Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ik snap dat het veel vragen oproept, maar als ik al deze berichten zo onder elkaar zie, vind ik het erg ver gaan met het uitzoeken en speculeren. Het is zo’n gevoelige kwestie, ze heeft het vast met een reden niet voor 100% uit de doeken gedaan.

Even iets anders (wel Martine). Weer zo’n cringeworthy stuk in haar laatste blogpost:

“Het gaat bijvoorbeeld ook over hoe je het beste voor jezelf kunt zorgen tijdens de menstruatiecyclus en waarom we als vrouw vanuit een spiritueel perspectief vloeien. Ze zeggen dat menstruatie een vorm van diepe reiniging is. Dat je alles wat je afgelopen maand(en) teveel was aan emoties omzet in vloed.”

Heerlijke reactie eronder van ene Anna:

“Vloed is de opbouw van de baarmoederwand die afgescheiden wordt door progesteron afname. Om spiritualiteit te betrekken bij iets wat net zo simpel te verklaren is als stoelgang gaat mij echt te boven m’n pet.”

101 likes

Marloes (optimavita) gaat in haar blog naar een winkel in Groningen. Ze is door ze uitgenodigd en krijgt allerlei producten gratis. Dan geeft ze aan: dit is niet gesponsord e.d. Maar eigenlijk is het toch gewoon reclame: de winkel geeft haar producten in ruil voor promotie?

1 like

ugh vloeien :confounded:

4 likes

Ik vind dit eigenlijk niet zo vreemd?
het lijkt me zeer menselijk om nieuwsgierig te zijn naar het hele verhaal?
Wij hebben inderdaad het recht niet om haar ganse levensverhaal te kennen.
Maar het lijkt me normaal dat als zij een stuk van een verhaal verteld dat je dan benieuwd wordt naar de rest? En vooral omdat je de mensen een beetje kent van “zien” dus dan nog nieuwsgieriger wordt naar hoe het allemaal zit.
Even duidelijk ik vind niet dat zij ons iets verschuldigd is of dat wij recht hebben op het verhaal maar ik vind het wel normaal dat we nieuwsgierig worden.

23 likes

6:53 “Ik krijg nooit kleren” :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Ja dit snap ik ook niet. Ik keek gister een filmpje van iemand die kleren van Yesstyle kreeg, maar zij noemde haar filmpje ook niet gesponsord. Sponsoren is toch dat je iets krijgt, zodat je er zelf niet voor hoeft te betalen?

Ik heb nog niet verder gelezen, maar haar oudere zus (die zus van die oudere kinderen dus) is ook wel eens in beeld geweest.

Ik kwam deze tegen en nu ben ik al z’n filmpjes aan het kijken ( herfstvakantie ftw). Maar het is allemaal zo ranzig hahah

3 likes

Waarom elke keer die hand zo voor haar mond, ook altijd op die insta foto’s van d’r. Ughhhh irritant.

3 likes

@de fadim volgers

Wow Marvin en fadim zijn momenteel niet in een relatie. Net een huis gekocht. Zouden de geruchten van toen toch kloppen? DAt hij vreemd was gegaan terwijl ze op vakantie was

Ze plaatst het net op haar story

4 likes

Echt eng hoe snel mensen dan al dingen doorhebben man. Ze was nog op vakantie toen het al de wereld in werd gegooid. Ze droeg inderdaad al een poos haar verlovingsring niet meer intussen zijn ze vaak ook samen geweest en gewoon gelachen, verliefd, knuffel kus enzo? Zo zie je maar wat voor beeld je naar buiten kunt brengen terwijl dat niet de realiteit is.

1 like

Gek dat niemand het hierover heeft op haar Facebookgroep.

1 like

WoW ja! Ik herken haar helemaal niet meer

Een lid had een screenshot gepost op haar Facebookgroep, maar is ondertussen alweer verwijderd

1 like

Ziet eruit als een zieke blur app

5 likes

Nou lekker aardig. Is ze op de Saske-tour gegaan?

En o god die foto van Blair! Ik vond haar vroeger echt heel erg leuk toen ze nog met haar vriend samen was, geen idee meer hoe die heet. Maar zij is ook niet vies van een operatie hier en daar. Zo jammer!

In een ver verleden was Mascha enthousiast over een YouTuber, een Nederlandse ‘meid’ (ik gok rond de 25) met donker haar die filmpjes maakte over minimalisme.

Weten jullie wie ik bedoel? Ik vond haar video’s zo leuk, maar ben haar naam kwijt dus kan haar niet meer opzoeken!

LightByCoco?

1 like

Lightbycoco inderdaad. Ik zocht haar laatst ook, maar zij is spoorloos verdwenen van het internet en heeft al haar YouTube filmpjes verwijderd

Jaaaa! Maar ze is gestopt en al haar video’s zijn weg zie ik nu :disappointed_relieved:

Best bizar trouwens, er is zelfs iemand die een video heeft gemaakt om haar ‘terug te krijgen’. Lijkt me heel heftig om dat te zien, dat je zo gemist wordt door mensen die je niet persoonlijk kent.