Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Brood met boter?

Het ziet er echt zo smerig uit. Dat gat erin. En doet ze daar geen beleg op?? I am lost

Volgens mij was de boter te koud, geen idee of ze er niets meer op doet.
Vond het wel een treffend voorbeeld van een niet perfectionistische boterham :stuck_out_tongue:
Dit was nog voor de insta-perfect pictures natuurlijk :smirk:

1 like

Laf it dat ook echt 11 mensen op die link hebben geklikt haha

26 likes

guilty.

vind dit wel een leuk gesprek met lizzy! je krijgt meer een beeld van hun influencersleven (bepaalde kut samenwerkingen, persreisjes niet altijd leuk etc)

1 like

Ik vond het gespeculeer over Tuurmans en Annemerel ook leuker dan hem nu steeds in beeld te zien als vriendje.

1 like

Ook leuk
1 like

Ik moet stiekem wel lachen: Sophie Hol zat weer lekker dramatisch te zingen in haar huiskamer. Even later belde haar buurman aan want die had er last van hahah.
Kijk ik gister op haar instastory zit ze te zingen in haar autoā€¦ ik ging helemaal stuk.

24 likes

Dat kapsel van Kalvijn. Doet me denken aan een Deense puber.

37 likes

Oh wauw Lizzy is best leuk!

Die jongen is toch de ex van Jiami? Vind hem ook wel een leuke interviewer. Heel anders dan al die andere BNN presentatoren.

1 like

Ohh vanaf ongeveer 20:32 dat lachje van Zara-lizzy is zooo schattig echt niet te doen :sob::heart_eyes:. Oh en deze vlog draait bijna alleen om de baby dus als je Monica minder leuk vind om naar te kijken als het alleen daarom gaat kun je deze overslaan.

3 likes

Ik sla sowieso de vlogs van Mo over tegenwoordig. Ik weet eigenlijk niet eens of dat met Zara heeft te maken maar vind het geen zak meer aan. :confused:

4 likes

Ja vind ze echt zo saai, niet te doen

1 like

ā€œMet kerst ben ik al alleenā€ aldus Sanneke.

Ik kan hier kwaad van worden, haar ouders leven verdorie nog?!

19 likes

Daar is ze al eerste Kerstdag.
Tja, zoals altijd komen mensen met oplossingen maar die worden allemaal niet goed bevonden.

8 likes

Ja en ze was ook al wanhopig iets aan het zoeken voor Oud&Nieuw. Mens je hebt nog 2 maandenā€¦
Ze maakt het zo groot

1 like

Kan ze lekker met ze gaan twitteren, beetje zeiken dat het eten te flauw is oid

5 likes

Dan antwoordt haar moeder ā€œNou schat, er stond ook gewoon zout op tafelā€

50 likes

Ja precies hahaha