Ik vind ze echt leuk samen.
Ik ook!!
oh mijn god
beetje ariana grande syndroom
Ze houdt wel van kale mannen zo te zien
Laf dit
Het is Ronnie Flex
Wie is die Nassim eigenlijk? (Van Anna)
Ik heb gegoogled en hij is ondernemer en founder van een callcenter?
Hij is ook wel veranderd de laatste tijd. Vooral ook wat boller geworden.
Die kilo’s staan hem wel echt nice. Dat afkicken heeft hem goed gedaan. Wel echt even een mind fuck momentje dat hij samen is met Famke?
Ik was zo teleurgesteld door die clickbait dat ik ‘voor straf’ de vlog meteen uitzette. Hoezo is dit schokkend? Zwaar ok… dacht dat hij een half jaar in het buitenland ging studeren ofzo
Vind haar vlogs zo suf de laatste tijd, weer iets om niet meer te kijken
Volgt iemand hier Lucy Wood?
Ik vind haar leuk om te kijken, maar ik word een beetje moe van al die opmerkingen over zichzelf? Like, ik snap dat het een deel van haar brand is oid, maar ze maakt wel heel vaak van die pessimistische (bij gebrek aan betere omschrijving, kom er even niet op) opmerkingen. Alsof ze alles wat ze doet, naar beneden moet halen.
is dat een Anne Frank tattoo?
Ja dat was ook het eerste dat mij opviel Bizar, waarom???
Holy shit what.
Roosmarijn Koster net in haar vlog, dat ze in '92 tien was.
WHUT. Ik had haar echt ergens half tot achterin de 20 geschat, maar ze is tien jaar ouder ;o Ik ben flabbergasted whaaaat
Jaa! Heeft hij ook best veel kritiek op gehad dacht ik. Hij heeft hem laten zetten, omdat hij Anne een mooi persoon uit de Nederlandse geschiedenis vindt.
O ik vind dit echt niet mooi. Alsof ze in een hotel woont, helemaal niet huiselijk
Vind er echt geen zak aan, inderdaad net een hotel. En wtf moet je met twee ovens en twee koelkasten. Nouja nmsmvpe