Ik ga nu deze story opzoeken zodat ik NEEEEE kan stemmen
Edit: moest eerst door haar complimentjes klikken deze dedication ben ook echt teleurgesteld dat 72% ja heeft gestemd
Edit 2: sorry voor mn gebrek aan interpunctie
Ik ga nu deze story opzoeken zodat ik NEEEEE kan stemmen
Edit: moest eerst door haar complimentjes klikken deze dedication ben ook echt teleurgesteld dat 72% ja heeft gestemd
Edit 2: sorry voor mn gebrek aan interpunctie
Heb juist ook nee gestemd haha en momenteel heeft er al 74% ja gestemd. We kunnen ons dus binnen x aantal tijd wel aan een krabbenmandboek verwachten.
Hahahahaha hier in elk geval 100% NEE, super
Ik ben ook speciaal nee gaan stemmen. Ik moet er niet aan denken zeg. En dan zeker ook een luisterboek wat ze zelf inspreekt? Nee nee nee
Haha wow gewoon 100%
Dus.
Ik wel hoor! Zij heeft best een heftig leven achter de rug.
Ik ken haar/hen alleen van hier, en weet nou dus niet of dit sarcastisch is?
Nee zij heeft best een heftig verleden. Wacht ik ga de blogpost proberen te zoeken want anders vertel ik misschien dingen die niet waar zijn.
Sorry āspannendā was echt wel een misplaatste woordkeuze maar ik wist even geen ander woord. Heftig of triest is denk ik beter.
Doet ze nu niet meer bij cherryfizz denk ik, want die hebben ruzie toch
Oh wow, inderdaad heftig! Dank voor het delen.
Haha, deed zojuist precies hetzelfde. En ik volg haar helemaal niet op Instagram. Maar please donāt, gewoon niet.
Ik vind die panterprint trui van āTienā zooo lelijk staan. Ik heb een pyjama/huispak met precies zoān print en ik denk iedere keer weer dat zij ook in haar chilloutfit zit.
Heb trouwens ook nee gestemd, maar het kwaad lijkt al geschied. De ruime meerderheid zegt dat ze erop zitten te wachten
Waarom zou je überhaupt nee stemmen als je haar niet eens volgt? Er zijn zo veel boeken in de boekenwinkel die je waarschijnlijk niet aanspreken.
Nu ben ik vast een keer de moraalridder maar ik vind dit echt niet kunnen.
Ik vind het niet kunnen wanneer iemand zich voorneemt om een boek te schrijven over haar leven dat mensen dan speciaal naar haar account toe gaan om nee te stemmen, terwijl ze haar niet eens volgen en haar verhaal niet kennen ja. Vooral niet als je dan een beetje lacherig gaat doen dingen zegt als: āHaha wat heeft zij nu te meldenā terwijl ze dus wel wat te melden heeft.
Die poll hier moeten iedereen zelf weten.
heftig verhaal. Ik vraag me af of het nu om de zus gaat die nu bewust alleenstaand moeder is, aan de andere kant. wat maakt het uit.
DIt moet echt heel heftig geweest zijn voor Martine.
Ik denk dat het qua inhoud best wel interessant kan zijn (in de zin dat ze wel stof heeft om over te schrijven), maar qua schrijfstijl denk ik dat ik het echt niet zou willen lezen. De dramatische manier waarop die face to face verhalen beschreven werden en dingen zoals die tekst aan haarzelf hierboven vind ik gewoon echt niet prettig.
Superheftig verhaal. Had ik ook geen weet van. Ik begreep n.a.v. de posts hier dat het ging om een boek in het verlengde van die instastories van vandaag. En dat is allemaal helemaal prima als je dat zo voelt en zo liefdevol naar jezelf kunt kijken, alleen niet iets voor een heel boek imho.
Verkeerd begrepen dus.
Het maakt me ook niet per se uit of iemand wel of niet een boek van haar wil lezen hoor! Ik reageerde puur op de mensen die kwamen vertellen dat ze haar niet volgen maar wel gingen stemmen.