Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Dat je ouders nog leven hoeft niet te betekenen dat je kerst met ze viert toch

6 likes

Ik zou het best wel snappen wanneer haar ouders geen kerst met haar willen vieren

35 likes

Nee joh, die accepteren alles van haar.

Ik vind het ergens wel goed dat Sanne laat zien dat eenzaamheid niet iets is waar je je voor hoeft te schamen en waar je best open over mag zijn op social media, maar zij is gewoon zo onconstructief. Het lijkt wel alsof ze gewoon wil vasthouden aan dingen zodat ze kan klagen, want alle oplossingen die mensen aandragen zijn niet goed.

17 likes

Ik vind haar nog wel leuk en ook omdat ze haar leven als stewardess laat zien, ipv al die YouTubers die de hele dag niets boeiends doen, maar inderdaad die stemmetjes mogen wel Ă­etsie minder!

3 likes

Ze mocht het wonder van leven geven


10 likes

:nauseated_face: :nauseated_face:

:face_vomiting:

27 likes

Complimentje geven of een lofzang uiten? :thinking:

Vind het trouwens maar een wazig verhaal. ‘Na gesproken te hebben met alles in haar wat gezien wilde worden’?

Ik verwachtte na die eerste foto gewoon een berichtje van ‘Goh, wat zag ik er eigenlijk leuk uit toen’

57 likes

Dit was precies mijn gedachte. Omg

1 like

Dit is echt too much gewoon. :face_with_raised_eyebrow:

Hoe kan iemand dit serieus bedoelen?
Ik word er helemaal ongemakkelijk van.

7 likes

Gelukkig is onze Martine heel gewoon gebleven

8 likes

Oh alsjeblieft zeg, verschrikkelijk.

Ik word hier echt heel erg ongemakkelijk van ook. Zeg dit even in de spiegel of zo in plaats van in je story?

20 likes

Hahaha met de gedachte dat dit over de satisfyer gaat is het wel heel grappig

16 likes

lieve Zelf met een hoofdletter?
Ze is nog goddelijk ook daarnaast.
Echt :face_vomiting:

23 likes

Ik begrijp dit ook niet! Scroll ook enthousiast door wanneer het over haar gaat.

2 likes

Ik lees liever dingen over Sanne dan over Wil&Tien :stuck_out_tongue:

12 likes

Ja eens, en ik vind hetzelfde gelden voor Rachel(tjuh)

3 likes

Echt? Maar alles wat ik lees hier over haar persoon is negatief. Dat vind ik van Wil & Tien niet.

Ja maar de rest van wat Dolfijnhond zegt vind ik wel van toepassing. Ik heb hier nog nooit gezien dat er een blogpost van haar werd aangehaald met opbouwende kritiek laat staan positieve reacties.

1 like