Het andere Youtubers/bloggers topic #3

18 berichten zijn gesplitst naar een nieuw topic: Complimenten/uiterlijk discussie

DE MIJNE DRINKT 6 X MINDER

3 likes

Naar aanleiding van mijn Cambridge biecht ging ik op zoek naar vloggers die daar op zitten en nu ben ik verslaafd aan PaigeY.
Ze zit nu in haar 2e jaar van Aardrijkskunde (of zoiets) en laat echt veel zien van de campus/het universiteitsleven en ze is heel schattig.

8 likes

Wat idioot. Alleen maar gebaseerd op het aantal volgers en of ze een keer iets over eten op hun blog hebben geplaatst.

4 likes

Hm zie wel dat het afloopt qua volgers. Dus die lijst is puur daar op gebaseerd.

Huh maar bij Cynthia staan er minder volgers dan bij endless weekend

Hoezo staat Sabine van OMF hier niet tussen :frowning:

7 likes

Ja klopt, maar de rest is wel aflopend als ik het zo zie.

Er is drama in de pet community :flushed: weet iemand waar het over gaat

Wat is pet community?

5 likes

Hahaha ik ook! En google leverde ook niks anders op dan een asiel ofzo :sweat_smile:

1 like

Ja jawel! Huisdieren filmpjes enz:joy: geen gekkigheid

3 likes

Nee gewoon echte dieren mensen! Dit berichtje is van emzotic.

1 like

Misschien omdat de crocodile skinks en pacman frog van Taylor Dean dood zijn door oververhitting? Daar is iig een hele rel om op insta.

P.S. Emzotic vind ik echt kut.

1 like

Meer mensen die Shane’s serie over Jake Paul hebben gekeken en de laatste aflevering hebben gezien? Ik vind dat er te veel losse eindjes aan zitten. Alissa Violet beweerde dat dat met Logan eenmalig was, waar Jake het een sexual relationship noemt. Dus iemand liegt. Ook hebben ze het niet meer gehad over wat er zo “dark” is aan Jake’s jeugd en waarom zijn moeder is zoals ze is. Heb het idee dat Shane veel eruit heeft moeten halen daarover door die vader of jake’s pr mensen. Zonde, want zo weten we nu eigenlijk nog niks.

5 likes

Moeten we de discussie over uiterlijk etc. in een nieuw topic voortzetten?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Dan kan niemand klagen dat we er te lang over doorgaan :wink: En ik kan me voorstellen dat mensen het interessant vinden er langer over te kletsen. Ik kan alle geplaatste posts daarheen verhuizen.

1 like

Ja, niet omdat het hier te lang erover doorgaat, maar omdat het wel een eigen topic waard is!

15 likes

Ja, zo bedoel ik het ook hoor! Maar de haterz zijn overal :thinking:

6 likes

Ik denk dat het wel weer overwaait hier en de aanleiding kwam nou eenmaal vanuit dit topic. Op een gegeven moment gaan mensen weer meer b/vlogdingen posten en is men een beetje uitgepraat, en misschien wordt het later weer aangewakkerd. Maar ik ben gewoon groot tegenstander van “omg off topic kssst weg” :stuck_out_tongue:

1 like

True, maar misschien vinden mensen het wel interessant om er op een andere plek over door te kletsen. Los van de bloggers/youtubers.