Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Echt eng hoe snel mensen dan al dingen doorhebben man. Ze was nog op vakantie toen het al de wereld in werd gegooid. Ze droeg inderdaad al een poos haar verlovingsring niet meer intussen zijn ze vaak ook samen geweest en gewoon gelachen, verliefd, knuffel kus enzo? Zo zie je maar wat voor beeld je naar buiten kunt brengen terwijl dat niet de realiteit is.

1 like

Gek dat niemand het hierover heeft op haar Facebookgroep.

1 like

WoW ja! Ik herken haar helemaal niet meer

Een lid had een screenshot gepost op haar Facebookgroep, maar is ondertussen alweer verwijderd

1 like

Ziet eruit als een zieke blur app

5 likes

Nou lekker aardig. Is ze op de Saske-tour gegaan?

En o god die foto van Blair! Ik vond haar vroeger echt heel erg leuk toen ze nog met haar vriend samen was, geen idee meer hoe die heet. Maar zij is ook niet vies van een operatie hier en daar. Zo jammer!

In een ver verleden was Mascha enthousiast over een YouTuber, een Nederlandse ‘meid’ (ik gok rond de 25) met donker haar die filmpjes maakte over minimalisme.

Weten jullie wie ik bedoel? Ik vond haar video’s zo leuk, maar ben haar naam kwijt dus kan haar niet meer opzoeken!

LightByCoco?

1 like

Lightbycoco inderdaad. Ik zocht haar laatst ook, maar zij is spoorloos verdwenen van het internet en heeft al haar YouTube filmpjes verwijderd

Jaaaa! Maar ze is gestopt en al haar video’s zijn weg zie ik nu :disappointed_relieved:

Best bizar trouwens, er is zelfs iemand die een video heeft gemaakt om haar ‘terug te krijgen’. Lijkt me heel heftig om dat te zien, dat je zo gemist wordt door mensen die je niet persoonlijk kent.

Ik snap dat ook niet zo goed, heb je dan ook zwakke mensen/vrouwen? Zijn dat dan maar weak pussies? Als je geen instagram carrière hebt ofzo.

2 likes

Ja dit vind ik ook! Behalve die ring niet meer omhebben, heb ik helemaal niets gemerkt in de vlogs.

Ja echt cutesie! Lijkt me geweldig om je als vrouw van boven de dertig te gedragen als de leeftijd van je stiefdochter!

1 like

Sowieso, die chick woonde in een vrijwel leeg appartement en 10 kledingstukken of zo. Kan me iets vermakelijkers voorstellen om te kijken. Dat extreme minimalisme heb ik helemaal niks mee. Beetje genieten van het leven hoor. En dat kan ik niet met één vork en één onderbroek.

23 likes

“Het gaat bijvoorbeeld ook over (… en) waarom we als vrouw vanuit een spiritueel perspectief vloeien.”

Waarom we vanuit een spiritueel perspectief vloeien :thinking:

(Sorry beroepsmisvorming dat ik steeds overal lelijke schrijfsels bekritiseer)

5 likes

net bij EditieNL zeggen ze dat 40% van de jonge kinderen youtuber wil worden. Zie je het voor je dat al deze kids later youtuber zijn, gaat wat worden.

5 likes

Wie durft het aan om dit te kijken???

2 likes

Ik heb hem gekeken, wat wil je weten?

1 like

Ik heb hem gekeken. Ging voornamelijk over seks. Haar eerste keer was op haar 17e, ze heeft 4 bedpartners gehad waarvan 3 in een relatie waren. Van een onenightstand heeft ze spijt. Ze heeft haar ex niet meer gesproken. Ze gaat waarschijnlijk nog een aparte breakupvideo maken (hoezo alles voor de views?). Ze kan nog niet leven van youtube maar zou dit graag willen. Haar favoriete standje is doggie. Ze vindt seks in een relatie heel belangrijk maar communicatie het belangrijkst. Ze zit op tinder maar beide jongens waarmee ze contact had hadden een vriendin. Ze heeft met 3 meisjes gezoend maar denkt niet dat ze een relatie kan hebben met een meisje.

6 likes

Haha ja ik snap je, maar werd altijd heel chill van haar video’s.