De hele? Dan is hij rijkelijk laat toch
Opzich nog tijd hoor, maar ligt er maar net aan hoe snel je lichaam het opbouwen aan kan. Als 5 nu niet lukt wordt het redelijk krapjes. Of wie weet met sportrusten.
Oke, ik dacht weleens gelezen te hebben dat je daar minstens een jaar voor nodig hebt vanaf niks. Maar ik ben niet echt schoolvoorbeeld, ik heb er vijf maanden over gedaan om 8km comfortabel te kunnen lopen .
hahah hm nee het is prima te doen hoor, maar het is vooral zo dat je lichaam moet wennen aan de klappen van het rennen en daar gaan mensen meestal wel aan onderuit denk ik. Er zijn best wat filmpjes op youtube waarin mensen ongetraind een marathon rennen [superdom] maar die sporten nog wel een beetje en doen er vervolgens 5-6 uur over en wandelen telkens, waar ik me dus echt aan zou irriteren
Ohh ik kon als klein meisje echt genieten van die rustgevende stem van Anne van Egmond op RTV NH.
Deze vrouw:
Die rubriek is trouwens ook top, dan zingen mensen liedjes voor die ze zich van vroeger herinneren en dan gaan ze uitzoeken welk liedje het is.
Jeetje zeg. Ik weet dat zij zo’n outfit onder de naam bodypossetiffety onschendbaar probeert te maken, maar ik kan het echt niet mooi vinden!
Vijf maanden is echt knap hoor!
Ik vond dat Bonnie echt raar deed: “niet iedereen is het hiermee eens” ehhh je bent z’n moeder niet?
Zo gedraagt ze zich vaak wel
Mijn neef heeft in totaal 3 maanden getraind voor de marathon en nog binnen 4 uur gehaald ook. Maar hij is echt een lange slungel dus ik denk dat het hem dan ook iets makkelijker afgaat.
Als ik radio luister zet ik radio 1aan. Dat is vrijwel alleen maar gepraat. Als ik muziek wil zet ik zelf wel wat op.
Ik ben echt getraumatiseerd door radio 1. Dat eindeloze gezwets. Mijn vader is met pensioen en is de hele dag aan het werk/ aan het chillen om en in het huis. En het o-ve-ral de radio aan. Dus als ik thuis ben is er nooit stilte. Overal geklets. Altijd gelul.
Ik heb dit trauma ook. Standpuntnl goedemiddag zegt u het maar? Vre-se-lijk.
Hmm ik vind het in elk geval nog wel gepraat waar je wat van opsteekt in plaats van die hi-ha-ho humor op 538 of 3fm
Zeker waar! 3fm/538 is alleen maar hahahahahahahahahahahahahah. Hahahahahahahahahaha. Hhahahahahahahha.
Opzich zou ik als mijn vriend (die wel gewoon wekelijks hardloopt en prima conditie heeft) nu zou aankondigen dat ie gaat traininen voor een hele marathon in een halfjaar ook echt not amused zijn.
Zo herkenbaar.
Hij is echt zo’n lieverd. Hele gewone maar goeie vent.
Hoezo niet?
Huh waarom niet als ik vragen mag?