kleding/tassen. Hoe betaalt ze dit allemaal want volgens mij heeft ze geen werk.
YouTube? Ik weet alleen niet of ze daar genoeg kijkers voor heeft. Alimentatie van Lars? Geen idee inderdaad. Klinkt bijna te mooi om waar te zijn.
Maar zo was ze meteen al toen ze begon met YouTube toch? Lijkt me dat je zoiets wel op moet bouwen, net als bij Monica is ook een duidelijk verschil te zien vergeleken met toen ze net begon met vloggen. Bij Kelly is het altijd zo geweest.
Je bent ook wel een beetje dom als je voor een budgetmaatschappij gaat en dan gaat zeiken over de service. (Net als Josh V en Transavia.)
Ik ga toch ook niet naar de Lidl en dan zeiken dat alles nog in dozen zit/niet netjes is uitgepakt.
Als je het minimale betaalt krijg je geen extra service.
Ja inderdaad, de levensstijl had ze vanaf het begin af aan al. En zoveel volgers heeft ze niet op youtube? Hoe heeft ze haar bilvergroting betaald? Zo veel vragen.
Klopt, maar ik neem aan dst je wel een klacht indient als de boodschappen beschimmeld zijn of als het personeel onbeschoft was.
Klopt, een klacht indienen. Niet klagen op twitter, haha. Plus ik vind dat je bij een budgetmaatschappij niet meer kan verwachten dan een basic service: ze brengen je van a naar b. Net als een bus eigenlijk.
Wauw.
I mean, ik had al geen hoge pet op van haar, maar ze is ook gewoon echt geen leuk persoon?!
Die ging met mij niet meer mee op vakantie hoor als dit mijn kind was.
Ik heb ooit oude filmpjes/vlogs van haar gekeken en toen deed ze ook al zo “happerig” naar haar ouders. Al lijkt het alsof hun daar gewoon mee lachen. Ik hoef dat niet te proberen thuis eigenlijk
Ik keek de vlogs van Marloes van optimavita nog best graag. Maar sinds een tijd is er iedere keer een uitgebreide Shoplog en dat wil ik helemaal niet zien. Zo saai!
Pff Sanne lijkt me echt geen leuk persoon om mee om te gaan.
Ik heb de laatste nog niet gezien maar de eerste paar zaten echt vol met pseudopsychologie en speculaties. Vond zijn disclaimers ook echt lacking. Echt onderzoek vind ik het ook niet, maar vind het wel vermakelijk (want drama) en wel goed op de manier dat het ook weer een andere kant van het verhaal laat zien
Workshop Gelukskunde en dan zo geergerd kijken op je foto. Joe.
Is het niet zo dat haar vroegere vrienden ( de youtubers) dit ook hebben? Ik bedoel je ziet ze zelden meer samen.
Om 12:00 maakt Annemerel vandaag bekend welke marathon ze gaat lopen voor haar boek, dus niet Valencia, maar een andere. Ben echt benieuwd haha
Hmm daar heb je een goed punt.
Nog steeds een gek idee dat Bonnie en Lotte en Aimee hier zo veel mee aan het posten waren
Huh??
Ja op egf!