Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Levert sowieso komische content op als Tientje een boek zou schrijven. Bikkelharde onderwerpen doorspekt met inteelt fouten.

9 likes

Heb net weer dat heftige verhaal gelezen. Maar er komen wel meer vragen op. Je ziet dat ze een goede relatie heeft met haar moeder. Hoe zit dat nu? En haar vader zat nooit bij de gemeenschap, hoe zit dat dan met de relatie tot haar moeder.

1 like

Nee je bent niet de enige! Ik denk daar ook altijd over na als ik Martine’s ouders in beeld zie. Maargoed, feit dat ze online is betekent natuurlijk niet dat ze alles hoeft te delen, maar ben in ieder geval heel erg geïnteresseerd in het verhaal.

2 likes

Ja, ik deel je gevoel!

1 like

Dit artikel is wel uit 2014 he. Misschien besloot ze gewoon 1x haar verhaal te doen en is er sinds dien heel veel meer gebeurd, maar heeft ze niet meer echt de behoefte om dit te delen? Of misschien komt het in haar boek, wie weet.

1 like

Als ik het goed heb begrepen en ook naar aanleiding van de comments onder dat artikel. Gaat het om de zus die nu net een kindje heeft gehad haar man was het.Ze heeft volgens mij ergens wel eens gezegd dat ze zo blij was dat die zus toen een nieuwe man had gevonden (wat nu dus ook voorbij is). En die andere zus waarvan ze zoveel neefjes heeft is nog Jehova en die twee zussen hebben geen contact met elkaar. Martine heeft wel nog met iedereen contact, maar ze kunnen nooit allemaal samen komen.

Maar haar moeder heeft toch wel contact met de zus die net een kindje kreeg? Dat vertelde Martine toch dat die zus ook hoopt dat haar mama daar veel gaat helpen nu met de baby?
Dan zou die mama als JG toch ook geen contact meer mogen?

Vrienden van mij hebben ook een schoonzus die JG is. En daar is het “normaal” dat enkel de vrouwen binnen de familie aangesloten zijn. Dus haar vader en man zijn geen JG. Geen idee of dit iets algemeen is.

De man waar het over gaat is inderdaad de man van haar zus (renate) die pasgeleden een kind heeft gekregen (bewust alleenstaand?). Met haar trekt Martine veel op. In één van de (sister)tags die ze heeft gedaan schreef ze ook dat ze blij was dat haar zus eindelijk is gescheiden van haar man. Ze scheelt ook maar vijf jaar met Renate. Renate is dus vrij jong getrouwd.

1 like

Laat Martine dat boek maar schrijven, blijkbaar zijn mensen intens benieuwd naar hoe het zit

8 likes

Hier dus: https://2wmn.nl/2016/02/the-sister-tag/

Ik snap dat het veel vragen oproept, maar als ik al deze berichten zo onder elkaar zie, vind ik het erg ver gaan met het uitzoeken en speculeren. Het is zo’n gevoelige kwestie, ze heeft het vast met een reden niet voor 100% uit de doeken gedaan.

Even iets anders (wel Martine). Weer zo’n cringeworthy stuk in haar laatste blogpost:

“Het gaat bijvoorbeeld ook over hoe je het beste voor jezelf kunt zorgen tijdens de menstruatiecyclus en waarom we als vrouw vanuit een spiritueel perspectief vloeien. Ze zeggen dat menstruatie een vorm van diepe reiniging is. Dat je alles wat je afgelopen maand(en) teveel was aan emoties omzet in vloed.”

Heerlijke reactie eronder van ene Anna:

“Vloed is de opbouw van de baarmoederwand die afgescheiden wordt door progesteron afname. Om spiritualiteit te betrekken bij iets wat net zo simpel te verklaren is als stoelgang gaat mij echt te boven m’n pet.”

101 likes

Marloes (optimavita) gaat in haar blog naar een winkel in Groningen. Ze is door ze uitgenodigd en krijgt allerlei producten gratis. Dan geeft ze aan: dit is niet gesponsord e.d. Maar eigenlijk is het toch gewoon reclame: de winkel geeft haar producten in ruil voor promotie?

1 like

ugh vloeien :confounded:

4 likes

Ik vind dit eigenlijk niet zo vreemd?
het lijkt me zeer menselijk om nieuwsgierig te zijn naar het hele verhaal?
Wij hebben inderdaad het recht niet om haar ganse levensverhaal te kennen.
Maar het lijkt me normaal dat als zij een stuk van een verhaal verteld dat je dan benieuwd wordt naar de rest? En vooral omdat je de mensen een beetje kent van “zien” dus dan nog nieuwsgieriger wordt naar hoe het allemaal zit.
Even duidelijk ik vind niet dat zij ons iets verschuldigd is of dat wij recht hebben op het verhaal maar ik vind het wel normaal dat we nieuwsgierig worden.

23 likes

6:53 “Ik krijg nooit kleren” :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Ja dit snap ik ook niet. Ik keek gister een filmpje van iemand die kleren van Yesstyle kreeg, maar zij noemde haar filmpje ook niet gesponsord. Sponsoren is toch dat je iets krijgt, zodat je er zelf niet voor hoeft te betalen?

Ik heb nog niet verder gelezen, maar haar oudere zus (die zus van die oudere kinderen dus) is ook wel eens in beeld geweest.

Ik kwam deze tegen en nu ben ik al z’n filmpjes aan het kijken ( herfstvakantie ftw). Maar het is allemaal zo ranzig hahah

3 likes

Waarom elke keer die hand zo voor haar mond, ook altijd op die insta foto’s van d’r. Ughhhh irritant.

3 likes

@de fadim volgers

Wow Marvin en fadim zijn momenteel niet in een relatie. Net een huis gekocht. Zouden de geruchten van toen toch kloppen? DAt hij vreemd was gegaan terwijl ze op vakantie was

Ze plaatst het net op haar story

4 likes