Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ik weet niet of dit hier hoort omdat het niet echt een blogger of Youtuber is, maar wel een ‘openbaar’ Instagrammer die duidelijk de aspiratie heeft om influencer te worden: Janne Schuijn de ‘mindsetcoach’. Wie de F is zij en waarom is zij all over Instagram? In vind haar zo irritant met haar totaal inhoudsloze, betekenisloze teksten vol herhaling en onnodig Engels, haar zogenaamde missie om de medemens (belangeloos) te helpen.
Echt het schoolvoorbeeld van ‘fake it till you make it’, die man van haar ook.

Alleen haar zoontje is zo schattig en daarom blijf ik op haar account kijken.

7 likes

Ik vind haar (en zo heel veel van dit soort coaches) het levende bewijs van: ‘ alles wat je aandacht geeft groeit’. Het is zo inhoudelijk leeg en voordehandliggend, maar toch vinden mensen het inspirerend.

1 like

Ik zag het ook op instagram voorbij komen. Het eerste wat in mij opkwam was ook dat ze niet voldoende kaartjes had verkocht en dat het weg moet. Er zijn vast wel mensen die daar op in zullen gaan.

1 like

Ken je hem persoonlijk? Ik heb namelijk weleens gehoord dat hij ontzettend op de afspraken/cijfertjes zit. Misschien moet dat ook wel als haar manager, maar dat als er iets niet was afgesproken het ook niet gebeurde zeg maar. Maar dit is ook alweer jaren geleden!

Laura heeft eigenhandig een apenkolonie op Zanzibar verpest. Ik was in januari 2017 als divemaster aan het werk op een prachtig resort waar Laura gratis mocht komen crashen. Op dat resort leefde een kolonie Sykes aapjes die tot die dag geen vlieg kwaad deden. In de ochtend nam ze een bord bananen mee naar haar kamer om de apen te voeren. Na veelvuldig waarschuwen dat de apen niet gevoerd mochten worden ging ze er alsnog vandoor met de bananen. Op een Youtube vlog is te zien dat ze de aapjes aan het voeren is. De weken daarna begonnen de apen het resort te terroriseren om aan fruit te komen. Hrt ging zelfs zo ver dat ze tijdens het ontbijt in het restaurant de boel kwamen slopen om aan fruit t een komen. De eigenaar van het resort heeft overwogen de apen af te laten schieten omdat de situatie onhoudbaar was geworden. Zo dom is dat mens dus! Mand!

Bron: dumpert.

Haha ik moet zo lachen om dit verhaal. Dat iemand zoveel moeite doet dit helemaal uit te typen.

54 likes

Nee hoor, zo komt hij op me over. Had het idd zo geschreven alsof ik hem ken zie ik nu, was niet zo bedoelt.

Ik luister (als Nederlandse) graag naar Studio Brussel! Niet teveel geklets en lekker veel afwisseling in de muziek (wel soms hiphop, techno en indie in 15 minuten, maar ik vind dat juist leuk).

6 likes

Hij lijkt erg veel op zijn Zuid-Amerikaanse vader. Ik weet niet of zijn microcefalie er mee te maken heeft, dat betekent bij mijn weten alleen dat zijn hersenen en hoofd kleiner zijn dan gemiddeld.

Ubdete

104 likes

Mee eens! Veel minder ‘hihaho ik maak iedereen belachelijk’- humor maar leuk nieuws en gezelligheid.
Viel me op in de zomer toen we in Limburg op vakantie waren en die radiozender op hadden in de auto.

4 likes

Wordt dit al ergens besproken?
Ik vind het wel um… snel.
Ook meteen een tattoo enzo.

Zou het waar zijn?

4 likes

Ja dit vraag ik me ook al heel lang af. Vond het lullig om te vragen maar ik vind dat kindje er zo gek uit zien :see_no_evil:

1 like

Diegene die comment geen idee. Die gene op die vlog zijn Bonnie en Nick.

Ik weet niet of de telegraaf heel betrouwbaar is hahah…

35 likes

Ik vind ze echt leuk samen.

3 likes

Ik ook!!

1 like

oh mijn god
beetje ariana grande syndroom

4 likes

Ze houdt wel van kale mannen zo te zien

1 like

Laf dit

Het is Ronnie Flex