*que @dobbi_NL hij bedoelt cue denk ik.
Ja ik zit het nu echt te ontleden maar pff, irritante gast. Dit vind ik ook zo veelzeggend:
Er reageren ook allemaal mensen op haar van tsss wat een onaardige reactie, maar ik vind hem juist heel raak. Met een knipoog nota bene. Waarom zou je geen opmerking mogen maken over hoe decadent dit wel niet is. En zijn antwoord vind ik juist onnodig gepikeerd. Zoals ik het lees zegt ze ook niet zozeer "jullie zwemmen in het geldâ (hoewel niet geheel waterdicht geformuleerd) maar bedoelt ze âals ik geld te over had, zou ik ook wel van deze dienst gebruikmaken.â
Met hoe Willem en Ras wel of niet zwemmen in het geld heeft dat weinig te maken imo want dit is gewoon spon en ze hebben hier dus niet voor hoeven betalen.
Vervelend mormel dat het is.
Mm ik ben het niet met je eens
Het klinkt ideaal als je het zo kan regelen, maar zo makkelijk plan je een zwangerschap helaas niet
Dat kan zo een jaar duren en dan ben je nog geen uitzondering.
Maar ik denk dat zijn vlogcarriere een gezamelijke beslissing is? De deal is dat ze daardoor meer tijd met hun kind(eren) en elkaar kunnen doorbrengen. Nu zou ik zelf nog geen vijf minuten met die willem in de kassarij willen staan, maar als het je man is waar je veel van houdt is de tijd en vrijheid die dit oplevert tegenover een man met een normale baan denk ik heerlijk. Haar privacy was ze toch al kwijt
Eerlijk, ik zou het ook relaxed vinden als mijn was wordt gedaan voor me. Als ik ergens een hekel aan heb en iets lang laat liggen⌠Hoe decadent het dan ook mag zijn haha.
Nee het is ook niet zo zwartwit, ik bedoelde te zeggen dat het naar mijn idee zonde is om te wachten met zoân mooie reis tot je zwanger bent want dan voel je je waarschijnlijk gewoon minder goed.
Je kan sowieso wel gewoon op vakantie gaan tijdens je zwangerschap maar echt zoân mooie trip zou ik persoonlijk maken voor ik zwanger was ipv tijdens mân zwangerschap.
Ik vind haar reactie juist heel a-relaxed! Maar ik snap de haat ook echt niet over hem denk omdat mijn vriend en ik ook zo met elkaar omgaan en wij vinden het gewoon humor (en zij duidelijk ook). Dat afkraken is allemaal niet serieus hoor.
Vera brengt in samenwerking met Boozy haar eigen kwasten uit.
Oh mijn god, nĂłg meer beige
Haha in de video beschrijft ze het als peachy nude. Op zân Maschaâs. Alles in haar video is ook weer beige.
Ik had rose goud verwacht ofso
Het etuitje heeft rosĂŠgouden details.
50 tinten beige
Wij ook dit.
We hadden al onze vakantie geboekt en raakte daarna zwanger.
Wel heel blij mee want we zouden bijna met UIU beginnen, maar was wel meteen een ander soort vakantie.
Ging elke dag max half elf naar bed, voor ons doen echt vroeg.
En de hele vakantie was zoooo lazy.
Mensen om ons heen hadden het ook over een babymoon haha, terwijl wij het zelf gewoon over de vakantie hadden.
Wow ja en wat een raar pakje al houd ik persoonlijk ook erg van beige en vind de kwasten leuk hoor. Maar goed ik vind VC en Boozy sowieso ook leuk/sympathiek haha. Het is dat ik gewoon goeie kwasten heb, anders had ik het misschien wel gekocht.
Ik zie op Monicaâs instastory dat Zara Lizzy weer (nog steeds?) sondevoeding heeft⌠Zo zielig bij zoân kleintje
Ik vind het lekker om vlogs aan te zetten tijdens het thuiswerken, maar ik vind het allemaal weinig meer aan. Ik volgde Ik vrouw van jou een tijdje, maar ik vind die vlogs nu totaal niet boeiend meer. Zooo veel spon.
Hans en Shifra zet ik nog weleens aan, Monica ook en de laatste tijd volg ik ook Josh, omdat zij zover van mij afstaat dat ik het boeiend vind (âWe halen eten bij de KFC en laten vervolgens bijna alles staanâ). Ok, even jullie comments lezen om inspiratie op te doenâŚ
Die kleur werkt niet voor haar. Wat heeft ze aan? Lijkt net of ze een te kleine tanktop aan heeft en haar rechterborst (links voor de kijkers thuis) eruit piept en je zelfs een tepel ziet