Omg bizar dit!
Die moeder ook op het einde: ja sommigen geven aan dat het inappropriate is… Zegt dat meisje: it can be but I don’t mind
?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!
Doe normaal
Omg bizar dit!
Die moeder ook op het einde: ja sommigen geven aan dat het inappropriate is… Zegt dat meisje: it can be but I don’t mind
?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!
Doe normaal
Leuk idee weer.
Ik heb de video nog niet gekeken maar ik heb het gevoel alsof ze een excuus zoeken om slechte dingen te eten. Baseer ik overigens nergens op, slechts een gevoel.
Oh ik verstond meer iets van "It can be, but I don’t make it that way’
Waar ik het niet mee eens ben overigens haha
Ja ik vind dit ook leuk! Ben benieuwd naar de volgende afleveringen.
Ik vind dat die vent wel een beetje overdreven doet, ik snap serieus niet waarom mensen ASMR altijd sexueel maken?? Sinds wanneer is op een bakje tikken nou weer sexueel.
Ik heb een keer haar rude flight attendant video gekeken en ik ging stuk, ze is wel grappig.
Alleen dat politie pakje vind ik echt niet ok, snap niet dat die ouders daar niks van zeggen.
Het is niet per sé seksueel, maar het feit dat je als volwassene naar een meisje van 11 kijkt/luistert dat smakt en dingen in je oren fluistert KAN seksueel zijn of dingen met je doen. Ik word zelf best opgewonden van dat gefluister en ik weet zeker dat ik daarin niet de enige ben (biecht).
Oja disclaimer: ik word alleen opgewonden bij mannelijk gefluister haha. En ik kijk alleen naar volwassen mannen!!
Nee het is Tuurmans
Heb je de hele video gekeken? Ze zegt echt sicke shit die je enkel seksueel kunt opvatten imo.
*sicke shit voor een 13 jarige.
Dan wil ik je toch graag wijzen op de volgende boterhammen, gesmeerd door Willemijn
Ok flauw, altijd maar over dat eten (ik doe het zelf zeker niet beter, eet zo’n beetje alle dagen humus ) maar ik vond het in deze context wel grappig.
En ik dacht echt dat ze Jelle ging helpen door nog wat meer hagelslag op zijn boterham te doen (hij had hem dus zelf gesmeerd en Willemijn vond het teveel)
En Annemeertjuh…
(Ik baal, want ik laf Annemerel eigenlijk echt.)
wat is dat onderste in hemelsnaam
Brood met boter?
Het ziet er echt zo smerig uit. Dat gat erin. En doet ze daar geen beleg op?? I am lost
Volgens mij was de boter te koud, geen idee of ze er niets meer op doet.
Vond het wel een treffend voorbeeld van een niet perfectionistische boterham
Dit was nog voor de insta-perfect pictures natuurlijk
Laf it dat ook echt 11 mensen op die link hebben geklikt haha
guilty.
vind dit wel een leuk gesprek met lizzy! je krijgt meer een beeld van hun influencersleven (bepaalde kut samenwerkingen, persreisjes niet altijd leuk etc)
Ik vond het gespeculeer over Tuurmans en Annemerel ook leuker dan hem nu steeds in beeld te zien als vriendje.