Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ook leuk
1 like

Ik moet stiekem wel lachen: Sophie Hol zat weer lekker dramatisch te zingen in haar huiskamer. Even later belde haar buurman aan want die had er last van hahah.
Kijk ik gister op haar instastory zit ze te zingen in haar auto
 ik ging helemaal stuk.

24 likes

Dat kapsel van Kalvijn. Doet me denken aan een Deense puber.

37 likes

Oh wauw Lizzy is best leuk!

Die jongen is toch de ex van Jiami? Vind hem ook wel een leuke interviewer. Heel anders dan al die andere BNN presentatoren.

1 like

Ohh vanaf ongeveer 20:32 dat lachje van Zara-lizzy is zooo schattig echt niet te doen :sob::heart_eyes:. Oh en deze vlog draait bijna alleen om de baby dus als je Monica minder leuk vind om naar te kijken als het alleen daarom gaat kun je deze overslaan.

3 likes

Ik sla sowieso de vlogs van Mo over tegenwoordig. Ik weet eigenlijk niet eens of dat met Zara heeft te maken maar vind het geen zak meer aan. :confused:

4 likes

Ja vind ze echt zo saai, niet te doen

1 like

“Met kerst ben ik al alleen” aldus Sanneke.

Ik kan hier kwaad van worden, haar ouders leven verdorie nog?!

19 likes

Daar is ze al eerste Kerstdag.
Tja, zoals altijd komen mensen met oplossingen maar die worden allemaal niet goed bevonden.

8 likes

Ja en ze was ook al wanhopig iets aan het zoeken voor Oud&Nieuw. Mens je hebt nog 2 maanden

Ze maakt het zo groot

1 like

Kan ze lekker met ze gaan twitteren, beetje zeiken dat het eten te flauw is oid

5 likes

Dan antwoordt haar moeder “Nou schat, er stond ook gewoon zout op tafel”

50 likes

Ja precies hahaha

Dat je ouders nog leven hoeft niet te betekenen dat je kerst met ze viert toch

6 likes

Ik zou het best wel snappen wanneer haar ouders geen kerst met haar willen vieren

35 likes

Nee joh, die accepteren alles van haar.

Ik vind het ergens wel goed dat Sanne laat zien dat eenzaamheid niet iets is waar je je voor hoeft te schamen en waar je best open over mag zijn op social media, maar zij is gewoon zo onconstructief. Het lijkt wel alsof ze gewoon wil vasthouden aan dingen zodat ze kan klagen, want alle oplossingen die mensen aandragen zijn niet goed.

17 likes

Ik vind haar nog wel leuk en ook omdat ze haar leven als stewardess laat zien, ipv al die YouTubers die de hele dag niets boeiends doen, maar inderdaad die stemmetjes mogen wel Ă­etsie minder!

3 likes

Ze mocht het wonder van leven geven

10 likes

Complimentje geven of een lofzang uiten? :thinking:

Vind het trouwens maar een wazig verhaal. ‘Na gesproken te hebben met alles in haar wat gezien wilde worden’?

Ik verwachtte na die eerste foto gewoon een berichtje van ‘Goh, wat zag ik er eigenlijk leuk uit toen’

57 likes