Ja dit. Haar zwangerschap heeft dus geen rol gespeeld. En weten wij veel waarom ze geen vast contract kreeg. Vaste contracten zijn best schaars tegenwoordig. En misschien waren ze gewoon niet 100 procent tevreden over haar.
De tijdschriftenwereld is wat dat betreft ook niet de beste branche. Bij veel tijdschriften gaat het niet echt heel goed. Helaas kiezen bedrijven er dan soms voor om tijdelijke contracten niet om te zetten in vast. Wat ik wel vreemd vind, want huren ze dan wel weer iemand nieuws (tijdelijk) in die ook ingewerkt moet worden? Wel fijn in ieder geval dat Esmée er vrede mee lijkt te hebben.
Ja vind ik ook! Heel mooi!
Zeker heel mooi! Viel mij ook al op.
Weet iemand waarom zowat elke vlogger die ik volg telkens bij Loetje gaat eten? Is dat nou echt zo geweldig? Ik vind het altijd maar een bonk vlees met jus.
Heb het idee dat iedere ‘influencer’ hier gewoon gratis mag eten?
Ze waren wel tevreden, dat zegt ze in haar vlog. De tijdschriftenwereld is geloof ik nogal onzeker. Ze gaat na haar verlof wss weer daar werken maar dan op freelance basis.
Wat een dramatisch artikel zeg over een contract dat niet voor de derde keer verlwngd wordt. Big deal zeg
Als ik na het wegvallen van mijn (vaste) inkomen nog op babymoon kan naar Kaapstad zou ik er ook makkelijk vrede mee kunnen hebben ja.
“Het is maar werk”
Ja voor jou ja, voor een ander is het z’n levensonderhoud
Maar de werkgever wist niet dat ze zwanger was…
Maar jouw eindresultaat is dan hetzelfde: als je op zoek gaat naar een nieuwe baan doe je dat met een dikke(r wordende) buik, dat is een lastigere uitgangspositie
Meh vroeger was het echt leuk, typisch Amsterdams. Nu is het gewoon een vretschuur.
Ik vind het trouwens echt geen stijl om iemand geen vast contract aan te bieden als diegene wel goed genoeg was voor een aantal tijdelijke contracten, maar goed.
Ja wtf is dat sowieso? Een babymoon Opeens hoor je het overal en doet iedereen (die enigszins op Social Media iets voorstelt) het. Is volgens mij wel vaak spon. Zo’n luxe zeg. Ben zelf niet zwanger en voorlopig staat dat ook nog niet op de planning, maar lijkt me zo heerlijk als je dat blijkbaar zomaar kan doen, ipv bezig zijn met zoveel mogelijk geld opzij zetten voor de spullen van de baby en alles wat erbij komt kijken.
Het is lullig dat ze eerder niks hebben laten doorschemeren, maar het is wel een uitstervende sector zo’n meisjes tijdschrift… Dus aan die kant snap ik het ook wel en is het denk ik iets waar je in een dergelijke sector rekening mee moet houden als je realistisch bent en om je heen kijkt. Volgens mij draaien zo’n toko’s grotendeels op freelancers en tijdelijke contracten
Tuurlijk is dat heel kut, maar ik vind het hele artikel erover vrij theatraal.
Over ergeren gesproken, uit de instastory: “Hoi ik ben Lisanne en ik heb een floepje” argh, hoe oud zijn we eigenlijk?
Ze heeft een wat?
Ik heb geen idee wie ze is, maar wat bedoelt ze?
Lisanne van Lisanne Leeft. Ze heeft een rokje aan en dan aan de achterkant staat een stukje uit en dat noemt ze een floepje…
Dat het rokje niet helemaal mooi aansluit op haar benen?
Ik ga haar instagram maar eens even kijken, ik snap er niks van haha. Een kutscheet (om het maar gewoon niet netjes meer te houden haha) zou ik nog bijna logisch vinden
EDIT: ah, ja, dat dus.
Ik heb haar ooit wel gevolgd, maar ik vond haar erg irritant en kinderlijk overkomen en weet na het opzoeken van haar story meteen weer dat ik haar inderdaad met goede reden ontvolgd heb.
Ja precies dit!
Annemerel geeft op haar blog een uitleg over alle spon posts en over dat ze insta moe is. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden.