Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Vijf maanden is echt knap hoor!

1 like

Ik vond dat Bonnie echt raar deed: ā€œniet iedereen is het hiermee eensā€ ehhh je bent z’n moeder niet?

2 likes

Zo gedraagt ze zich vaak wel

2 likes

Mijn neef heeft in totaal 3 maanden getraind voor de marathon en nog binnen 4 uur gehaald ook. Maar hij is echt een lange slungel dus ik denk dat het hem dan ook iets makkelijker afgaat.

3 likes

Als ik radio luister zet ik radio 1aan. Dat is vrijwel alleen maar gepraat. Als ik muziek wil zet ik zelf wel wat op.

1 like

Ik ben echt getraumatiseerd door radio 1. Dat eindeloze gezwets. Mijn vader is met pensioen en is de hele dag aan het werk/ aan het chillen om en in het huis. En het o-ve-ral de radio aan. Dus als ik thuis ben is er nooit stilte. Overal geklets. Altijd gelul. :exploding_head:

17 likes

Ik heb dit trauma ook. Standpuntnl goedemiddag zegt u het maar? Vre-se-lijk.

5 likes

Hmm ik vind het in elk geval nog wel gepraat waar je wat van opsteekt in plaats van die hi-ha-ho humor op 538 of 3fm

12 likes

Zeker waar! 3fm/538 is alleen maar hahahahahahahahahahahahahah. Hahahahahahahahahaha. Hhahahahahahahha.

11 likes

Opzich zou ik als mijn vriend (die wel gewoon wekelijks hardloopt en prima conditie heeft) nu zou aankondigen dat ie gaat traininen voor een hele marathon in een halfjaar ook echt not amused zijn.

1 like

Zo herkenbaar.

Hij is echt zo’n lieverd. Hele gewone maar goeie vent.

Hoezo niet?:sweat_smile:

1 like

Huh waarom niet als ik vragen mag?

1 like

Ik ben sowieso vrij kritisch op marathons als in: het is gewoon niet heel goed voor je lichaam qua belasting om die afstand te rennen. Ik vind dat als je zoiets doet je ook gewoon goed de tijd moet nemen om zorgvuldig op te bouwen en niet ineens zes maanden van tevoren moet besluiten dat je dat per se tijdens die ene marathon wil. In een halfjaar zou dat (vooral als ik kijk naar de tijd die wij naast werken en sociaal leven en elkaar nog overhouden) mega gehaast worden en dan vind ik het echt een beetje spelen met je gezondheid en fingers crossed dat je geen blessures oploopt.

21 likes

Zoveel tijd is het ook weer niet hoor. Doordeweeks 2/3 uurtjes en dan in het weekend een duurloop. Weer uit ervaring dat het goed te combineren is met studie en daarnaast een bijbaan.

Ik heb inderdaad wel een sportachtergrond. Het zal zeker een omslag voor hem zijn, maar als je ziet hoe gedisciplineerd en gemotiveerd hij in alles is (wat we zien in de vlogs) heb ik er wel vertrouwen in.

1 like

Ik hoor dit gelijk in zo’n ā€œvetteā€ lach, als je begrijpt wat ik bedoel? Volgens mij is die lach een voorwaarde voor werken bij 538

6 likes

Ik vind ook de 538 ochtendshow niet meer leuk, die mannen kunnen ook alleen maar ontzettend hard lachen om zichzelf. Q luister ik niet meer uit principe want #teamwietze dus ben eigenlijk op zoek naar een tof station. Iemand tips?

Ja echt Radio 10! Tussen 6 en 10 uur Ekdom in de Morgen, ik vind het echt heel leuk.

4 likes