Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Dit was precies mijn gedachte. Omg

1 like

Dit is echt too much gewoon. :face_with_raised_eyebrow:

Hoe kan iemand dit serieus bedoelen?
Ik word er helemaal ongemakkelijk van.

7 likes

Gelukkig is onze Martine heel gewoon gebleven

8 likes

Oh alsjeblieft zeg, verschrikkelijk.

Ik word hier echt heel erg ongemakkelijk van ook. Zeg dit even in de spiegel of zo in plaats van in je story?

20 likes

Hahaha met de gedachte dat dit over de satisfyer gaat is het wel heel grappig

16 likes

lieve Zelf met een hoofdletter?
Ze is nog goddelijk ook daarnaast.
Echt :face_vomiting:

23 likes

Ik begrijp dit ook niet! Scroll ook enthousiast door wanneer het over haar gaat.

2 likes

Ik lees liever dingen over Sanne dan over Wil&Tien :stuck_out_tongue:

12 likes

Ja eens, en ik vind hetzelfde gelden voor Rachel(tjuh)

3 likes

Echt? Maar alles wat ik lees hier over haar persoon is negatief. Dat vind ik van Wil & Tien niet.

Ja maar de rest van wat Dolfijnhond zegt vind ik wel van toepassing. Ik heb hier nog nooit gezien dat er een blogpost van haar werd aangehaald met opbouwende kritiek laat staan positieve reacties.

1 like

Ik vind ze in het Mommybloggers topic thuis horen, en daarnaast vind ik ze vreselijk saai. Aan Sanne kan ik me zo nu en dan lekker ergeren :stuck_out_tongue: Maar snap ook dat ze hier niet helemaal thuis hoort.

Maar het boeit me verder ook vrij weinig, lees er wel overheen dan

5 likes

Nee ik vind haar tweets soms vermakelijk, dan ben ik zo verbaasd dat iemand zulke dingen post… en dan erger ik me ff en dan ga ik weer door met me leve :thumbsup:

1 like

Ik vind dat wel meevallen eigenlijk? Ik vind het ook mensenlijk om je te ergeren aan iemand. Ik ben overigens niet degene die haar verhaaltjes hier komt posten, ik vergeet altijd dat ze bestaat tot ik weer zoiets lees.
Maar goed; kun je denk ik beter uit dit topic gaan als je daar niet zo goed tegen kan :stuck_out_tongue:

1 like

oh my, cringe van top tot teen gewoon

Mascha wordt ook vaak helemaal de grond ingetrapt en daar kan ik zo slecht tegen, maar ben al een lange tijd gestopt met daar iets over te zeggen (merkten jullie het? :P). vooral op egf kon ik daar echt vaak op ingaan

4 likes

ja mijn beeld over haar is ook echt wel anders nu ik haar in dit gesprek zo heb gehoord. interessant ook om te horen hoe het er echt aan toegaat in dat wereldje :stuck_out_tongue:

1 like

Sanne vindt zichzelf nog een influencer en kan daarom prima hier besproken worden vind ik. Maar ja, opletten wat je zegt kan nooit kwaad. Ik zeg hier nooit dingen die ik niet in iemands gezicht zou zeggen, als anderen het dan nog te ver vinden gaan sorry dan daarvoor.

@Enthusiasm ja eens!

1 like

Ik ben het helemaal met je eens wat betreft de kritiek op Sanneke, maar denk dat je punt nu wel duidelijk is.
Andermans reacties hier blijven afschieten maakt je punt in de discussie ook niet sterker.

1 like