Zouden ze nu ook nog meelezen hier? Ik vroeg het laatst al wie er allemaal zouden meelezen hier… topic wordt echt zo vaak bekeken.
Weet ik echt zeker hoor dat ze dat doen haha en zoveel meer bloggers/vloggers
Ik weet het alleen 100% zeker van Haagse Rachel (naja haar dochter(s) lezen voor haar mee hier).
Jiami li cheeft iets over ons gezegd
Monica heeft iets over ons gezegd
Jiami (die andere jongere meid) heeft hier zelfs meegepost
Mascha en Serena hebben meegepost (Betty gate)
Aranka post af en toe mee
Cynthia volgens mij ooit
En dan Bonnie Lotte en aimee die mee hebben gepost ook gewoon buiten de blogs/Vlogs om
Ja, hoop het ook heel erg voor haar!
Vergeet Jill niet (of zit die hier nog steeds?)
Damn voel me bekeken ineens door hun haha.
Dan is ze snel klaar met lezen.
Was Cynthia ook niet bij die Betty gate? Want toen ging het toch mis dat Serena iets over haar vader zei onder het verkeerde account ofzo?
o ja klopt!
Jill zit hier nog steeds hoor, semi-anoniem volgens mij
Nee ze was toen later weer teruggekomen onder een ander account.
Haha ja
Annemerel leest zeker mee, sinds het commentaar hier op enkel spon op Instagram verschijnen er opeens heel veel normale foto’s
Ik weet dat ze hier inderdaad onder een andere naam mee postte, maar ik heb haar al heel lang niet meer onder dat account zien reageren, jij wel?
Teske brengt 2 november haar debuutalbum ‘porselein’ uit. Ben benieuwd of 't wat is!
Ik vind de nieuwe clip ook zo… oninteressant
Noor die op Instagram aan de volgers vraagt wat ze op haar ‘feed’ willen zien: 79% kiest voor real life daily photos en 21% voor dreamy photos.
Betekent dit dat het over is met alle ondersteboven krant lezende foto’s in bad met rozenblaadjes???
Ja zij komt in haar vlogs altijd zo ongeïnteresseerd en oppervlakkig over. Ben benieuwd wat hij uit die relatie haalt, zij leek altijd aan iets anders te denken/op telefoon te zitten als hij iets zegt
Nog even over Sanne:
Misschien was het wel echt heel stom geregeld voor haar vader en Sanne weet natuurlijk als geen ander wat je met social media kan bereiken (meer dan met de klantenservice) als je een klacht hebt.
Misschien reageerde haar moeder zo omdat ze het personeel niet wilde afvallen/te lief is.
Althans, zoiets zou mijn moeder en mij ook kunnen gebeuren. Dat ik dan een klacht wil indienen/er werk van wil maken en dat mijn moeder daar dan te lief/verlegen voor is.
@Nidorina
Josh heeft toch een keer op twitter gerant over Transavia of was dat iemand anders?