Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Opeens was ze daar. De banaan die er altijd al was :banana::banana:

31 likes

Eerst spreidde ze haar vleugels en vloog ze, toen spreidde ze haar benen en gaf ze leven. Wat een bijzonder mens.

81 likes

:joy: benen spreiden is sowieso leven

18 likes

Plus, maar dat heb ik al eens eerder genoemd, is het totaal niet nieuwswaardig dat ze ergens over zeurt. Dat is kennelijk haar hele way of life. Dus ik snap hier ook nooit zo goed dat dat weer heel serieus inhoudelijk besproken wordt.

1 like

Maar over die andere dingen lijkt de frustratie wat minder te zijn ofzo? Bij Sanne merk je dat die veel frustratie oproept bij mensen, bovendien vind ik het verschillen dat de voorbeelden die jij noemt vooral over gedrag gaan. Sanne wordt voornamelijk op haar persoon aangesproken. misschien ook doordat zij naast negatief twitteren weinig meer doet met YouTube/bloggen dat het me meer stoort.

“Laat ik eens proberen mezelf een compliment te geven, ZO moeilijk!”

6000 regels later… nailed it!

Braak.

44 likes

https://youtu.be/g7LBkfg2RT4

Ah die verhuisvlog van Denise is zo leuk. Ik houd echt van die sims referentie en dat stukje met Oma Miep is zoo grappig :heart_eyes: wel ook misbruikt om aan de 10+ minuten te komen, maar ik kan toch nooit genoeg krijgen van oma Miep.

Edit: hoe zet ik een yt filmpje hierin :frowning:

11 likes

Haha zoooo cute he die oma! Ze ging het helemaal uitbeelden enzo <3

2 likes

Maar negatief twitteren is toch ook gedrag?

2 likes

Misschien moeten we haar een dagboekje cadeau doen en een mooie pen, eentje met pluimpjes op bovenaan zodat ze haar naar zichzelf gerichte proza kan opschrijven ipv op Instagram Stories te posten, waar iedereen het kan lezen en al die overweldigende plaatsvervangende schaamte moet ondergaan.

5 likes

Ja klopt

Maar ik vind de gevolgtrekking die hier vervolgens uit getrokken wordt heftiger dan bij een wil en tien die meer op de kwaliteit van hun werk worden aangesproken en vage zweverigheid ofzo. Sanne wordt denk ik als persoon meer afgeschreven? Ik weet het niet, iig stoort het mij meer als het om haar gaat dan om de andere dames. Misschien ook omdat zij op de een of andere manier toch een beetje met zichzelf in de knoop zit en iedereen serieus op de negatieve berichten in gaat (hoe kan je nou zo denken, etc)

4 likes

Ah ik vind haar ook zo leuk. Ze lijkt me zo lief en oprecht. En dat met oma Miep is idd heel grappig hahaha zo uitgebreid!

1 like

Toen ik het op Instagram zag heb ik het drie keer moeten lezen voordat ik doorhad dat ze het aan zichzelf schreef :face_vomiting:

Heb Wil en Tien een paar weken geleden ontvolgd op insta en snap nu weer precies waarom, heb ze ook totaal niet gemist

6 likes

Zoals?

1 like

Ik ga nu deze story opzoeken zodat ik NEEEEE kan stemmen

Edit: moest eerst door haar complimentjes klikken deze dedication ben ook echt teleurgesteld dat 72% ja heeft gestemd

Edit 2: sorry voor mn gebrek aan interpunctie

14 likes

Heb juist ook nee gestemd haha en momenteel heeft er al 74% ja gestemd. We kunnen ons dus binnen x aantal tijd wel aan een krabbenmandboek verwachten.

8 likes

Heb nee gestemd. Zat nog niet aan mijn haat-quotum van vandaag.

63 likes

Hahahahaha hier in elk geval 100% NEE, super

3 likes